طرح درس (براساس سرفصل)

طرح درس (براساس سرفصل)
# عنوان توضیحات
1 جایگاه درس در برنامه درسی دوره این درس در نیمسال دوم مقطع دکتری مدیریت تحقیق در عملیات ارائه می گردد و در چارت درسی پیشنیازی برای آن تعریف نشده است.
2 هدف کلی آشنایی دانشجویان با نظریه مجموعه های فازی و به کارگیری روش های برنامه ریزی خطی فازی، تصمیم گیری فازی و داده کاوی فازی در مسائل مدیریت
3 شایستگی های پایه آشنایی اولیه دانشجویان با مباحث برنامه ریزی خطی، روشهای تصمیم گیری MODM , MADM
4 اهداف یادگیری 1.آشنایی با نظریه مجموعه های فازی 2.آشنایی با برنامه ریزی خطی فازی 3.آشنایی با تصمیم گیری فازی 4.آشنایی با داده کاوی فازی 5.آشنایی با کاربرد برنامه ریزی خطی فازی، تصمیم گیری فازی و داده کاوی فازی در مسائل مدیریت صنعت و سازمانها
5 روش تدریس 1. ترکیبی از روش توضیحی و مباحثه ای 2. ارائه مقالات کاربردی در زمینه کاربرد تکنیکهای فازی توسط دانشجویان
6 وظایف دانشجو 1. حضور و شرکت در فعالیتهای کلاسی 2. مطالعه مقالات کاربردی در زمینه تکنیکهای فازی و ارائه آن در کلاس 3. انجام پروژه ای با استفاده از تکنیکهای فازی در حل مسائل واقعی
7 منبع 1...H. J. Zimmerman, Fuzzy Set theory and its application, 1991. 2.عادل آذر، حجت فرجی، علم مدیریت فازی، چاپ چهارم، مرکز مطالعات مدیریت و بهره وری ایران، 1389. 3.سید محمود طاهری، آشنایی با نظریه مجموعه های فازی، انتشارات جهد دانشگاهی مشهد، 1378. 4. زهرا ناجی عظیمی، برنامه ریزی خطی فازی، انتشارات دانشگاه فردوسی مشهد. 5. مقالات بررسی شده در کلاس 6. جزوه درسی
8 مواد و امکانات آموزشی 1. وایت برد 2. ماژیک 3. ویدئو پروژکتور 4. رایانه
9 نحوه ارزشیابی حضور، فعالیت کلاسی و تمرینها: 2 نمره ارائه کلاسی: 6 نمره پروژه پایانی: 12 نمره
10 اهداف یادگیری آشنایی کلی با نظریه مجموعه های فازی
11 اهداف یادگیری آشنایی کلی با نظریه مجموعه های فازی
12 اهداف یادگیری آشنایی با مفاهیم اولیه
13 اهداف یادگیری آشنایی با مفاهیم اولیه
14 اهداف یادگیری آشنایی با برنامه ریزی خطی در حالت تقارن اهداف و محدودیتها
15 اهداف یادگیری آشنایی با برنامه ریزی خطی در حالت تقارن اهداف و محدودیتها
16 اهداف یادگیری آشنایی با اعداد فازی و نحوه انجام عملیات حسابی بر روی آنها
17 اهداف یادگیری آشنایی با اعداد فازی و نحوه انجام عملیات حسابی بر روی آنها
18 اهداف یادگیری آشنایی با برنامه ریزی خطی در حالت عدم تقارن اهداف و محدودیتها
19 اهداف یادگیری آشنایی با برنامه ریزی خطی در حالت عدم تقارن اهداف و محدودیتها
20 اهداف یادگیری آشنایی با برنامه ریزی خطی در حالت عدم تقارن اهداف و محدودیتها
21 اهداف یادگیری آشنایی با برنامه ریزی خطی در حالت عدم تقارن اهداف و محدودیتها
22 اهداف یادگیری آشنایی با برنامه ریزی خطی در حالتی که پارامترها فازی اند
23 اهداف یادگیری آشنایی با برنامه ریزی خطی در حالتی که پارامترها فازی اند
24 اهداف یادگیری آشنایی با برنامه ریزی خطی در حالتی که پارامترها فازی اند
25 اهداف یادگیری آشنایی با برنامه ریزی خطی در حالتی که پارامترها فازی اند
26 اهداف یادگیری آشنایی با برنامه ریزی خطی در حالتی که متغیرها فازی اند
27 اهداف یادگیری آشنایی با برنامه ریزی خطی در حالتی که متغیرها فازی اند
28 اهداف یادگیری آشنایی با برنامه ریزی خطی در حالتی که متغیرها فازی اند
