طرح درس (براساس سرفصل)

طرح درس (براساس سرفصل)
# عنوان توضیحات
1 جایگاه درس در برنامه درسی دوره آشنایی با جنبه زیستی جغرافیا به دلیل دوری نسبی دانشجویان از مباحث بیولوژیک از اهمیت بالایی برخوردار است. نگاه به علم جغرافیای از چشم انداز زیستی و با دیدگاه اکولوژیک دید کامل تر و واقعی تری به دانشجویان این رشته خواهد داد.
2 هدف کلی آشنایی با مفاهیم زیستی در جغرافیا آشنایی با کلیدواژه های اکولوژی، اکوسیستم، گونه و پراکنش گونه ای
3 شایستگی های پایه آشنایی نسبی کلی با علوم زیستی
4 اهداف یادگیری شناخت کلی اکوسیتم زمین و اجزای غیرزیستی و بویژه زیستی آن
5 اهداف یادگیری درک و تحلیل علل دگرگونی و تغییرات در اکوسیستم ها
6 اهداف یادگیری شناخت کلی اکوسیستم کره زمین و اجزای آن
7 اهداف یادگیری آشمنایی با مفتاهیم کلی و اولیه جغرافیای زیستی و مبانی اکولوژی
8 اهداف یادگیری آشنایی با اجزای اویله سازنده بدن جاندران
9 اهداف یادگیری درک علمی چگونگی شکل گیری حیات و جانداران در اکویستم زمین
10 اهداف یادگیری شناخت مراحل مختلف تکامل موجودات زنده در اکوسیستم زمین
11 اهداف یادگیری آشنایی با چگونگی دسته بندی علمی موجودات زنده
12 اهداف یادگیری آشنایی با مفاهیم گونه های جانوری و گیاهی
13 اهداف یادگیری درک علل انتشار و انقراض گونه های در اکوسیستم کره زیمن
14 اهداف یادگیری آشنایی با روابط مختلف همزیستی، انگلی، شکار و ... در اکوسیستم کره زمین
15 اهداف یادگیری آشنایی با مفاهیم سیستم، اکوسیستم و اوکولوژی
16 اهداف یادگیری آشنایی با اجزا و جنبه های اکوسیستم
17 اهداف یادگیری آشنایی با ساختار کلی و مفهوم اکوسیستم
18 اهداف یادگیری آشنایی با کلیات علم اکولوژی و جانوران
19 اهداف یادگیری درک نقش و کارکرد اکوسیتم های مختلف در کره زمین
20 اهداف یادگیری درک کارکرد اکوسیستم از منظر تولید و مصرف
21 روش تدریس تدریس شفاهی همراه با استفاده از ابزار مختلف تدریس مانند ارائه تصاویر و ویدئو
22 روش تدریس دریس شفاهی همراه با استفاده از ابزار مختلف تدریس مانند ارائه تصاویر و ویدئو
23 روش تدریس دریس شفاهی، پرسش و پاسخ
24 روش تدریس دریس شفاهی همراه با استفاده از ابزار مختلف تدریس مانند ارائه تصاویر و ویدئو، پرسش و پاسخ
25 روش تدریس دریس شفاهی همراه با استفاده از ابزار مختلف تدریس مانند ارائه تصاویر و ویدئو، پرسش و پاسخ
26 روش تدریس دریس شفاهی همراه با استفاده از ابزار مختلف تدریس مانند ارائه تصاویر و ویدئو، پرسش و پاسخ
27 روش تدریس دریس شفاهی همراه با استفاده از ابزار مختلف تدریس مانند ارائه تصاویر و ویدئو، پرسش و پاسخ
28 روش تدریس دریس شفاهی همراه با استفاده از ابزار مختلف تدریس مانند ارائه تصاویر و ویدئو، پرسش و پاسخ
29 روش تدریس دریس شفاهی همراه با استفاده از ابزار مختلف تدریس مانند ارائه تصاویر و ویدئو، پرسش و پاسخ
30 روش تدریس دریس شفاهی همراه با استفاده از ابزار مختلف تدریس مانند ارائه تصاویر و ویدئو، پرسش و پاسخ
31 روش تدریس دریس شفاهی همراه با استفاده از ابزار مختلف تدریس مانند ارائه تصاویر و ویدئو، پرسش و پاسخ
32 روش تدریس دریس شفاهی همراه با استفاده از ابزار مختلف تدریس مانند ارائه تصاویر و ویدئو، پرسش و پاسخ
