| 1 |
جایگاه درس در برنامه درسی دوره |
این درس در نیمسال دوم مقطع دکتری مدیریت تحقیق در عملیات ارائه می گردد و در چارت درسی پیشنیازی برای آن تعریف نشده است. |
| 2 |
هدف کلی |
آشنایی دانشجویان با نظریه مجموعه های فازی و به کارگیری روش های برنامه ریزی خطی فازی، تصمیم گیری فازی و داده کاوی فازی در مسائل مدیریت |
| 3 |
شایستگی های پایه |
آشنایی اولیه دانشجویان با مباحث برنامه ریزی خطی، روشهای تصمیم گیری MODM , MADM |
| 4 |
اهداف یادگیری |
1.آشنایی با نظریه مجموعه های فازی
2.آشنایی با برنامه ریزی خطی فازی
3.آشنایی با تصمیم گیری فازی
4.آشنایی با داده کاوی فازی
5.آشنایی با کاربرد برنامه ریزی خطی فازی، تصمیم گیری فازی و داده کاوی فازی در مسائل مدیریت صنعت و سازمانها |
| 5 |
روش تدریس |
1. ترکیبی از روش توضیحی و مباحثه ای
2. ارائه مقالات کاربردی در زمینه کاربرد تکنیکهای فازی توسط دانشجویان |
| 6 |
وظایف دانشجو |
1. حضور و شرکت در فعالیتهای کلاسی
2. مطالعه مقالات کاربردی در زمینه تکنیکهای فازی و ارائه آن در کلاس
3. انجام پروژه ای با استفاده از تکنیکهای فازی در حل مسائل واقعی |
| 7 |
منبع |
1...H. J. Zimmerman, Fuzzy Set theory and its application, 1991.
2.عادل آذر، حجت فرجی، علم مدیریت فازی، چاپ چهارم، مرکز مطالعات مدیریت و بهره وری ایران، 1389.
3.سید محمود طاهری، آشنایی با نظریه مجموعه های فازی، انتشارات جهد دانشگاهی مشهد، 1378.
4. زهرا ناجی عظیمی، برنامه ریزی خطی فازی، انتشارات دانشگاه فردوسی مشهد.
5. مقالات بررسی شده در کلاس
6. جزوه درسی |
| 8 |
مواد و امکانات آموزشی |
1. وایت برد
2. ماژیک
3. ویدئو پروژکتور
4. رایانه |
| 9 |
نحوه ارزشیابی |
حضور، فعالیت کلاسی و تمرینها: 2 نمره
ارائه کلاسی: 6 نمره
پروژه پایانی: 12 نمره |
| 10 |
اهداف یادگیری |
آشنایی کلی با نظریه مجموعه های فازی |
| 11 |
اهداف یادگیری |
آشنایی کلی با نظریه مجموعه های فازی |
| 12 |
اهداف یادگیری |
آشنایی با مفاهیم اولیه |
| 13 |
اهداف یادگیری |
آشنایی با مفاهیم اولیه |
| 14 |
اهداف یادگیری |
آشنایی با برنامه ریزی خطی در حالت تقارن اهداف و محدودیتها |
| 15 |
اهداف یادگیری |
آشنایی با برنامه ریزی خطی در حالت تقارن اهداف و محدودیتها |
| 16 |
اهداف یادگیری |
آشنایی با اعداد فازی و نحوه انجام عملیات حسابی بر روی آنها |
| 17 |
اهداف یادگیری |
آشنایی با اعداد فازی و نحوه انجام عملیات حسابی بر روی آنها |
| 18 |
اهداف یادگیری |
آشنایی با برنامه ریزی خطی در حالت عدم تقارن اهداف و محدودیتها |
| 19 |
اهداف یادگیری |
آشنایی با برنامه ریزی خطی در حالت عدم تقارن اهداف و محدودیتها |
| 20 |
اهداف یادگیری |
آشنایی با برنامه ریزی خطی در حالت عدم تقارن اهداف و محدودیتها |
| 21 |
اهداف یادگیری |