29 اهداف یادگیری آشنایی با برنامه ریزی خطی در حالتی که متغیرها فازی اند
30 اهداف یادگیری آشنایی با برنامه ریزی خطی در حالتی که هم پارامترها و هم متغیرها فازی اند
31 اهداف یادگیری آشنایی با برنامه ریزی خطی در حالتی که هم پارامترها و هم متغیرها فازی اند
32 اهداف یادگیری آشنایی با برنامه ریزی خطی در حالتی که هم پارامترها و هم متغیرها فازی اند
33 اهداف یادگیری آشنایی با برنامه ریزی خطی در حالتی که هم پارامترها و هم متغیرها فازی اند
34 اهداف یادگیری آشنایی با برنامه ریزی خطی در حالت چند هدفه و به صورت فازی
35 اهداف یادگیری آشنایی با برنامه ریزی خطی در حالت چند هدفه و به صورت فازی
36 اهداف یادگیری آشنایی با برنامه ریزی خطی در حالت چند هدفه و به صورت فازی
37 اهداف یادگیری آشنایی با برنامه ریزی خطی در حالت چند هدفه و به صورت فازی
38 اهداف یادگیری آشنایی با برنامه ریزی خطی در حالت چند شاخصه و به صورت فازی - روش یاگر
39 اهداف یادگیری آشنایی با برنامه ریزی خطی در حالت چند شاخصه و به صورت فازی - روش یاگر
40 اهداف یادگیری آشنایی با برنامه ریزی خطی در حالت چند شاخصه و به صورت فازی - روش بونیسون
41 اهداف یادگیری آشنایی با برنامه ریزی خطی در حالت چند شاخصه و به صورت فازی - روش بونیسون
42 اهداف یادگیری آشنایی با برنامه ریزی خطی در حالت چند شاخصه و به صورت فازی - روش تحلیل سلسله مراتبی
43 اهداف یادگیری آشنایی با برنامه ریزی خطی در حالت چند شاخصه و به صورت فازی - روش تحلیل سلسله مراتبی
44 اهداف یادگیری آشنایی با برنامه ریزی خطی در حالت چند شاخصه و به صورت فازی - روش تاپسیس
45 اهداف یادگیری آشنایی با برنامه ریزی خطی در حالت چند شاخصه و به صورت فازی - روش تاپسیس
46 اهداف یادگیری آشنایی با سیستم استنتاج فازی
47 اهداف یادگیری آشنایی با سیستم استنتاج فازی
48 اهداف یادگیری آشنایی با سیستم استنتاج فازی
49 اهداف یادگیری آشنایی با سیستم استنتاج فازی
50 اهداف یادگیری آشنایی با خوشه بندی فازی آشنایی با کاربردها
51 اهداف یادگیری آشنایی با خوشه بندی فازی آشنایی با کاربردها
52 اهداف یادگیری آشنایی با شبکه عصبی فازی آشنایی با کاربردها
53 اهداف یادگیری آشنایی با شبکه عصبی فازی آشنایی با کاربردها
54 اهداف یادگیری آشنایی با کشف قواعد انجمنی فازی آشنایی با کاربردها
55 اهداف یادگیری آشنایی با کشف قواعد انجمنی فازی آشنایی با کاربردها
56 اهداف یادگیری آشنایی با درخت تصمیم فازی آشنایی با کاربردها
57 اهداف یادگیری آشنایی با درخت تصمیم فازی آشنایی با کاربردها
58 اهداف یادگیری آشنایی با رگرسیون فازی آشنایی با کاربردها
59 اهداف یادگیری آشنایی با رگرسیون فازی آشنایی با کاربردها
60 اهداف یادگیری آشنایی با کاربردها بر اساس سرفصل منتخب درسی
61 اهداف یادگیری آشنایی با کاربردها بر اساس سرفصل منتخب درسی
62 روش تدریس ترکیبی از روش مباحثه ای و روش تمرینی
63 روش تدریس ترکیبی از روش مباحثه ای و روش تمرینی
64 روش تدریس ترکیبی از روش مباحثه ای و روش تمرینی
65 روش تدریس ترکیبی از روش مباحثه ای و روش تمرینی
66 روش تدریس ترکیبی از روش مباحثه ای و روش تمرینی
67 روش تدریس ترکیبی از روش مباحثه ای و روش تمرینی
68 روش تدریس ترکیبی از روش مباحثه ای و روش تمرینی
69 روش تدریس ترکیبی از روش مباحثه ای و روش تمرینی
