| 1 |
جایگاه درس در برنامه درسی دوره |
درس نظریات تحولی از مهمترین دروس دانشجویان وانشناسی تربیتی می باشد. |
| 2 |
هدف کلی |
آشنایی با آخرین یافته های تحولی در حیطه های مختلف شناختی، هیجانی، اجتماعی و زبانی می باشد |
| 3 |
شایستگی های پایه |
آشنایی با مکاتب عمده روانشناسی، نظریات کلیدی تحول شناختی، هیجانی و زبانی |
| 4 |
اهداف یادگیری |
آشنایی و تسلط بر مبانی زیستی و روانی مقاطع مختلف تحصیلی |
| 5 |
روش تدریس |
تدریس فعال از طریق تدریس و ارایه پروژه های تحقیقی در حیطه های مختلف تحول |
| 6 |
وظایف دانشجو |
مشارکت فعال در کلاس و انجام تحقیقات مرتبط با موضوعات کلاسی |
| 7 |
منبع |
مقالات مختلف نویسنده شامل:
-تحول یکپارچه انسان
-تحول شناخت اجتماعی
-کتاب هایی از نویسنده:
-بهداشت روانی نوزادی و کودکان
- برنامه جامع آموزش تحول یکپارچهشیرخوارگی و نوپایی |
| 8 |
مواد و امکانات آموزشی |
کتاب ها و مقالات مرتبط |
| 9 |
نحوه ارزشیابی |
ارزیابی در طول ترم تحصیلی از طریق پاسخ گویی های کلاسی
ارزیابی میان ترم
ارزیابی پایان ترم |