طرح درس (براساس سرفصل)

طرح درس (براساس سرفصل)
# عنوان توضیحات
1 فایل Pdf File
2 جایگاه درس در برنامه درسی دوره این درس یکی از دروس مهم دوره کارشناسی ارشد چینه نگاری و دیرینه شناسی می باشد.
3 شایستگی های پایه داشتن اطلاعات کلی در مورد شناسایی فسیلهای شاخص
4 اهداف یادگیری 1- شناسایی فسیلهای شاخص 2- رسم رنج چارت 3- ایجاد بایوزون
5 روش تدریس پاوریوینت
6 وظایف دانشجو - مطالعه قبلی - حضور در کلاس - یادگیری مطالب
7 منبع 1- کنی انوشیروان, 1391: راهنمای بین المللی چینه شناسی. انتشارات آرین زمین. 2- شعبانیان رحیم, 1390: بایوزوناسیون و مدل های بایواستراتیگرافی. دانشگاه پیام نور مرکز تبریز. 3- عسکری اعظم, 1396: بایواستراتیگرافی رادیولاریتهای منطقه گرینو انتشارات موجک.
8 مواد و امکانات آموزشی ویدئو پروژکتور وایت برد لب تاپ
9 نحوه ارزشیابی امتحان میان ترم سوالات کلاسی امتحان پایان ترم
10 هدف کلی آشنایی دانشجویان با مفاهیم اصلی زیست چینه نگاری