70 روش تدریس ترکیبی از روش مباحثه ای و روش تمرینی
71 روش تدریس ترکیبی از روش مباحثه ای و روش تمرینی
72 روش تدریس ترکیبی از روش مباحثه ای و روش تمرینی
73 روش تدریس ترکیبی از روش مباحثه ای و روش تمرینی
74 روش تدریس ترکیبی از روش مباحثه ای و روش تمرینی
75 روش تدریس ترکیبی از روش مباحثه ای و روش تمرینی
76 روش تدریس ترکیبی از روش مباحثه ای و روش تمرینی
77 روش تدریس ترکیبی از روش مباحثه ای و روش تمرینی
78 روش تدریس ترکیبی از روش مباحثه ای و روش تمرینی
79 روش تدریس ترکیبی از روش مباحثه ای و روش تمرینی
80 روش تدریس ترکیبی از روش مباحثه ای و روش تمرینی
81 روش تدریس ترکیبی از روش مباحثه ای و روش تمرینی
82 روش تدریس ترکیبی از روش مباحثه ای و روش تمرینی
83 روش تدریس ترکیبی از روش مباحثه ای و روش تمرینی
84 روش تدریس ترکیبی از روش مباحثه ای و روش تمرینی
85 روش تدریس ترکیبی از روش مباحثه ای و روش تمرینی
86 روش تدریس ترکیبی از روش مباحثه ای و روش تمرینی
87 روش تدریس ترکیبی از روش مباحثه ای و روش تمرینی
88 روش تدریس ترکیبی از روش مباحثه ای و روش تمرینی
89 روش تدریس ترکیبی از روش مباحثه ای و روش تمرینی
90 روش تدریس ترکیبی از روش مباحثه ای و روش تمرینی
91 روش تدریس ترکیبی از روش مباحثه ای و روش تمرینی
92 روش تدریس ترکیبی از روش مباحثه ای و روش تمرینی
93 روش تدریس ترکیبی از روش مباحثه ای و روش تمرینی
94 روش تدریس ترکیبی از روش مباحثه ای و روش تمرینی
95 روش تدریس ترکیبی از روش مباحثه ای و روش تمرینی
96 روش تدریس ترکیبی از روش مباحثه ای و روش تمرینی
97 روش تدریس ترکیبی از روش مباحثه ای و روش تمرینی
98 روش تدریس ترکیبی از روش مباحثه ای و روش تمرینی
99 روش تدریس ترکیبی از روش مباحثه ای و روش تمرینی
100 روش تدریس ترکیبی از روش مباحثه ای و روش تمرینی
101 روش تدریس ترکیبی از روش مباحثه ای و روش تمرینی
102 روش تدریس سمینار
103 روش تدریس سمینار
104 روش تدریس سمینار
105 روش تدریس سمینار
106 روش تدریس سمینار
107 روش تدریس سمینار
108 روش تدریس سمینار
109 روش تدریس سمینار
110 روش تدریس سمینار
111 روش تدریس سمینار
112 روش تدریس سمینار
113 روش تدریس سمینار
114 فایل Pdf File
115 وظایف دانشجو حضور و شرکت در فعالیتهای کلاسی
116 وظایف دانشجو حضور و شرکت در فعالیتهای کلاسی
117 وظایف دانشجو حضور و شرکت در فعالیتهای کلاسی
118 وظایف دانشجو حضور و شرکت در فعالیتهای کلاسی
119 وظایف دانشجو حضور و شرکت در فعالیتهای کلاسی
120 وظایف دانشجو حضور و شرکت در فعالیتهای کلاسی
121 وظایف دانشجو حضور و شرکت در فعالیتهای کلاسی
122 وظایف دانشجو حضور و شرکت در فعالیتهای کلاسی
123 وظایف دانشجو حضور و شرکت در فعالیتهای کلاسی
124 وظایف دانشجو حضور و شرکت در فعالیتهای کلاسی
125 وظایف دانشجو حضور و شرکت در فعالیتهای کلاسی
126 وظایف دانشجو حضور و شرکت در فعالیتهای کلاسی
127 وظایف دانشجو حضور و شرکت در فعالیتهای کلاسی
128 وظایف دانشجو حضور و شرکت در فعالیتهای کلاسی
129 وظایف دانشجو حضور و شرکت در فعالیتهای کلاسی
130 وظایف دانشجو حضور و شرکت در فعالیتهای کلاسی
131 وظایف دانشجو حضور و شرکت در فعالیتهای کلاسی
132 وظایف دانشجو حضور و شرکت در فعالیتهای کلاسی
133 وظایف دانشجو حضور و شرکت در فعالیتهای کلاسی