آشنایی با برنامه ریزی خطی در حالت عدم تقارن اهداف و محدودیتها |
| 22 |
اهداف یادگیری |
آشنایی با برنامه ریزی خطی در حالتی که پارامترها فازی اند |
| 23 |
اهداف یادگیری |
آشنایی با برنامه ریزی خطی در حالتی که پارامترها فازی اند |
| 24 |
اهداف یادگیری |
آشنایی با برنامه ریزی خطی در حالتی که پارامترها فازی اند |
| 25 |
اهداف یادگیری |
آشنایی با برنامه ریزی خطی در حالتی که پارامترها فازی اند |
| 26 |
اهداف یادگیری |
آشنایی با برنامه ریزی خطی در حالتی که متغیرها فازی اند |
| 27 |
اهداف یادگیری |
آشنایی با برنامه ریزی خطی در حالتی که متغیرها فازی اند |
| 28 |
اهداف یادگیری |
آشنایی با برنامه ریزی خطی در حالتی که متغیرها فازی اند |
| 29 |
اهداف یادگیری |
آشنایی با برنامه ریزی خطی در حالتی که متغیرها فازی اند |
| 30 |
اهداف یادگیری |
آشنایی با برنامه ریزی خطی در حالتی که هم پارامترها و هم متغیرها فازی اند |
| 31 |
اهداف یادگیری |
آشنایی با برنامه ریزی خطی در حالتی که هم پارامترها و هم متغیرها فازی اند |
| 32 |
اهداف یادگیری |
آشنایی با برنامه ریزی خطی در حالتی که هم پارامترها و هم متغیرها فازی اند |
| 33 |
اهداف یادگیری |
آشنایی با برنامه ریزی خطی در حالتی که هم پارامترها و هم متغیرها فازی اند |
| 34 |
اهداف یادگیری |
آشنایی با برنامه ریزی خطی در حالت چند هدفه و به صورت فازی |
| 35 |
اهداف یادگیری |
آشنایی با برنامه ریزی خطی در حالت چند هدفه و به صورت فازی |
| 36 |
اهداف یادگیری |
آشنایی با برنامه ریزی خطی در حالت چند هدفه و به صورت فازی |
| 37 |
اهداف یادگیری |
آشنایی با برنامه ریزی خطی در حالت چند هدفه و به صورت فازی |
| 38 |
اهداف یادگیری |
آشنایی با برنامه ریزی خطی در حالت چند شاخصه و به صورت فازی - روش یاگر |
| 39 |
اهداف یادگیری |
آشنایی با برنامه ریزی خطی در حالت چند شاخصه و به صورت فازی - روش یاگر |
| 40 |
اهداف یادگیری |
آشنایی با برنامه ریزی خطی در حالت چند شاخصه و به صورت فازی - روش بونیسون |
| 41 |
اهداف یادگیری |
آشنایی با برنامه ریزی خطی در حالت چند شاخصه و به صورت فازی - روش بونیسون |
| 42 |
اهداف یادگیری |
آشنایی با برنامه ریزی خطی در حالت چند شاخصه و به صورت فازی - روش تحلیل سلسله مراتبی |
| 43 |
اهداف یادگیری |
آشنایی با برنامه ریزی خطی در حالت چند شاخصه و به صورت فازی - روش تحلیل سلسله مراتبی |
| 44 |
اهداف یادگیری |
آشنایی با برنامه ریزی خطی در حالت چند شاخصه و به صورت فازی - روش تاپسیس |
| 45 |
اهداف یادگیری |
آشنایی با برنامه ریزی خطی در حالت چند شاخصه و به صورت فازی - روش تاپسیس |
| 46 |
اهداف یادگیری |
آشنایی با سیستم استنتاج فازی |
| 47 |
اهداف یادگیری |
آشنایی با سیستم استنتاج فازی |
| 48 |
اهداف یادگیری |
آشنایی با سیستم استنتاج فازی |
| 49 |
اهداف یادگیری |