33 روش تدریس دریس شفاهی همراه با استفاده از ابزار مختلف تدریس مانند ارائه تصاویر و ویدئو، پرسش و پاسخ، میزگرد با دانشجو
34 روش تدریس دریس شفاهی همراه با استفاده از ابزار مختلف تدریس مانند ارائه تصاویر و ویدئو، پرسش و پاسخ، میزگرد با دانشجو
35 روش تدریس دریس شفاهی همراه با استفاده از ابزار مختلف تدریس مانند ارائه تصاویر و ویدئو، پرسش و پاسخ، میزگرد با دانشجو
36 روش تدریس دریس شفاهی همراه با استفاده از ابزار مختلف تدریس مانند ارائه تصاویر و ویدئو، پرسش و پاسخ، میزگرد با دانشجو
37 روش تدریس دریس شفاهی همراه با استفاده از ابزار مختلف تدریس مانند ارائه تصاویر و ویدئو، پرسش و پاسخ، میزگرد با دانشجو
38 وظایف دانشجو حضور به موقع در کلاس، مشارکت در تدریس به صورت پاسخ به پرسش ها، ارائه مطالب و مشارکت در میزگرد کلاسی
39 وظایف دانشجو حضور به موقع در کلاس، مشارکت در تدریس به صورت پاسخ به پرسش هاو طرح پرسش
40 وظایف دانشجو حضور به موقع در کلاس، مشارکت در تدریس به صورت پاسخ به پرسش هاو طرح پرسش
41 وظایف دانشجو حضور به موقع در کلاس، مشارکت در تدریس به صورت پاسخ به پرسش هاو طرح پرسش
42 وظایف دانشجو حضور به موقع در کلاس، مشارکت در تدریس به صورت پاسخ به پرسش هاو طرح پرسش
43 وظایف دانشجو حضور به موقع در کلاس، مشارکت در تدریس به صورت پاسخ به پرسش هاو طرح پرسش، مشارکت در میزگردهای کلاسی
44 وظایف دانشجو حضور به موقع در کلاس، مشارکت در تدریس به صورت پاسخ به پرسش هاو طرح پرسش، مشارکت در میزگردهای کلاسی
45 وظایف دانشجو حضور به موقع در کلاس، مشارکت در تدریس به صورت پاسخ به پرسش هاو طرح پرسش، مشارکت در میزگردهای کلاسی
46 وظایف دانشجو حضور به موقع در کلاس، مشارکت در تدریس به صورت پاسخ به پرسش هاو طرح پرسش
47 وظایف دانشجو حضور به موقع در کلاس، مشارکت در تدریس به صورت پاسخ به پرسش هاو طرح پرسش
48 وظایف دانشجو حضور به موقع در کلاس، مشارکت در تدریس به صورت پاسخ به پرسش هاو طرح پرسش
49 وظایف دانشجو حضور به موقع در کلاس، مشارکت در تدریس به صورت پاسخ به پرسش هاو طرح پرسش
50 وظایف دانشجو حضور به موقع در کلاس، مشارکت در تدریس به صورت پاسخ به پرسش هاو طرح پرسش، مشارکت در میزگردهای کلاسی
51 وظایف دانشجو حضور به موقع در کلاس، مشارکت در تدریس به صورت پاسخ به پرسش هاو طرح پرسش، مشارکت در میزگردهای کلاسی
52 وظایف دانشجو حضور به موقع در کلاس، مشارکت در تدریس به صورت پاسخ به پرسش هاو طرح پرسش، مشارکت در میزگردهای کلاسی
53 وظایف دانشجو حضور به موقع در کلاس، مشارکت در تدریس به صورت پاسخ به پرسش هاو طرح پرسش، مشارکت در میزگردهای کلاسی
54 وظایف دانشجو حضور به موقع در کلاس، مشارکت در تدریس به صورت پاسخ به پرسش هاو طرح پرسش، مشارکت در میزگردهای کلاسی
55 منبع کتاب ها، مقالات و فایل های ویدئویی مختلف فارسی و لاتین در ارتباط با اکولوژی و جغرافیای زیستی
56 منبع کتاب ها و مقالات مرتبط با اکولوژی
57 منبع کتاب ها و مقالات مرتبط با اکولوژی و جغرافیای زیستی
58 منبع کتاب ها و مقالات مرتبط با مفاهیم جغرافیای زیستی
59 منبع کتاب ها و مقالات مرتبط باساختار بدن جانداران
