طرح درس (براساس سرفصل)

طرح درس (براساس سرفصل)
# عنوان توضیحات
1 فایل Pdf File
2 هدف کلی درس به بررسی پژوهش ها و کاربردها در تحول شناخت می¬پردازد. با رویکرد موضوعی تحول نرمال و غیرنرمال برخی ویژگی¬هایی چون تئوری ذهن، اخلاق، هم‌دلی، و پردازش هیجانات، در دوران کودکی، نوجوانی، بزرگسالی و سالمندی بررسی می¬شوند. جنبه های شناختی و هیجانی این ویژگی¬ها، بنیادهای عصب روانشناختی ممکن، آزمون روانشناختی و روشهای تحقیق و روند¬های رشد نابهنجار مربوط بررسی می¬شوند.
3 روش تدریس سخنرانی، بحث و گفتگو ، ژورنال، سمینار
4 وظایف دانشجو • حضور به موقع و شرکت در بحث و گفتگوهای کلاسی: دانشجویان باید در هر جلسه نسبت به موضوع مربوطه آمادگی لازم را داشته باشند تا در پاسخ به سوالات یا طرح سوال مشارکت نمایند. • مقاله خوانی(Reading Text) : در جلساتی مقاله ای پژوهشی به زبان انگلیسی معرفی می شود که دانشجویان باید درباره موضوع مقاله، تاریخچه و موضوع تحقیق، روش پژوهش، محدودیتهای تحقیق و چطور این پژوهش با پژوهشهای دیگر مرتبط می شود بحث و نظر دهند. • • سمینار/پروژه: فعالیتی است که دانشجو آن را انتخاب می کند. فعالیت می تواند الف- ارائه سمینار، ب- تهیه یک فیلم کوتاه از تحول یکی از ویژگی¬های شناختی، روانی-اجتماعی حداقل در چهار کودک باشد. پروژه باید در باب تحول باشد و دانشجو باید تایید مدرس را قبل از جلسه سوم کسب کند.
5 منبع گیزلا لابووی-وی یف (1401). یکپارچه سازی هیجانات و شناخت در طول عمر، ترجمه طبیبی و ذوالفقاری، انتشارات ارجمند. تهران.
6 نحوه ارزشیابی مقاله خوانی (4) + سمینار (3)+ امتحان (13) = 20 + حضور به موقع و شرکت در بحث ها اجباری است.