1 |
جایگاه درس در برنامه درسی دوره |
در ترم سه کارشناسی این درس ارایه می شود |
2 |
هدف کلی |
توانمند ساختن دانشجویان برای بیان شفاهی داستان کوتاهی انگلیسی در کلاس |
3 |
شایستگی های پایه |
توانمند ساختن دانشجویان برای بیان شفاهی داستان کوتاهی انگلیسی در کلاس |
4 |
اهداف یادگیری |
هدف از این درس آشنا ساختن دانشجویان با عناصر اصلی داستان کوتاه نظیر پی رنگ، کشمکش و غیره بوده به نحوی که بتوانند با اعتماد به نفس به صورت شفاهی داستان ها را در کلاس برای همکلاسی های خود بازگو کنند. همچنین بتوانند در مورد ارایه دیگران نیز نظر دهند. |
5 |
روش تدریس |
ارائه استاد و دانشجویان، بحث کلاسی
دانشجویان با گذراندن این درس می توانند داستانی را که از شاهکار های ادبی جهان محسوب می شود به راحتی برای گروهی از افراد بازگو کند که بدین صورت او نقش یاددهنده و یاد گیرنده را به طور همزمان دارد. |
6 |
وظایف دانشجو |
دانشجویان موظفند برای ارایه دو داستان در کلاس آماده باشند. یک داستان به اسم داستان کلاس که توسط استاد انتخاب می شود و در نهایت توسط یکی از دانشجویان به کلاس ارایه می شود. داستان دیگر، داستانی است که هر کدام از دانشجویان به طور منحصر به فرد از لیست زیر یا از کتاب های زیر انتخاب می کنند و به کلاس ارایه می دهند. |
7 |
منبع |
|
8 |
مواد و امکانات آموزشی |
تخته، ویدئو پروژکتور
پاورپنت و دیتا پروژکتور تا دانشجویان به صورت سمعی بصری با داستان آشنا شوند.
استفاده از صوت ضبط شده داستان ها توسط افراد بومی انگلستان و آمریکا به منظور آشنایی دانشجویان با تلفظ و لحن صحیح کلمات و جملات انگلیسی. |
9 |
نحوه ارزشیابی |
ارایه شفاهی داستان کوتاه انتخابی توسط استاد و دانشجویان، تمام نمره دانشجویان را در بر می گیرد. بنابراین هیچ نوع امتحان کتبی برگزار نخواهد داشت. موارد مورد بررسی در بیان شفاهی آن ها عبارتست از : درک و انتقال مفهوم داستان و استفاده درست از لحن، واژگان، عبارات و ساختار گرامر انگلیسی است.در ضمن حضور مستمر در بحث های کلاسی دانشجویان دو نمره بارم خواهد داشت. |
10 |
فایل |
Pdf File |