| 1 | توضیح در خصوص روان شناسی تجربی و تفاوت آ ن با سایر دروس نظری |  | 
																			
											| 2 | توضیح در خصوص روان شناسی تجربی و تفاوت آ ن با سایر دروس نظری |  | 
																			
											| 3 | تاریخچه روانشناسی تجربی و سیر تحول آن از بدو ایجاد |  | 
																			
											| 4 | تاریخچه روانشناسی تجربی و سیر تحول آن از بدو ایجاد |  | 
																			
											| 5 | روش تحقیق در روان شناسی و انواع روش های تحقیق بخصوص در مطالعات حوزه علوم انسانی |  | 
																			
											| 6 | نماد ها و طرح ها در طرح های علی  و مقایسه ای –همبستگی-آزمایشی و شبه آزمایشی با ذکر فرمول |  | 
																			
											| 7 | نماد ها و طرح ها در طرح های علی  و مقایسه ای –همبستگی-آزمایشی و شبه آزمایشی با ذکر فرمول |  | 
																			
											| 8 | اصول کار و ایمنی در آزمایشگاه روان شناسی ، رعایت اخلاق واصول مربوط به محرمانه بودن نتایج |  | 
																			
											| 9 | روش تدوین وگزارش آزمایش  ها و گروه بندی |  | 
																			
											| 10 | تعیین موضوعات کنفرانس برای ارائه و انتخاب آزمایش برای اجراء توسط گروه |  | 
																			
											| 11 | تعیین موضوعات کنفرانس برای ارائه و انتخاب آزمایش برای اجراء توسط گروه |  | 
																			
											| 12 | معرفی و اجرای آزمون تاثیر آگاهی از نتایج |  | 
																			
											| 13 | معرفی و اجرای آزمون تاثیر آگاهی از نتایج |  | 
																			
											| 14 | تحلیل و محاسبه آزمون آگاهی از نتایج |  | 
																			
											| 15 | معرفی دستگاه و اجرای آزمون زمان واکنش |  | 
																			
											| 16 | تحلیل آزمون زمان واکنش |  | 
																			
											| 17 | معرفی و اجرای  آزمون منع بعدی  و تحلیل آماری آزمون منع بعدی |  | 
																			
											| 18 | معرفی و اجرای  آزمون منع بعدی  و تحلیل آماری آزمون منع بعدی |  | 
																			
											| 19 | معرفی و اجرای آزمون مربوی به هوش مکانیکی (آزمون ویگلی) و تحلیل آن |  | 
																			
											| 20 | اجراء و تحلیل آزمون سطوح کارآیی |  | 
																			
											| 21 | معرفی و اجرای آزمون های مربوط به یادگیری (لابیرنت ها) |  | 
																			
											| 22 | معرفی و اجرای آزمون های مربوط به یادگیری (لابیرنت ها) |  |