1 |
جایگاه درس در برنامه درسی دوره |
درس کلیدی در زمینه تحول شناختی است تا نگرش تحولی به روان شناسی شناختی فراگرفته شود |
2 |
هدف کلی |
آشنایی با مدل ها و نظریه های کلاسیک و جدید تحول شناختی |
3 |
شایستگی های پایه |
روان شناسی تحولی پیشرفته |
4 |
اهداف یادگیری |
آشنایی و کاربست نظریه های تحول شناختی |
5 |
روش تدریس |
تعاملی در قالب بحث گروهی |
6 |
وظایف دانشجو |
مطالعه منابع درسی اعلام شده
انجام تحقیق در یکی از موضوعات مرتبط با درس و ارایه در کلاس |
7 |
منبع |
مقالات متعددی از اینجانب شامل رشد استدلال نظریه ذن
تحول یکپارچه انسان
شناخت اجتماعی و زبان
کتاب "تحول شناختی و عاطفی از دیدگاه پیاژه" ترجمه اینجانب
کتاب ذهن شگفت انگیز کودکان ترجمه اینجانب |
8 |
مواد و امکانات آموزشی |
منابع درسی |
9 |
نحوه ارزشیابی |
ارزیابی میان ترم، پایان ترم
ارزیابی گزارش تحقیقی دانشجو |