60 منبع کتاب ها و مقالات مرتبط باشکل گیری حیات،
61 منبع کتاب ها و مقالات مرتبط باشکل گیری حیات، فایل های ویدئویی
62 منبع کتاب ها و مقالات مرتبط با گونه های زیستی
63 منبع کتاب ها و مقالات مرتبط با گونه های زیستی، فایل های ویدئویی
64 منبع کتاب ها و مقالات مرتبط با گونه های زیستی
65 منبع کتاب ها و مقالات مرتبط با گونه های زیستی، فایل های ویدئویی
66 منبع کتاب ها و مقالات مرتبط با اکولوژی
67 منبع کتاب ها و مقالات مرتبط با اکولوژی
68 منبع کتاب ها و مقالات مرتبط با اکولوژی
69 منبع کتاب ها و مقالات مرتبط با اکولوژی، فایل های ویدئویی
70 منبع کتاب ها و مقالات مرتبط با اکولوژی
71 منبع کتاب ها و مقالات مرتبط با اکولوژی، فایل های ویدئویی
72 مواد و امکانات آموزشی کلاس درس، تخته سفید یا سیاه، سیستم کامپیوتری و اسکرین
73 مواد و امکانات آموزشی کلاس درس، تخته سفید یا سیاه، سیستم کامپیوتری و اسکرین
74 مواد و امکانات آموزشی کلاس درس، تخته سفید یا سیاه، سیستم کامپیوتری و اسکرین
75 مواد و امکانات آموزشی کلاس درس، تخته سفید یا سیاه، سیستم کامپیوتری و اسکرین
76 مواد و امکانات آموزشی کلاس درس، تخته سفید یا سیاه، سیستم کامپیوتری و اسکرین
77 مواد و امکانات آموزشی کلاس درس، تخته سفید یا سیاه، سیستم کامپیوتری و اسکرین
78 مواد و امکانات آموزشی کلاس درس، تخته سفید یا سیاه، سیستم کامپیوتری و اسکرین
79 مواد و امکانات آموزشی کلاس درس، تخته سفید یا سیاه، سیستم کامپیوتری و اسکرین
80 مواد و امکانات آموزشی کلاس درس، تخته سفید یا سیاه، سیستم کامپیوتری و اسکرین
81 مواد و امکانات آموزشی کلاس درس، تخته سفید یا سیاه، سیستم کامپیوتری و اسکرین
82 مواد و امکانات آموزشی کلاس درس، تخته سفید یا سیاه، سیستم کامپیوتری و اسکرین
83 مواد و امکانات آموزشی کلاس درس، تخته سفید یا سیاه، سیستم کامپیوتری و اسکرین
84 مواد و امکانات آموزشی کلاس درس، تخته سفید یا سیاه، سیستم کامپیوتری و اسکرین
85 مواد و امکانات آموزشی کلاس درس، تخته سفید یا سیاه، سیستم کامپیوتری و اسکرین
86 مواد و امکانات آموزشی کلاس درس، تخته سفید یا سیاه، سیستم کامپیوتری و اسکرین
87 مواد و امکانات آموزشی کلاس درس، تخته سفید یا سیاه، سیستم کامپیوتری و اسکرین
88 مواد و امکانات آموزشی کلاس درس، تخته سفید یا سیاه، سیستم کامپیوتری و اسکرین
89 نحوه ارزشیابی امتحان، پرسش و پاسخ، شرکت در مباحثه به صورت میزگرد علمی
90 نحوه ارزشیابی پرسش و پاسخ
91 نحوه ارزشیابی پرسش و پاسخ
92 نحوه ارزشیابی پرسش و پاسخ
93 نحوه ارزشیابی پرسش و پاسخ
94 نحوه ارزشیابی پرسش و پاسخ
95 نحوه ارزشیابی پرسش و پاسخ
96 نحوه ارزشیابی پرسش و پاسخ
97 نحوه ارزشیابی امتحان میان ترم
98 نحوه ارزشیابی پرسش و پاسخ
99 نحوه ارزشیابی پرسش و پاسخ
100 نحوه ارزشیابی پرسش و پاسخ
101 نحوه ارزشیابی پرسش و پاسخ و مشارکت در مباحثه به صورت میزگرد
102 نحوه ارزشیابی پرسش و پاسخ و مشارکت در مباحثه به صورت میزگرد
103 نحوه ارزشیابی پرسش و پاسخ و مشارکت در مباحثه به صورت میزگرد
104 نحوه ارزشیابی پرسش و پاسخ و مشارکت در مباحثه به صورت میزگرد
105 نحوه ارزشیابی پرسش و پاسخ و مشارکت در مباحثه به صورت میزگرد
106 فایل Pdf File