1 |
جایگاه درس در برنامه درسی دوره |
آشنایی با جنبه زیستی جغرافیا به دلیل دوری نسبی دانشجویان از مباحث بیولوژیک از اهمیت بالایی برخوردار است. نگاه به علم جغرافیای از چشم انداز زیستی و با دیدگاه اکولوژیک دید کامل تر و واقعی تری به دانشجویان این رشته خواهد داد. |
2 |
هدف کلی |
آشنایی با مفاهیم زیستی در جغرافیا
آشنایی با کلیدواژه های اکولوژی، اکوسیستم، گونه و پراکنش گونه ای |
3 |
شایستگی های پایه |
آشنایی نسبی کلی با علوم زیستی |
4 |
اهداف یادگیری |
شناخت کلی اکوسیتم زمین و اجزای غیرزیستی و بویژه زیستی آن |
5 |
اهداف یادگیری |
درک و تحلیل علل دگرگونی و تغییرات در اکوسیستم ها |
6 |
اهداف یادگیری |
شناخت کلی اکوسیستم کره زمین و اجزای آن |
7 |
اهداف یادگیری |
آشمنایی با مفتاهیم کلی و اولیه جغرافیای زیستی و مبانی اکولوژی |
8 |
اهداف یادگیری |
آشنایی با اجزای اویله سازنده بدن جاندران |
9 |
اهداف یادگیری |
درک علمی چگونگی شکل گیری حیات و جانداران در اکویستم زمین |
10 |
اهداف یادگیری |
شناخت مراحل مختلف تکامل موجودات زنده در اکوسیستم زمین |
11 |
اهداف یادگیری |
آشنایی با چگونگی دسته بندی علمی موجودات زنده |
12 |
اهداف یادگیری |
آشنایی با مفاهیم گونه های جانوری و گیاهی |
13 |
اهداف یادگیری |
درک علل انتشار و انقراض گونه های در اکوسیستم کره زیمن |
14 |
اهداف یادگیری |
آشنایی با روابط مختلف همزیستی، انگلی، شکار و ... در اکوسیستم کره زمین |
15 |
اهداف یادگیری |
آشنایی با مفاهیم سیستم، اکوسیستم و اوکولوژی |
16 |
اهداف یادگیری |
آشنایی با اجزا و جنبه های اکوسیستم |
17 |
اهداف یادگیری |
آشنایی با ساختار کلی و مفهوم اکوسیستم |
18 |
اهداف یادگیری |
آشنایی با کلیات علم اکولوژی و جانوران |
19 |
اهداف یادگیری |
درک نقش و کارکرد اکوسیتم های مختلف در کره زمین |
20 |
اهداف یادگیری |
درک کارکرد اکوسیستم از منظر تولید و مصرف |
21 |
روش تدریس |
تدریس شفاهی همراه با استفاده از ابزار مختلف تدریس مانند ارائه تصاویر و ویدئو |
22 |
روش تدریس |
دریس شفاهی همراه با استفاده از ابزار مختلف تدریس مانند ارائه تصاویر و ویدئو |
23 |
روش تدریس |
دریس شفاهی، پرسش و پاسخ |
24 |
روش تدریس |
دریس شفاهی همراه با استفاده از ابزار مختلف تدریس مانند ارائه تصاویر و ویدئو، پرسش و پاسخ |
25 |
روش تدریس |
دریس شفاهی همراه با استفاده از ابزار مختلف تدریس مانند ارائه تصاویر و ویدئو، پرسش و پاسخ |
26 |
روش تدریس |
دریس شفاهی همراه با استفاده از ابزار مختلف تدریس مانند ارائه تصاویر و ویدئو، پرسش و پاسخ |
27 |
روش تدریس |
دریس شفاهی همراه با استفاده از ابزار مختلف تدریس مانند ارائه تصاویر و ویدئو، پرسش و پاسخ |
28 |
روش تدریس |
دریس شفاهی همراه با استفاده از ابزار مختلف تدریس مانند ارائه تصاویر و ویدئو، پرسش و پاسخ |
29 |
روش تدریس |
دریس شفاهی همراه با استفاده از ابزار مختلف تدریس مانند ارائه تصاویر و ویدئو، پرسش و پاسخ |
30 |
روش تدریس |
دریس شفاهی همراه با استفاده از ابزار مختلف تدریس مانند ارائه تصاویر و ویدئو، پرسش و پاسخ |
31 |
روش تدریس |
دریس شفاهی همراه با استفاده از ابزار مختلف تدریس مانند ارائه تصاویر و ویدئو، پرسش و پاسخ |
32 |
روش تدریس |
دریس شفاهی همراه با استفاده از ابزار مختلف تدریس مانند ارائه تصاویر و ویدئو، پرسش و پاسخ |
33 |
روش تدریس |
