| 1 |
جایگاه درس در برنامه درسی دوره |
درس اختیاری |
| 2 |
هدف کلی |
فهم رابطه علم و دین |
| 3 |
شایستگی های پایه |
اشراف به درک تناقض یا عدم تناقض بین علم و دین |
| 4 |
اهداف یادگیری |
درک اینکه آیا بین علم و دین هماهنگی وجود دارد یا همدیگر را نقض می کنند |
| 5 |
اهداف یادگیری |
یادگیری تصور پیشینیان از علم و جهان شناسی |
| 6 |
روش تدریس |
مطابق سرفصل و به شکل تاریخی خواهد بود، استفاده از نظرات دانشجویان، ایجاد مباحثه در بین دانشجویان، تشویق دانشجویان برای اظهار نظر درباره روابط علم و دین |
| 7 |
وظایف دانشجو |
ارائه تحقیق، کنفرانس، پاور پوینت، انجام پروژه های مشترک |
| 8 |
مواد و امکانات آموزشی |
ویدئو پروژکتور، تخته سیاه و ... |
| 9 |
نحوه ارزشیابی |
پرسش و پاسخ، تحقیق، میان ترم و پایان ترم و تحقیق اضافی |
| 10 |
منبع |
پائولو روسی، تاریخ پیدایش علوم جدید، ترجمه بهاء الدین بازرگانی گیلانی، تهران، سروش، 1393. |
| 11 |
فایل |
Pdf File |