134 وظایف دانشجو حضور و شرکت در فعالیتهای کلاسی
135 وظایف دانشجو حضور و شرکت در فعالیتهای کلاسی
136 وظایف دانشجو حضور و شرکت در فعالیتهای کلاسی
137 وظایف دانشجو حضور و شرکت در فعالیتهای کلاسی
138 وظایف دانشجو حضور و شرکت در فعالیتهای کلاسی
139 وظایف دانشجو حضور و شرکت در فعالیتهای کلاسی
140 وظایف دانشجو حضور و شرکت در فعالیتهای کلاسی
141 وظایف دانشجو حضور و شرکت در فعالیتهای کلاسی
142 وظایف دانشجو حضور و شرکت در فعالیتهای کلاسی
143 وظایف دانشجو حضور و شرکت در فعالیتهای کلاسی
144 وظایف دانشجو حضور و شرکت در فعالیتهای کلاسی
145 وظایف دانشجو حضور و شرکت در فعالیتهای کلاسی
146 وظایف دانشجو حضور و شرکت در فعالیتهای کلاسی
147 وظایف دانشجو حضور و شرکت در فعالیتهای کلاسی
148 وظایف دانشجو حضور و شرکت در فعالیتهای کلاسی
149 وظایف دانشجو حضور و شرکت در فعالیتهای کلاسی
150 وظایف دانشجو حضور و شرکت در فعالیتهای کلاسی
151 وظایف دانشجو حضور و شرکت در فعالیتهای کلاسی
152 وظایف دانشجو حضور و شرکت در فعالیتهای کلاسی
153 وظایف دانشجو حضور و شرکت در فعالیتهای کلاسی
154 وظایف دانشجو حضور و شرکت در فعالیتهای کلاسی
155 وظایف دانشجو حضور و شرکت در فعالیتهای کلاسی سمینار
156 وظایف دانشجو حضور و شرکت در فعالیتهای کلاسی سمینار
157 وظایف دانشجو حضور و شرکت در فعالیتهای کلاسی سمینار
158 وظایف دانشجو حضور و شرکت در فعالیتهای کلاسی سمینار
159 وظایف دانشجو حضور و شرکت در فعالیتهای کلاسی سمینار
160 وظایف دانشجو حضور و شرکت در فعالیتهای کلاسی سمینار
161 وظایف دانشجو حضور و شرکت در فعالیتهای کلاسی سمینار
162 وظایف دانشجو حضور و شرکت در فعالیتهای کلاسی سمینار
163 وظایف دانشجو حضور و شرکت در فعالیتهای کلاسی سمینار
164 وظایف دانشجو حضور و شرکت در فعالیتهای کلاسی سمینار
165 وظایف دانشجو سمینار
166 وظایف دانشجو سمینار
167 مواد و امکانات آموزشی وایت برد 2. ماژیک 3. ویدئو پروژکتور 4. رایانه
168 مواد و امکانات آموزشی وایت برد 2. ماژیک 3. ویدئو پروژکتور 4. رایانه
169 مواد و امکانات آموزشی وایت برد 2. ماژیک 3. ویدئو پروژکتور 4. رایانه
170 مواد و امکانات آموزشی وایت برد 2. ماژیک 3. ویدئو پروژکتور 4. رایانه
171 مواد و امکانات آموزشی وایت برد 2. ماژیک 3. ویدئو پروژکتور 4. رایانه
172 مواد و امکانات آموزشی وایت برد 2. ماژیک 3. ویدئو پروژکتور 4. رایانه
173 مواد و امکانات آموزشی وایت برد 2. ماژیک 3. ویدئو پروژکتور 4. رایانه
174 مواد و امکانات آموزشی وایت برد 2. ماژیک 3. ویدئو پروژکتور 4. رایانه
175 مواد و امکانات آموزشی وایت برد 2. ماژیک 3. ویدئو پروژکتور 4. رایانه
176 مواد و امکانات آموزشی وایت برد 2. ماژیک 3. ویدئو پروژکتور 4. رایانه
177 مواد و امکانات آموزشی وایت برد 2. ماژیک 3. ویدئو پروژکتور 4. رایانه
178 مواد و امکانات آموزشی وایت برد 2. ماژیک 3. ویدئو پروژکتور 4. رایانه
179 مواد و امکانات آموزشی وایت برد 2. ماژیک 3. ویدئو پروژکتور 4. رایانه
180 مواد و امکانات آموزشی وایت برد 2. ماژیک 3. ویدئو پروژکتور 4. رایانه
181 مواد و امکانات آموزشی وایت برد 2. ماژیک 3. ویدئو پروژکتور 4. رایانه
182 مواد و امکانات آموزشی وایت برد 2. ماژیک 3. ویدئو پروژکتور 4. رایانه
183 مواد و امکانات آموزشی وایت برد 2. ماژیک 3. ویدئو پروژکتور 4. رایانه