دریس شفاهی همراه با استفاده از ابزار مختلف تدریس مانند ارائه تصاویر و ویدئو، پرسش و پاسخ، میزگرد با دانشجو |
34 |
روش تدریس |
دریس شفاهی همراه با استفاده از ابزار مختلف تدریس مانند ارائه تصاویر و ویدئو، پرسش و پاسخ، میزگرد با دانشجو |
35 |
روش تدریس |
دریس شفاهی همراه با استفاده از ابزار مختلف تدریس مانند ارائه تصاویر و ویدئو، پرسش و پاسخ، میزگرد با دانشجو |
36 |
روش تدریس |
دریس شفاهی همراه با استفاده از ابزار مختلف تدریس مانند ارائه تصاویر و ویدئو، پرسش و پاسخ، میزگرد با دانشجو |
37 |
روش تدریس |
دریس شفاهی همراه با استفاده از ابزار مختلف تدریس مانند ارائه تصاویر و ویدئو، پرسش و پاسخ، میزگرد با دانشجو |
38 |
وظایف دانشجو |
حضور به موقع در کلاس، مشارکت در تدریس به صورت پاسخ به پرسش ها، ارائه مطالب و مشارکت در میزگرد کلاسی |
39 |
وظایف دانشجو |
حضور به موقع در کلاس، مشارکت در تدریس به صورت پاسخ به پرسش هاو طرح پرسش |
40 |
وظایف دانشجو |
حضور به موقع در کلاس، مشارکت در تدریس به صورت پاسخ به پرسش هاو طرح پرسش |
41 |
وظایف دانشجو |
حضور به موقع در کلاس، مشارکت در تدریس به صورت پاسخ به پرسش هاو طرح پرسش |
42 |
وظایف دانشجو |
حضور به موقع در کلاس، مشارکت در تدریس به صورت پاسخ به پرسش هاو طرح پرسش |
43 |
وظایف دانشجو |
حضور به موقع در کلاس، مشارکت در تدریس به صورت پاسخ به پرسش هاو طرح پرسش، مشارکت در میزگردهای کلاسی |
44 |
وظایف دانشجو |
حضور به موقع در کلاس، مشارکت در تدریس به صورت پاسخ به پرسش هاو طرح پرسش، مشارکت در میزگردهای کلاسی |
45 |
وظایف دانشجو |
حضور به موقع در کلاس، مشارکت در تدریس به صورت پاسخ به پرسش هاو طرح پرسش، مشارکت در میزگردهای کلاسی |
46 |
وظایف دانشجو |
حضور به موقع در کلاس، مشارکت در تدریس به صورت پاسخ به پرسش هاو طرح پرسش |
47 |
وظایف دانشجو |
حضور به موقع در کلاس، مشارکت در تدریس به صورت پاسخ به پرسش هاو طرح پرسش |
48 |
وظایف دانشجو |
حضور به موقع در کلاس، مشارکت در تدریس به صورت پاسخ به پرسش هاو طرح پرسش |
49 |
وظایف دانشجو |
حضور به موقع در کلاس، مشارکت در تدریس به صورت پاسخ به پرسش هاو طرح پرسش |
50 |
وظایف دانشجو |
حضور به موقع در کلاس، مشارکت در تدریس به صورت پاسخ به پرسش هاو طرح پرسش، مشارکت در میزگردهای کلاسی |
51 |
وظایف دانشجو |
حضور به موقع در کلاس، مشارکت در تدریس به صورت پاسخ به پرسش هاو طرح پرسش، مشارکت در میزگردهای کلاسی |
52 |
وظایف دانشجو |
حضور به موقع در کلاس، مشارکت در تدریس به صورت پاسخ به پرسش هاو طرح پرسش، مشارکت در میزگردهای کلاسی |
53 |
وظایف دانشجو |
حضور به موقع در کلاس، مشارکت در تدریس به صورت پاسخ به پرسش هاو طرح پرسش، مشارکت در میزگردهای کلاسی |
54 |
وظایف دانشجو |
حضور به موقع در کلاس، مشارکت در تدریس به صورت پاسخ به پرسش هاو طرح پرسش، مشارکت در میزگردهای کلاسی |
55 |
منبع |
کتاب ها، مقالات و فایل های ویدئویی مختلف فارسی و لاتین در ارتباط با اکولوژی و جغرافیای زیستی |
56 |
منبع |
کتاب ها و مقالات مرتبط با اکولوژی |
57 |
منبع |
کتاب ها و مقالات مرتبط با اکولوژی و جغرافیای زیستی |
58 |
منبع |
کتاب ها و مقالات مرتبط با مفاهیم جغرافیای زیستی |
59 |
منبع |
کتاب ها و مقالات مرتبط باساختار بدن جانداران |
60 |
منبع |
کتاب ها و مقالات مرتبط باشکل گیری حیات، |
61 |
منبع |
کتاب ها و مقالات مرتبط باشکل گیری حیات، فایل های ویدئویی |
