| 1 |
جایگاه درس در برنامه درسی دوره |
درس مهمی است و پیش نیاز مسیحیت به حساب می آید. |
| 2 |
هدف کلی |
یادگیری عقاید و باورهای یهود |
| 3 |
روش تدریس |
توضیح مطالب مهم و نوشتن آن بر روی تخته.تحلیل یهودیت به روش پدیدار شناختی در هر جلسه منابع مهمی نیز معرفی می شود و تشویق دانشجویان برای مشارکت بیشتر در کلاس. مطالب مطابق سرفص خواهد بود. استفاده از نظرات دانشجویان، تشویق آنان به انجام مبحثه و مناظره در حوزه مباحث یهودیت. تأکید بر تفکر خلاقانه دانشجویان |
| 4 |
وظایف دانشجو |
انجام تحقیق، مطالعه بخش هایی از تلمود و تفسیر آن و انجام پروژه های مشترک |
| 5 |
منبع |
|
| 6 |
مواد و امکانات آموزشی |
تخته سیاه، ویدئو پروژکتور و ... |
| 7 |
نحوه ارزشیابی |
پرسش و پاسخ، تحقیق، میان ترم و پایان ترم |