184 مواد و امکانات آموزشی وایت برد 2. ماژیک 3. ویدئو پروژکتور 4. رایانه
185 مواد و امکانات آموزشی وایت برد 2. ماژیک 3. ویدئو پروژکتور 4. رایانه
186 مواد و امکانات آموزشی وایت برد 2. ماژیک 3. ویدئو پروژکتور 4. رایانه
187 مواد و امکانات آموزشی وایت برد 2. ماژیک 3. ویدئو پروژکتور 4. رایانه
188 مواد و امکانات آموزشی وایت برد 2. ماژیک 3. ویدئو پروژکتور 4. رایانه
189 مواد و امکانات آموزشی وایت برد 2. ماژیک 3. ویدئو پروژکتور 4. رایانه
190 مواد و امکانات آموزشی وایت برد 2. ماژیک 3. ویدئو پروژکتور 4. رایانه
191 مواد و امکانات آموزشی وایت برد 2. ماژیک 3. ویدئو پروژکتور 4. رایانه
192 مواد و امکانات آموزشی وایت برد 2. ماژیک 3. ویدئو پروژکتور 4. رایانه
193 مواد و امکانات آموزشی وایت برد 2. ماژیک 3. ویدئو پروژکتور 4. رایانه
194 مواد و امکانات آموزشی وایت برد 2. ماژیک 3. ویدئو پروژکتور 4. رایانه
195 مواد و امکانات آموزشی وایت برد 2. ماژیک 3. ویدئو پروژکتور 4. رایانه
196 مواد و امکانات آموزشی وایت برد 2. ماژیک 3. ویدئو پروژکتور 4. رایانه
197 مواد و امکانات آموزشی وایت برد 2. ماژیک 3. ویدئو پروژکتور 4. رایانه
198 مواد و امکانات آموزشی وایت برد 2. ماژیک 3. ویدئو پروژکتور 4. رایانه
199 مواد و امکانات آموزشی وایت برد 2. ماژیک 3. ویدئو پروژکتور 4. رایانه
200 مواد و امکانات آموزشی وایت برد 2. ماژیک 3. ویدئو پروژکتور 4. رایانه
201 مواد و امکانات آموزشی وایت برد 2. ماژیک 3. ویدئو پروژکتور 4. رایانه
202 مواد و امکانات آموزشی وایت برد 2. ماژیک 3. ویدئو پروژکتور 4. رایانه
203 مواد و امکانات آموزشی وایت برد 2. ماژیک 3. ویدئو پروژکتور 4. رایانه
204 مواد و امکانات آموزشی وایت برد 2. ماژیک 3. ویدئو پروژکتور 4. رایانه
205 مواد و امکانات آموزشی وایت برد 2. ماژیک 3. ویدئو پروژکتور 4. رایانه
206 مواد و امکانات آموزشی وایت برد 2. ماژیک 3. ویدئو پروژکتور 4. رایانه
207 مواد و امکانات آموزشی وایت برد 2. ماژیک 3. ویدئو پروژکتور 4. رایانه
208 مواد و امکانات آموزشی وایت برد 2. ماژیک 3. ویدئو پروژکتور 4. رایانه
209 مواد و امکانات آموزشی وایت برد 2. ماژیک 3. ویدئو پروژکتور 4. رایانه
210 مواد و امکانات آموزشی وایت برد 2. ماژیک 3. ویدئو پروژکتور 4. رایانه
211 مواد و امکانات آموزشی وایت برد 2. ماژیک 3. ویدئو پروژکتور 4. رایانه
212 مواد و امکانات آموزشی وایت برد 2. ماژیک 3. ویدئو پروژکتور 4. رایانه
213 مواد و امکانات آموزشی وایت برد 2. ماژیک 3. ویدئو پروژکتور 4. رایانه
214 مواد و امکانات آموزشی وایت برد 2. ماژیک 3. ویدئو پروژکتور 4. رایانه
215 مواد و امکانات آموزشی وایت برد 2. ماژیک 3. ویدئو پروژکتور 4. رایانه
216 مواد و امکانات آموزشی وایت برد 2. ماژیک 3. ویدئو پروژکتور 4. رایانه
217 مواد و امکانات آموزشی وایت برد 2. ماژیک 3. ویدئو پروژکتور 4. رایانه
218 مواد و امکانات آموزشی وایت برد 2. ماژیک 3. ویدئو پروژکتور 4. رایانه
219 منبع 1...H. J. Zimmerman, Fuzzy Set theory and its application, 1991. 2.عادل آذر، حجت فرجی، علم مدیریت فازی، چاپ چهارم، مرکز مطالعات مدیریت و بهره وری ایران، 1389. 3.سید محمود طاهری، آشنایی با نظریه مجموعه های فازی، انتشارات جهد دانشگاهی مشهد، 1378. 4. زهرا ناجی عظیمی، برنامه ریزی خطی فازی، انتشارات دانشگاه فردوسی مشهد. 5. مقالات بررسی شده در کلاس 6. جزوه درسی
