طرح درس (براساس سرفصل)

طرح درس (براساس سرفصل)
# عنوان توضیحات
1 جایگاه درس در برنامه درسی دوره درس اجباری است و پیش نیاز آن روانشناسی شناختی 1 است.
2 هدف کلی آشنایی با کارکردهای پیشرفته تفکر و نقش آنها در هدایت رفتار کسب مهارت در توصیف و تبیین یافته های مرتبط با پردازشهای سطح بالای شناخت مانند زبان و تصمیم گیری کسب مهارت در انجام پژوهش در حیطه های مذکور
3 روش تدریس روش تدریس ترکیبی از سخنرانی، بحث و گفتگو، مقاله خوانی و بازدید و فعالیتهای عملی است.
4 منبع بروس گلدستاین 2019. روانشناسی شناختی: ذهن، پژوهش و زندگی روزمره، جلد دوم، ترجمه حاتمی و همکاران. چاپ 1399
5 منبع بروس گلدستاین 2019. روانشناسی شناختی: ذهن، پژوهش و زندگی روزمره، جلد دوم، ترجمه حاتمی و همکاران. چاپ 1399
6 منبع بروس گلدستاین 2019. روانشناسی شناختی: ذهن، پژوهش و زندگی روزمره، جلد دوم، ترجمه حاتمی و همکاران. چاپ 1399
7 منبع بروس گلدستاین 2019. روانشناسی شناختی: ذهن، پژوهش و زندگی روزمره، جلد دوم، ترجمه حاتمی و همکاران. چاپ 1399 آیزنک و کین 2020. روانشناسی شناختی: زبان، تفکر، هیجانها و هشیاری. ترجمه زارع. چاپ 1400
8 منبع بروس گلدستاین 2019. روانشناسی شناختی: ذهن، پژوهش و زندگی روزمره، جلد دوم، ترجمه حاتمی و همکاران. چاپ 1399
9 منبع
10 منبع بروس گلدستاین 2019. روانشناسی شناختی: ذهن، پژوهش و زندگی روزمره، جلد دوم، ترجمه حاتمی و همکاران. چاپ 1399 آیزنک و کین 2020. روانشناسی شناختی: زبان، تفکر، هیجانها و هشیاری. ترجمه زارع. چاپ 1400
11 منبع
12 مواد و امکانات آموزشی کتاب، مقاله، پاورپوینت و امکانات بازدید و و دسترسی به اینترنت سریع و بدون فیلتر (یوتیوپ)
13 نحوه ارزشیابی مشارکت کلاسی 2 مقاله خوانی 5 امتحان: 12 سایر فعالیتهای کلاسی: 1