| 1 |
جایگاه درس در برنامه درسی دوره |
درس اجباری است و پیش نیاز آن روانشناسی شناختی 1 است. |
| 2 |
هدف کلی |
آشنایی با کارکردهای پیشرفته تفکر و نقش آنها در هدایت رفتار
کسب مهارت در توصیف و تبیین یافته های مرتبط با پردازشهای سطح بالای شناخت مانند زبان و تصمیم گیری
کسب مهارت در انجام پژوهش در حیطه های مذکور |
| 3 |
روش تدریس |
روش تدریس ترکیبی از سخنرانی، بحث و گفتگو، مقاله خوانی و بازدید و فعالیتهای عملی است. |
| 4 |
منبع |
بروس گلدستاین 2019. روانشناسی شناختی: ذهن، پژوهش و زندگی روزمره، جلد دوم، ترجمه حاتمی و همکاران. چاپ 1399 |
| 5 |
منبع |
بروس گلدستاین 2019. روانشناسی شناختی: ذهن، پژوهش و زندگی روزمره، جلد دوم، ترجمه حاتمی و همکاران. چاپ 1399 |
| 6 |
منبع |
بروس گلدستاین 2019. روانشناسی شناختی: ذهن، پژوهش و زندگی روزمره، جلد دوم، ترجمه حاتمی و همکاران. چاپ 1399 |
| 7 |
منبع |
بروس گلدستاین 2019. روانشناسی شناختی: ذهن، پژوهش و زندگی روزمره، جلد دوم، ترجمه حاتمی و همکاران. چاپ 1399
آیزنک و کین 2020. روانشناسی شناختی: زبان، تفکر، هیجانها و هشیاری. ترجمه زارع. چاپ 1400 |
| 8 |
منبع |
بروس گلدستاین 2019. روانشناسی شناختی: ذهن، پژوهش و زندگی روزمره، جلد دوم، ترجمه حاتمی و همکاران. چاپ 1399 |
| 9 |
منبع |
|
| 10 |
منبع |
بروس گلدستاین 2019. روانشناسی شناختی: ذهن، پژوهش و زندگی روزمره، جلد دوم، ترجمه حاتمی و همکاران. چاپ 1399
آیزنک و کین 2020. روانشناسی شناختی: زبان، تفکر، هیجانها و هشیاری. ترجمه زارع. چاپ 1400 |
| 11 |
منبع |
|
| 12 |
مواد و امکانات آموزشی |
کتاب، مقاله، پاورپوینت و امکانات بازدید و و دسترسی به اینترنت سریع و بدون فیلتر (یوتیوپ) |
| 13 |
نحوه ارزشیابی |
مشارکت کلاسی 2
مقاله خوانی 5
امتحان: 12
سایر فعالیتهای کلاسی: 1 |