1 |
جایگاه درس در برنامه درسی دوره |
کاربرد اصلی روانشناسی تربیتی در بافت مدرسه است که این درس بر مسایل اصلی دانش اموزان در مدرسه تاکید دارد |
2 |
هدف کلی |
آشنایی با نقش روانشناسان تربیتی در مدارس شامل سنجش، پیشگیری و مداخله است |
3 |
شایستگی های پایه |
آشنایی با تحول انسان، نظریات یادگیری و تغییر رفتار |
4 |
اهداف یادگیری |
کاربست دانش روانشناسی تربیتی در بافت مدرسه |
5 |
روش تدریس |
تدریس فعال، ارایه کنفرانس، بحث گروهی و تحقیق می باشد |
6 |
وظایف دانشجو |
مشارکت فعال در کلاسف انجام تحقیق در موضوع مرتبط و ارایه در کلاس |
7 |
منبع |
منابع به زبان فارسی و انگلیسی |
8 |
نحوه ارزشیابی |
فعالیت دانشجویان در کلاس و ارایه تحقیق |