1 |
جایگاه درس در برنامه درسی دوره |
تخصصی |
2 |
هدف کلی |
دانشجو در طول این ترم با نظارت مدرس در قالب یک کار گروهی یا فردی بتواند انتخاب موضوع، نمونه، ابزار مناسب، همچنین اجرای عملی پروژه، تدوین گزارش نهایی از یک فعالیت پژوهشی را به انجام برساند. |
3 |
روش تدریس |
تعامل هدفمند حضوری و مجازی، جهت نظارت و راهنمایی مجموعه فعالیت های پژوهشی مرتبط، از طریق جلسات منظم، دریافت گزارش شفاهی و مکتوب، ارائه بازخورد |
4 |
وظایف دانشجو |
-شرکت حضوری و مشارکت غیرحضوری (با تاکید بر سامانه تعامل مجازی دانشگاه) در جلسات مشترک آموزشی
-مطالعه فایل ها و محتوای آموزشی مدنظر
-ارائه گزارش روند پروژه
-اجرای عملی پروژه مطابق با مراحل تایید شده
-ارائه و تحویل منظم گزارش هفتگی
-تحویل گزارش نهایی مبتنی بر معیارهای آموزش داده شده |
5 |
منبع |
مقالات داخلی و خارجی معرفی شده توسط مدرس در زمینه موضوع پژوهش و روش مناسب اجرایی سازی آن
خلاصه فایل های آماده شده توسط مدرس |
6 |
نحوه ارزشیابی |
مجموع فعالیت ها شامل:
تحویل گزارش های هفتگی و نهایی (10 نمره)
شرکت منظم و کامل در جلسات، مطالعه و انجام تکالیف هفتگی، انجام گام های پژوهش در زمینه اجرا و پیگیری فرآیند پژوهش و تحویل کامل گزارش نهایی در قالب مشخص و زمان مقرر (10نمره) |
7 |
شایستگی های پایه |
تسلط نسبی به آمار و روش تحقیق مقطع کارشناسی، علاقه مند به پژوهش و یادگیری، مطالعه و پیگیری سیر پژوهشی |
8 |
مواد و امکانات آموزشی |
دسترسی به نت و منابع برخط الکترونیک، فایل، کتاب ها و مقالات مرتبط (برای هر موضوع به صورت مشخص ارایه می شود) |
9 |
اهداف یادگیری |
آشنایی با جست و جو، انتخاب موضوع و تعیین متغیرها در یک اسکوپ پژوهشی، چگونگی انجام و ارائه یک گزارش استاندارد از یک فعالیت پژوهشی و متناسب با مقطع کارشناسی. |