1 |
جایگاه درس در برنامه درسی دوره |
دانشجویان روانشناسی عمومی ضرورت دارد تا در مورد فرایندهای زیرین فرایندهای یادگیری و تفکر دارای دانش لازم باشند |
2 |
هدف کلی |
درک ماهیت یادگیری و قوانین آن |
3 |
شایستگی های پایه |
دانش پایه د رمورد روانشناسی و رشد |
4 |
اهداف یادگیری |
آشنایی با نظریه های یادگیری |
5 |
روش تدریس |
سخنرانی و بحث گروهی |
6 |
وظایف دانشجو |
مشارکت در فرایندهای بحث گروهی، انجام تکالیف درسی، ارایه یافته های انجام تکالیف در کلاس |
7 |
منبع |
مقالات اینجانب در حوزه های یادگیری و تفکر
کتاب روانشاسی یادگیری دکتر علی اکبر سیف |
8 |
مواد و امکانات آموزشی |
ویدئو پروژکتور |
9 |
نحوه ارزشیابی |
ارزیابی تکالیف ارایه شده، ارزیابی میان ترم و پایان ترم |