1 |
فایل |
Pdf File |
2 |
جایگاه درس در برنامه درسی دوره |
دو واحد درسی در مقطع کارشناسی ارشد گرایش بازاریابی ورزشی |
3 |
هدف کلی |
آشنایی دانشجویان با مفاهیم اخلاقی و حقوقی-قانونی درورزش |
4 |
اهداف یادگیری |
آشنایی بامفاهیم پایهایاخالق در ارتباطات ورزشی
3.آشنایی بامبانی حقوق در ارتباطات ورزشی
2.آشنایی با مبانی تخصصی حقوقی در انواع رسانه های ورزشی
1.آشنایی بامبانی تخصصی اخالقی در انواع رسانه های ورزشی |
5 |
روش تدریس |
دریس توسط استاد،تکالیف مرتبط با هر بحث،فعالیت کلاسی |
6 |
وظایف دانشجو |
مشارکت کلاسی-حضور فعال -مطالعه و ارائه نمونه های کاربردی در خصوص موضوعات درس |
7 |
منبع |
4.انصاری، باقر (4296). حقوق رسانه. تهران: سمت
3.قاسمی، حمید و فنازاد،رضا( .4297.)حقوق رسانه.تهران.انتشاراتاندیشه آرا.
2.اسماعیلی، محسن( .4296.)گفتارهایی در حقوق رسانه.تهران.دفتر نشر فرهنگ اسالمی.
1.سعیدوزیری، خدایار؛ بیات، خدیجه و سیدتفرشیها، سحر( .4295.)فرهنگ حقوق ارتباطات.تهران.انتشارات خرسندی.
5.سعیدی، رحمان( .4297.)حقوق بین الملل ارتباطات.تهران: انتشارات خجسته.
6. Corredoria, Loreto et al. (2021). The Handbook of Communication Rights, Law, and
Ethics. Wiley-Blackwell
7. Moore, Roy L. et al. (2017). Media Law and Ethics. Routledge |
8 |
مواد و امکانات آموزشی |
ویدئوپروژکتور ورایانه |
9 |
نحوه ارزشیابی |
ارزیابی کالسی در طول ترم30درصد
ارزیابی پایان ترم70 درصد |
10 |
شایستگی های پایه |
آشنایی با مباحث بازاریابی-رسانه -مدیریت |