1 |
جایگاه درس در برنامه درسی دوره |
این درس در ترم اول کارشناسی ارشد ادبیات انگلیسی ارایه می شود |
2 |
هدف کلی |
آشنا ساختن دانشجویان با داستان های کوتاه ادبیات انگلیسی از اواخر قرن بیستم تا به امروز |
3 |
شایستگی های پایه |
علاوه بر تعلیم دانشجویان در مورد داستان های کوتاه دهه های اخیر، هر دانشجو فرصتی می یابد تا با توجه به ژانر مدرن و پست مدرن آثار، به پژوهش در یک موضوع گرفته شده از سر فصل دروس، مطالبی را به کلاس ارایه دهد. |
4 |
اهداف یادگیری |
دانشجویان با فراگیری این درس، به تحلیل ادبیات داستانی می توانند بپردازند. با توجه به نقد های ادبی آموخته شده در دوره لیسانس و ارشد، دانشجویان در این درس می توانند به صورت کاربردی به نقد این آثار بپردازند. |
5 |
روش تدریس |
ارائه استاد، دانشجویان، بحث کلاسی و کار گروهی
یاددهی دانشجویان از دو طریق صورت می گیرد. بدین صورت که با نظارت و ارایه نظر در ارایه دانشجویان مطالب درسی را یاد می دهد. لازم به ذکر است خلاصه ای از مطالب از قبل در اختیار دانشجویان گذاشته شده تا آن ها از مسیر اصلی کلاس فاصله نگیرند. |
6 |
وظایف دانشجو |
دانشجو موظف است مطالب ارایه شده توسط استاد و همکلاسی های خود را فراگیرد و در امتحان بر اساس آن ها ارزیابی شود. بعلاوه هر دانشجو موظف به ارایه مطلبی از سرفصل با توجه به راهنمایی های استاد است. |
7 |
منبع |
|
8 |
مواد و امکانات آموزشی |
تخته، ویدئو پروژکتور |
9 |
نحوه ارزشیابی |
ارزشیابی مستمر/میان ترم/ آزمون نهایی پروژه، نوشتاری، عملکردی
ارزشیابی به دو صورت کتبی و عملی صورت می گیرد. بدین گونه که آزمون هایی به صورت کتبی (به تعداد دو الی سه تا) به صورت کوییز در طول ترم از دانشجویان گرفته می شود. این امتحانات در مجموع دو نمره بارم دارند.
ارایه دانشجویان درکلاس برای همکلاسی های خود مورد مطالبی که در سر فصل دروس قرار گرفته، دو نمره از بارم پایانی را به خود اختصاص می دهد.
در آخر، امتحان پایان ترم، 16 نمره به صورت کتبی، اطلاعات دانشجویان در مورد مطالب ارایه شده در کلاس (توسط استاد و دانشجویان) مورد سوال قرار می دهد. |
10 |
فایل |
Pdf File |