220 منبع 1...H. J. Zimmerman, Fuzzy Set theory and its application, 1991. 2.عادل آذر، حجت فرجی، علم مدیریت فازی، چاپ چهارم، مرکز مطالعات مدیریت و بهره وری ایران، 1389. 3.سید محمود طاهری، آشنایی با نظریه مجموعه های فازی، انتشارات جهد دانشگاهی مشهد، 1378. 4. زهرا ناجی عظیمی، برنامه ریزی خطی فازی، انتشارات دانشگاه فردوسی مشهد. 5. مقالات بررسی شده در کلاس 6. جزوه درسی
221 منبع 1...H. J. Zimmerman, Fuzzy Set theory and its application, 1991. 2.عادل آذر، حجت فرجی، علم مدیریت فازی، چاپ چهارم، مرکز مطالعات مدیریت و بهره وری ایران، 1389. 3.سید محمود طاهری، آشنایی با نظریه مجموعه های فازی، انتشارات جهد دانشگاهی مشهد، 1378. 4. زهرا ناجی عظیمی، برنامه ریزی خطی فازی، انتشارات دانشگاه فردوسی مشهد. 5. مقالات بررسی شده در کلاس 6. جزوه درسی
222 منبع 1...H. J. Zimmerman, Fuzzy Set theory and its application, 1991. 2.عادل آذر، حجت فرجی، علم مدیریت فازی، چاپ چهارم، مرکز مطالعات مدیریت و بهره وری ایران، 1389. 3.سید محمود طاهری، آشنایی با نظریه مجموعه های فازی، انتشارات جهد دانشگاهی مشهد، 1378. 4. زهرا ناجی عظیمی، برنامه ریزی خطی فازی، انتشارات دانشگاه فردوسی مشهد. 5. مقالات بررسی شده در کلاس 6. جزوه درسی
223 منبع 1...H. J. Zimmerman, Fuzzy Set theory and its application, 1991. 2.عادل آذر، حجت فرجی، علم مدیریت فازی، چاپ چهارم، مرکز مطالعات مدیریت و بهره وری ایران، 1389. 3. زهرا ناجی عظیمی، برنامه ریزی خطی فازی، انتشارات دانشگاه فردوسی مشهد. 4. مقالات بررسی شده در کلاس 5. جزوه درسی
224 منبع 1...H. J. Zimmerman, Fuzzy Set theory and its application, 1991. 2.عادل آذر، حجت فرجی، علم مدیریت فازی، چاپ چهارم، مرکز مطالعات مدیریت و بهره وری ایران، 1389. 3. زهرا ناجی عظیمی، برنامه ریزی خطی فازی، انتشارات دانشگاه فردوسی مشهد. 4. مقالات بررسی شده در کلاس 5. جزوه درسی
225 منبع 2.عادل آذر، حجت فرجی، علم مدیریت فازی، چاپ چهارم، مرکز مطالعات مدیریت و بهره وری ایران، 1389. 3. زهرا ناجی عظیمی، برنامه ریزی خطی فازی، انتشارات دانشگاه فردوسی مشهد. 4. مقالات بررسی شده در کلاس 5. جزوه درسی
226 منبع 2.عادل آذر، حجت فرجی، علم مدیریت فازی، چاپ چهارم، مرکز مطالعات مدیریت و بهره وری ایران، 1389. 3. زهرا ناجی عظیمی، برنامه ریزی خطی فازی، انتشارات دانشگاه فردوسی مشهد. 4. مقالات بررسی شده در کلاس 5. جزوه درسی
227 منبع 1...H. J. Zimmerman, Fuzzy Set theory and its application, 1991. 2.عادل آذر، حجت فرجی، علم مدیریت فازی، چاپ چهارم، مرکز مطالعات مدیریت و بهره وری ایران، 1389. 3. زهرا ناجی عظیمی، برنامه ریزی خطی فازی، انتشارات دانشگاه فردوسی مشهد. 4. مقالات بررسی شده در کلاس 5. جزوه درسی
228 منبع 1...H. J. Zimmerman, Fuzzy Set theory and its application, 1991. 2.عادل آذر، حجت فرجی، علم مدیریت فازی، چاپ چهارم، مرکز مطالعات مدیریت و بهره وری ایران، 1389. 3. زهرا ناجی عظیمی، برنامه ریزی خطی فازی، انتشارات دانشگاه فردوسی مشهد. 4. مقالات بررسی شده در کلاس 5. جزوه درسی