آشنایی با سیستم استنتاج فازی |
| 50 |
اهداف یادگیری |
آشنایی با خوشه بندی فازی
آشنایی با کاربردها |
| 51 |
اهداف یادگیری |
آشنایی با خوشه بندی فازی
آشنایی با کاربردها |
| 52 |
اهداف یادگیری |
آشنایی با شبکه عصبی فازی
آشنایی با کاربردها |
| 53 |
اهداف یادگیری |
آشنایی با شبکه عصبی فازی
آشنایی با کاربردها |
| 54 |
اهداف یادگیری |
آشنایی با کشف قواعد انجمنی فازی
آشنایی با کاربردها |
| 55 |
اهداف یادگیری |
آشنایی با کشف قواعد انجمنی فازی
آشنایی با کاربردها |
| 56 |
اهداف یادگیری |
آشنایی با درخت تصمیم فازی
آشنایی با کاربردها |
| 57 |
اهداف یادگیری |
آشنایی با درخت تصمیم فازی
آشنایی با کاربردها |
| 58 |
اهداف یادگیری |
آشنایی با رگرسیون فازی
آشنایی با کاربردها |
| 59 |
اهداف یادگیری |
آشنایی با رگرسیون فازی
آشنایی با کاربردها |
| 60 |
اهداف یادگیری |
آشنایی با کاربردها بر اساس سرفصل منتخب درسی |
| 61 |
اهداف یادگیری |
آشنایی با کاربردها بر اساس سرفصل منتخب درسی |
| 62 |
روش تدریس |
ترکیبی از روش مباحثه ای و روش تمرینی |
| 63 |
روش تدریس |
ترکیبی از روش مباحثه ای و روش تمرینی |
| 64 |
روش تدریس |
ترکیبی از روش مباحثه ای و روش تمرینی |
| 65 |
روش تدریس |
ترکیبی از روش مباحثه ای و روش تمرینی |
| 66 |
روش تدریس |
ترکیبی از روش مباحثه ای و روش تمرینی |
| 67 |
روش تدریس |
ترکیبی از روش مباحثه ای و روش تمرینی |
| 68 |
روش تدریس |
ترکیبی از روش مباحثه ای و روش تمرینی |
| 69 |
روش تدریس |
ترکیبی از روش مباحثه ای و روش تمرینی |
| 70 |
روش تدریس |
ترکیبی از روش مباحثه ای و روش تمرینی |
| 71 |
روش تدریس |
ترکیبی از روش مباحثه ای و روش تمرینی |
| 72 |
روش تدریس |
ترکیبی از روش مباحثه ای و روش تمرینی |
| 73 |
روش تدریس |
ترکیبی از روش مباحثه ای و روش تمرینی |
| 74 |
روش تدریس |
ترکیبی از روش مباحثه ای و روش تمرینی |
| 75 |
روش تدریس |
ترکیبی از روش مباحثه ای و روش تمرینی |
| 76 |
روش تدریس |
ترکیبی از روش مباحثه ای و روش تمرینی |
| 77 |
روش تدریس |
ترکیبی از روش مباحثه ای و روش تمرینی |
| 78 |
روش تدریس |
ترکیبی از روش مباحثه ای و روش تمرینی |
| 79 |
روش تدریس |
ترکیبی از روش مباحثه ای و روش تمرینی |
| 80 |
روش تدریس |
ترکیبی از روش مباحثه ای و روش تمرینی |
| 81 |
روش تدریس |
ترکیبی از روش مباحثه ای و روش تمرینی |
| 82 |
روش تدریس |
ترکیبی از روش مباحثه ای و روش تمرینی |
| 83 |
روش تدریس |
ترکیبی از روش مباحثه ای و روش تمرینی |
| 84 |
روش تدریس |
ترکیبی از روش مباحثه ای و روش تمرینی |
| 85 |
روش تدریس |
ترکیبی از روش مباحثه ای و روش تمرینی |
| 86 |
روش تدریس |
ترکیبی از روش مباحثه ای و روش تمرینی |
| 87 |
روش تدریس |
ترکیبی از روش مباحثه ای و روش تمرینی |
| 88 |
روش تدریس |
