طرح درس (براساس سرفصل)

طرح درس (براساس سرفصل)
# عنوان توضیحات
1 جایگاه درس در برنامه درسی دوره درس تئوری اختصاصی دوره کارشناسی
2 هدف کلی بررسی مفاهیم، نظریه ها، تاریخچه و اصول اوقات فراغت ورزشی و تفریحات سالم
3 شایستگی های پایه اشنایی با مباحث مدیریتی و مدیریت ورزشی
4 اهداف یادگیری آشنایی دانشجویان با اصول و نظریه های کارآفرینی ایجاد انگیزه های لازم جهت شروع یک کسب و کار ورزشی آشنایی با شیوه های مدیریت کسب و کارهای ورزشی آشنایی دانشجویان با نقاط ضعف و قوت خود در جهت راه اندازی کسب و کار ورزشی
5 روش تدریس ارائه مفاهیم به صورت نظری و با استفاده از فیلم و اسلاید و تدریس شفاهی و بحث در مورد موضوعات سرفصل و مشارکت دانش جویان در مباحث و ارائه کنفرانس ها
6 وظایف دانشجو دقت در فراگیری، انجام کار های کلاسی، حضور به موقع، مشارکت و فعالیت در موارد مطرح شده در کلاس
7 منبع تور کلیدسن، جرج (2015) مدیریت اوقات فراغت و تفریحات سالم. صفانیا محمدعلی (1391). بامداد کتاب . تهران هورن، جان (2017) مقدمه ای بر جامعه شناسی اوقات فراغت. ترجمه تجاری، فرشاد و همکاران (1395). تهران
8 مواد و امکانات آموزشی کلاس درس مجهز به دیتا و تخته وایت بورد (در کلاس های حضوری اینترنت پر سرعت، هنذفری و وب کم (کلاس های مجازی)
9 نحوه ارزشیابی ارائه و تکالیف کلاسی 8 نمره. ارزشیابی شفاهی 2 نمره. تکالیف هفتگی 1 نمره. ارزشیابی مستمر 2 نمره. پایان ترم 7 نمره.