229 منبع 1...H. J. Zimmerman, Fuzzy Set theory and its application, 1991. 2.عادل آذر، حجت فرجی، علم مدیریت فازی، چاپ چهارم، مرکز مطالعات مدیریت و بهره وری ایران، 1389. 3. زهرا ناجی عظیمی، برنامه ریزی خطی فازی، انتشارات دانشگاه فردوسی مشهد. 4. مقالات بررسی شده در کلاس 5. جزوه درسی
230 منبع 1...H. J. Zimmerman, Fuzzy Set theory and its application, 1991. 2.عادل آذر، حجت فرجی، علم مدیریت فازی، چاپ چهارم، مرکز مطالعات مدیریت و بهره وری ایران، 1389. 3. زهرا ناجی عظیمی، برنامه ریزی خطی فازی، انتشارات دانشگاه فردوسی مشهد. 4. مقالات بررسی شده در کلاس 5. جزوه درسی
231 منبع 1.عادل آذر، حجت فرجی، علم مدیریت فازی، چاپ چهارم، مرکز مطالعات مدیریت و بهره وری ایران، 1389. 2. زهرا ناجی عظیمی، برنامه ریزی خطی فازی، انتشارات دانشگاه فردوسی مشهد. 3. مقالات بررسی شده در کلاس 4. جزوه درسی
232 منبع 1.عادل آذر، حجت فرجی، علم مدیریت فازی، چاپ چهارم، مرکز مطالعات مدیریت و بهره وری ایران، 1389. 2. زهرا ناجی عظیمی، برنامه ریزی خطی فازی، انتشارات دانشگاه فردوسی مشهد. 3. مقالات بررسی شده در کلاس 4. جزوه درسی
233 منبع 1.عادل آذر، حجت فرجی، علم مدیریت فازی، چاپ چهارم، مرکز مطالعات مدیریت و بهره وری ایران، 1389. 2. زهرا ناجی عظیمی، برنامه ریزی خطی فازی، انتشارات دانشگاه فردوسی مشهد. 3. مقالات بررسی شده در کلاس 4. جزوه درسی
234 منبع 1.عادل آذر، حجت فرجی، علم مدیریت فازی، چاپ چهارم، مرکز مطالعات مدیریت و بهره وری ایران، 1389. 2. زهرا ناجی عظیمی، برنامه ریزی خطی فازی، انتشارات دانشگاه فردوسی مشهد. 3. مقالات بررسی شده در کلاس 4. جزوه درسی
235 منبع 1.عادل آذر، حجت فرجی، علم مدیریت فازی، چاپ چهارم، مرکز مطالعات مدیریت و بهره وری ایران، 1389. 2. زهرا ناجی عظیمی، برنامه ریزی خطی فازی، انتشارات دانشگاه فردوسی مشهد. 3. مقالات بررسی شده در کلاس 4. جزوه درسی
236 منبع 1.عادل آذر، حجت فرجی، علم مدیریت فازی، چاپ چهارم، مرکز مطالعات مدیریت و بهره وری ایران، 1389. 2. زهرا ناجی عظیمی، برنامه ریزی خطی فازی، انتشارات دانشگاه فردوسی مشهد. 3. مقالات بررسی شده در کلاس 4. جزوه درسی
237 منبع 1.عادل آذر، حجت فرجی، علم مدیریت فازی، چاپ چهارم، مرکز مطالعات مدیریت و بهره وری ایران، 1389. 2. زهرا ناجی عظیمی، برنامه ریزی خطی فازی، انتشارات دانشگاه فردوسی مشهد. 3. مقالات بررسی شده در کلاس 4. جزوه درسی
238 منبع 1.عادل آذر، حجت فرجی، علم مدیریت فازی، چاپ چهارم، مرکز مطالعات مدیریت و بهره وری ایران، 1389. 2. زهرا ناجی عظیمی، برنامه ریزی خطی فازی، انتشارات دانشگاه فردوسی مشهد. 3. مقالات بررسی شده در کلاس 4. جزوه درسی
239 منبع 1.عادل آذر، حجت فرجی، علم مدیریت فازی، چاپ چهارم، مرکز مطالعات مدیریت و بهره وری ایران، 1389. 2. زهرا ناجی عظیمی، برنامه ریزی خطی فازی، انتشارات دانشگاه فردوسی مشهد. 3. مقالات بررسی شده در کلاس 4. جزوه درسی
240 منبع 1.عادل آذر، حجت فرجی، علم مدیریت فازی، چاپ چهارم، مرکز مطالعات مدیریت و بهره وری ایران، 1389. 2. زهرا ناجی عظیمی، برنامه ریزی خطی فازی، انتشارات دانشگاه فردوسی مشهد. 3. مقالات بررسی شده در کلاس 4. جزوه درسی
241 منبع 1.عادل آذر، حجت فرجی، علم مدیریت فازی، چاپ چهارم، مرکز مطالعات مدیریت و بهره وری ایران، 1389. 2. زهرا ناجی عظیمی، برنامه ریزی خطی فازی، انتشارات دانشگاه فردوسی مشهد. 3. مقالات بررسی شده در کلاس 4. جزوه درسی