ترکیبی از روش مباحثه ای و روش تمرینی |
| 89 |
روش تدریس |
ترکیبی از روش مباحثه ای و روش تمرینی |
| 90 |
روش تدریس |
ترکیبی از روش مباحثه ای و روش تمرینی |
| 91 |
روش تدریس |
ترکیبی از روش مباحثه ای و روش تمرینی |
| 92 |
روش تدریس |
ترکیبی از روش مباحثه ای و روش تمرینی |
| 93 |
روش تدریس |
ترکیبی از روش مباحثه ای و روش تمرینی |
| 94 |
روش تدریس |
ترکیبی از روش مباحثه ای و روش تمرینی |
| 95 |
روش تدریس |
ترکیبی از روش مباحثه ای و روش تمرینی |
| 96 |
روش تدریس |
ترکیبی از روش مباحثه ای و روش تمرینی |
| 97 |
روش تدریس |
ترکیبی از روش مباحثه ای و روش تمرینی |
| 98 |
روش تدریس |
ترکیبی از روش مباحثه ای و روش تمرینی |
| 99 |
روش تدریس |
ترکیبی از روش مباحثه ای و روش تمرینی |
| 100 |
روش تدریس |
ترکیبی از روش مباحثه ای و روش تمرینی |
| 101 |
روش تدریس |
ترکیبی از روش مباحثه ای و روش تمرینی |
| 102 |
روش تدریس |
سمینار |
| 103 |
روش تدریس |
سمینار |
| 104 |
روش تدریس |
سمینار |
| 105 |
روش تدریس |
سمینار |
| 106 |
روش تدریس |
سمینار |
| 107 |
روش تدریس |
سمینار |
| 108 |
روش تدریس |
سمینار |
| 109 |
روش تدریس |
سمینار |
| 110 |
روش تدریس |
سمینار |
| 111 |
روش تدریس |
سمینار |
| 112 |
روش تدریس |
سمینار |
| 113 |
روش تدریس |
سمینار |
| 114 |
فایل |
Pdf File |
| 115 |
وظایف دانشجو |
حضور و شرکت در فعالیتهای کلاسی |
| 116 |
وظایف دانشجو |
حضور و شرکت در فعالیتهای کلاسی |
| 117 |
وظایف دانشجو |
حضور و شرکت در فعالیتهای کلاسی |
| 118 |
وظایف دانشجو |
حضور و شرکت در فعالیتهای کلاسی |
| 119 |
وظایف دانشجو |
حضور و شرکت در فعالیتهای کلاسی |
| 120 |
وظایف دانشجو |
حضور و شرکت در فعالیتهای کلاسی |
| 121 |
وظایف دانشجو |
حضور و شرکت در فعالیتهای کلاسی |
| 122 |
وظایف دانشجو |
حضور و شرکت در فعالیتهای کلاسی |
| 123 |
وظایف دانشجو |
حضور و شرکت در فعالیتهای کلاسی |
| 124 |
وظایف دانشجو |
حضور و شرکت در فعالیتهای کلاسی |
| 125 |
وظایف دانشجو |
حضور و شرکت در فعالیتهای کلاسی |
| 126 |
وظایف دانشجو |
حضور و شرکت در فعالیتهای کلاسی |
| 127 |
وظایف دانشجو |
حضور و شرکت در فعالیتهای کلاسی |
| 128 |
وظایف دانشجو |
حضور و شرکت در فعالیتهای کلاسی |
| 129 |
وظایف دانشجو |
حضور و شرکت در فعالیتهای کلاسی |
| 130 |
وظایف دانشجو |
حضور و شرکت در فعالیتهای کلاسی |
| 131 |
وظایف دانشجو |
حضور و شرکت در فعالیتهای کلاسی |
| 132 |
وظایف دانشجو |
حضور و شرکت در فعالیتهای کلاسی |
| 133 |
وظایف دانشجو |
حضور و شرکت در فعالیتهای کلاسی |
| 134 |
وظایف دانشجو |
حضور و شرکت در فعالیتهای کلاسی |
| 135 |
وظایف دانشجو |
حضور و شرکت در فعالیتهای کلاسی |
| 136 |
وظایف دانشجو |
حضور و شرکت در فعالیتهای کلاسی |
| 137 |
