| 1 |
معرفی درس و برنامه درسی |
|
| 2 |
اصول و ویژگیهای رشد؛ روشهای کسب دانش در مورد کودکان |
|
| 3 |
عاملهای خطر در رشد کودک |
|
| 4 |
پخش فیلم تحول کودک |
|
| 5 |
تحول شناختی: پیاژه، ویگوتسکی |
|
| 6 |
مقاله خوانی |
|
| 7 |
تحول شناختی: مدل¬های پردازش اطلاعات (توجه و بازداری و انعطاف پذیری شناختی کارکردهای اجرائی) |
|
| 8 |
مقاله خوانی |
|
| 9 |
شناخت اجتماعی: تئوری ذهن |
|
| 10 |
رشد اجتماعی: رشد اخلاق |
|
| 11 |
مقاله خوانی |
|
| 12 |
رشد اجتماعی –هیجانی: همدلی |
|
| 13 |
رسانه و تحول اجتماعی |
|
| 14 |
مقاله خوانی |
|
| 15 |
روابط شناخت و هیجان در رشد- شرم کودکی نمونه ای از تعامل شناخت و هیجان |
|
| 16 |
خلاصه و نتیجه گیری |
|