242 منبع 1.عادل آذر، حجت فرجی، علم مدیریت فازی، چاپ چهارم، مرکز مطالعات مدیریت و بهره وری ایران، 1389. 2. زهرا ناجی عظیمی، برنامه ریزی خطی فازی، انتشارات دانشگاه فردوسی مشهد. 3. مقالات بررسی شده در کلاس 4. جزوه درسی
243 منبع 1.عادل آذر، حجت فرجی، علم مدیریت فازی، چاپ چهارم، مرکز مطالعات مدیریت و بهره وری ایران، 1389. 2. زهرا ناجی عظیمی، برنامه ریزی خطی فازی، انتشارات دانشگاه فردوسی مشهد. 3. مقالات بررسی شده در کلاس 4. جزوه درسی
244 منبع 1.عادل آذر، حجت فرجی، علم مدیریت فازی، چاپ چهارم، مرکز مطالعات مدیریت و بهره وری ایران، 1389. 2. زهرا ناجی عظیمی، برنامه ریزی خطی فازی، انتشارات دانشگاه فردوسی مشهد. 3. مقالات بررسی شده در کلاس 4. جزوه درسی
245 منبع 1.عادل آذر، حجت فرجی، علم مدیریت فازی، چاپ چهارم، مرکز مطالعات مدیریت و بهره وری ایران، 1389. 2. زهرا ناجی عظیمی، برنامه ریزی خطی فازی، انتشارات دانشگاه فردوسی مشهد. 3. مقالات بررسی شده در کلاس 4. جزوه درسی
246 منبع 1.عادل آذر، حجت فرجی، علم مدیریت فازی، چاپ چهارم، مرکز مطالعات مدیریت و بهره وری ایران، 1389. 2. زهرا ناجی عظیمی، برنامه ریزی خطی فازی، انتشارات دانشگاه فردوسی مشهد. 3. مقالات بررسی شده در کلاس 4. جزوه درسی
247 منبع 1.عادل آذر، حجت فرجی، علم مدیریت فازی، چاپ چهارم، مرکز مطالعات مدیریت و بهره وری ایران، 1389. 2. زهرا ناجی عظیمی، برنامه ریزی خطی فازی، انتشارات دانشگاه فردوسی مشهد. 3. مقالات بررسی شده در کلاس 4. جزوه درسی
248 منبع 1.عادل آذر، حجت فرجی، علم مدیریت فازی، چاپ چهارم، مرکز مطالعات مدیریت و بهره وری ایران، 1389. 2. زهرا ناجی عظیمی، برنامه ریزی خطی فازی، انتشارات دانشگاه فردوسی مشهد. 3. مقالات بررسی شده در کلاس 4. جزوه درسی
249 منبع 3. مقالات و منابع معرفی شده در کلاس 4. جزوه درسی
250 منبع 3. مقالات و منابع معرفی شده در کلاس 4. جزوه درسی
251 منبع 3. مقالات و منابع معرفی شده در کلاس 4. جزوه درسی
252 منبع 3. مقالات و منابع معرفی شده در کلاس 4. جزوه درسی
253 منبع 3. مقالات و منابع معرفی شده در کلاس 4. جزوه درسی
254 منبع 3. مقالات و منابع معرفی شده در کلاس 4. جزوه درسی
255 منبع 3. مقالات و منابع معرفی شده در کلاس 4. جزوه درسی
256 منبع 3. مقالات و منابع معرفی شده در کلاس 4. جزوه درسی
257 منبع 3. مقالات و منابع معرفی شده در کلاس 4. جزوه درسی
258 منبع 3. مقالات و منابع معرفی شده در کلاس 4. جزوه درسی
259 منبع 3. مقالات و منابع معرفی شده در کلاس 4. جزوه درسی
260 منبع 3. مقالات و منابع معرفی شده در کلاس 4. جزوه درسی
261 منبع 3. مقالات و منابع معرفی شده در کلاس 4. جزوه درسی
262 منبع 3. مقالات و منابع معرفی شده در کلاس 4. جزوه درسی
263 منبع 3. مقالات و منابع معرفی شده در کلاس 4. جزوه درسی
264 منبع 3. مقالات و منابع معرفی شده در کلاس 4. جزوه درسی
265 منبع 3. مقالات و منابع معرفی شده در کلاس 4. جزوه درسی
266 منبع 3. مقالات و منابع معرفی شده در کلاس 4. جزوه درسی
267 منبع 3. مقالات و منابع معرفی شده در کلاس 4. جزوه درسی
268 منبع 3. مقالات و منابع معرفی شده در کلاس 4. جزوه درسی
269 منبع 3. مقالات و منابع معرفی شده در کلاس 4. جزوه درسی
270 منبع 3. مقالات و منابع معرفی شده در کلاس 4. جزوه درسی