62 |
منبع |
کتاب ها و مقالات مرتبط با گونه های زیستی |
63 |
منبع |
کتاب ها و مقالات مرتبط با گونه های زیستی، فایل های ویدئویی |
64 |
منبع |
کتاب ها و مقالات مرتبط با گونه های زیستی |
65 |
منبع |
کتاب ها و مقالات مرتبط با گونه های زیستی، فایل های ویدئویی |
66 |
منبع |
کتاب ها و مقالات مرتبط با اکولوژی |
67 |
منبع |
کتاب ها و مقالات مرتبط با اکولوژی |
68 |
منبع |
کتاب ها و مقالات مرتبط با اکولوژی |
69 |
منبع |
کتاب ها و مقالات مرتبط با اکولوژی، فایل های ویدئویی |
70 |
منبع |
کتاب ها و مقالات مرتبط با اکولوژی |
71 |
منبع |
کتاب ها و مقالات مرتبط با اکولوژی، فایل های ویدئویی |
72 |
مواد و امکانات آموزشی |
کلاس درس، تخته سفید یا سیاه، سیستم کامپیوتری و اسکرین |
73 |
مواد و امکانات آموزشی |
کلاس درس، تخته سفید یا سیاه، سیستم کامپیوتری و اسکرین |
74 |
مواد و امکانات آموزشی |
کلاس درس، تخته سفید یا سیاه، سیستم کامپیوتری و اسکرین |
75 |
مواد و امکانات آموزشی |
کلاس درس، تخته سفید یا سیاه، سیستم کامپیوتری و اسکرین |
76 |
مواد و امکانات آموزشی |
کلاس درس، تخته سفید یا سیاه، سیستم کامپیوتری و اسکرین |
77 |
مواد و امکانات آموزشی |
کلاس درس، تخته سفید یا سیاه، سیستم کامپیوتری و اسکرین |
78 |
مواد و امکانات آموزشی |
کلاس درس، تخته سفید یا سیاه، سیستم کامپیوتری و اسکرین |
79 |
مواد و امکانات آموزشی |
کلاس درس، تخته سفید یا سیاه، سیستم کامپیوتری و اسکرین |
80 |
مواد و امکانات آموزشی |
کلاس درس، تخته سفید یا سیاه، سیستم کامپیوتری و اسکرین |
81 |
مواد و امکانات آموزشی |
کلاس درس، تخته سفید یا سیاه، سیستم کامپیوتری و اسکرین |
82 |
مواد و امکانات آموزشی |
کلاس درس، تخته سفید یا سیاه، سیستم کامپیوتری و اسکرین |
83 |
مواد و امکانات آموزشی |
کلاس درس، تخته سفید یا سیاه، سیستم کامپیوتری و اسکرین |
84 |
مواد و امکانات آموزشی |
کلاس درس، تخته سفید یا سیاه، سیستم کامپیوتری و اسکرین |
85 |
مواد و امکانات آموزشی |
کلاس درس، تخته سفید یا سیاه، سیستم کامپیوتری و اسکرین |
86 |
مواد و امکانات آموزشی |
کلاس درس، تخته سفید یا سیاه، سیستم کامپیوتری و اسکرین |
87 |
مواد و امکانات آموزشی |
کلاس درس، تخته سفید یا سیاه، سیستم کامپیوتری و اسکرین |
88 |
مواد و امکانات آموزشی |
کلاس درس، تخته سفید یا سیاه، سیستم کامپیوتری و اسکرین |
89 |
نحوه ارزشیابی |
امتحان، پرسش و پاسخ، شرکت در مباحثه به صورت میزگرد علمی |
90 |
نحوه ارزشیابی |
پرسش و پاسخ |
91 |
نحوه ارزشیابی |
پرسش و پاسخ |
92 |
نحوه ارزشیابی |
پرسش و پاسخ |
93 |
نحوه ارزشیابی |
پرسش و پاسخ |
94 |
نحوه ارزشیابی |
پرسش و پاسخ |
95 |
نحوه ارزشیابی |
پرسش و پاسخ |
96 |
نحوه ارزشیابی |
پرسش و پاسخ |
97 |
نحوه ارزشیابی |
امتحان میان ترم |
98 |
نحوه ارزشیابی |
پرسش و پاسخ |
99 |
نحوه ارزشیابی |
پرسش و پاسخ |
100 |
نحوه ارزشیابی |
پرسش و پاسخ |
101 |
نحوه ارزشیابی |
پرسش و پاسخ و مشارکت در مباحثه به صورت میزگرد |
102 |
نحوه ارزشیابی |
پرسش و پاسخ و مشارکت در مباحثه به صورت میزگرد |
103 |
نحوه ارزشیابی |
پرسش و پاسخ و مشارکت در مباحثه به صورت میزگرد |
104 |
نحوه ارزشیابی |
پرسش و پاسخ و مشارکت در مباحثه به صورت میزگرد |
105 |
نحوه ارزشیابی |
پرسش و پاسخ و مشارکت در مباحثه به صورت میزگرد |
106 |
فایل |
Pdf File |