1 |
جایگاه درس در برنامه درسی دوره |
درس تئوری اختصاصی دوره کارشناسی |
2 |
هدف کلی |
بررسی مفاهیم، نظریه ها، تاریخچه و اصول اوقات فراغت ورزشی و تفریحات سالم |
3 |
شایستگی های پایه |
اشنایی با مباحث مدیریتی و مدیریت ورزشی |
4 |
اهداف یادگیری |
آشنایی دانشجویان با اصول و نظریه های کارآفرینی ایجاد انگیزه های لازم جهت شروع یک کسب و کار ورزشی آشنایی با شیوه های مدیریت کسب و کارهای ورزشی آشنایی دانشجویان با نقاط ضعف و قوت خود در جهت راه اندازی کسب و کار ورزشی |
5 |
روش تدریس |
ارائه مفاهیم به صورت نظری و با استفاده از فیلم و اسلاید و تدریس شفاهی و بحث در مورد موضوعات سرفصل و مشارکت دانش جویان در مباحث و ارائه کنفرانس ها |
6 |
وظایف دانشجو |
دقت در فراگیری، انجام کار های کلاسی، حضور به موقع، مشارکت و فعالیت در موارد مطرح شده در کلاس |
7 |
منبع |
تور کلیدسن، جرج (2015) مدیریت اوقات فراغت و تفریحات سالم. صفانیا محمدعلی (1391). بامداد کتاب . تهران هورن، جان (2017) مقدمه ای بر جامعه شناسی اوقات فراغت. ترجمه تجاری، فرشاد و همکاران (1395). تهران |
8 |
مواد و امکانات آموزشی |
کلاس درس مجهز به دیتا و تخته وایت بورد (در کلاس های حضوری اینترنت پر سرعت، هنذفری و وب کم (کلاس های مجازی) |
9 |
نحوه ارزشیابی |
ارائه و تکالیف کلاسی 8 نمره. ارزشیابی شفاهی 2 نمره. تکالیف هفتگی 1 نمره. ارزشیابی مستمر 2 نمره. پایان ترم 7 نمره. |