وظایف دانشجو |
حضور و شرکت در فعالیتهای کلاسی |
| 138 |
وظایف دانشجو |
حضور و شرکت در فعالیتهای کلاسی |
| 139 |
وظایف دانشجو |
حضور و شرکت در فعالیتهای کلاسی |
| 140 |
وظایف دانشجو |
حضور و شرکت در فعالیتهای کلاسی |
| 141 |
وظایف دانشجو |
حضور و شرکت در فعالیتهای کلاسی |
| 142 |
وظایف دانشجو |
حضور و شرکت در فعالیتهای کلاسی |
| 143 |
وظایف دانشجو |
حضور و شرکت در فعالیتهای کلاسی |
| 144 |
وظایف دانشجو |
حضور و شرکت در فعالیتهای کلاسی |
| 145 |
وظایف دانشجو |
حضور و شرکت در فعالیتهای کلاسی |
| 146 |
وظایف دانشجو |
حضور و شرکت در فعالیتهای کلاسی |
| 147 |
وظایف دانشجو |
حضور و شرکت در فعالیتهای کلاسی |
| 148 |
وظایف دانشجو |
حضور و شرکت در فعالیتهای کلاسی |
| 149 |
وظایف دانشجو |
حضور و شرکت در فعالیتهای کلاسی |
| 150 |
وظایف دانشجو |
حضور و شرکت در فعالیتهای کلاسی |
| 151 |
وظایف دانشجو |
حضور و شرکت در فعالیتهای کلاسی |
| 152 |
وظایف دانشجو |
حضور و شرکت در فعالیتهای کلاسی |
| 153 |
وظایف دانشجو |
حضور و شرکت در فعالیتهای کلاسی |
| 154 |
وظایف دانشجو |
حضور و شرکت در فعالیتهای کلاسی |
| 155 |
وظایف دانشجو |
حضور و شرکت در فعالیتهای کلاسی
سمینار |
| 156 |
وظایف دانشجو |
حضور و شرکت در فعالیتهای کلاسی
سمینار |
| 157 |
وظایف دانشجو |
حضور و شرکت در فعالیتهای کلاسی
سمینار |
| 158 |
وظایف دانشجو |
حضور و شرکت در فعالیتهای کلاسی
سمینار |
| 159 |
وظایف دانشجو |
حضور و شرکت در فعالیتهای کلاسی
سمینار |
| 160 |
وظایف دانشجو |
حضور و شرکت در فعالیتهای کلاسی
سمینار |
| 161 |
وظایف دانشجو |
حضور و شرکت در فعالیتهای کلاسی
سمینار |
| 162 |
وظایف دانشجو |
حضور و شرکت در فعالیتهای کلاسی
سمینار |
| 163 |
وظایف دانشجو |
حضور و شرکت در فعالیتهای کلاسی
سمینار |
| 164 |
وظایف دانشجو |
حضور و شرکت در فعالیتهای کلاسی
سمینار |
| 165 |
وظایف دانشجو |
سمینار |
| 166 |
وظایف دانشجو |
سمینار |
| 167 |
مواد و امکانات آموزشی |
وایت برد
2. ماژیک
3. ویدئو پروژکتور
4. رایانه |
| 168 |
مواد و امکانات آموزشی |
وایت برد
2. ماژیک
3. ویدئو پروژکتور
4. رایانه |
| 169 |
مواد و امکانات آموزشی |
وایت برد
2. ماژیک
3. ویدئو پروژکتور
4. رایانه |
| 170 |
مواد و امکانات آموزشی |
وایت برد
2. ماژیک
3. ویدئو پروژکتور
4. رایانه |
| 171 |
مواد و امکانات آموزشی |
وایت برد
2. ماژیک
3. ویدئو پروژکتور
4. رایانه |
| 172 |
مواد و امکانات آموزشی |
وایت برد
2. ماژیک
3. ویدئو پروژکتور
4. رایانه |
| 173 |
مواد و امکانات آموزشی |
وایت برد
2. ماژیک
3. ویدئو پروژکتور
4. رایانه |
| 174 |
مواد و امکانات آموزشی |
وایت برد
2. ماژیک
3. ویدئو پروژکتور
4. رایانه |
| 175 |
مواد و امکانات آموزشی |
وایت برد
2. ماژیک
3. ویدئو پروژکتور
4. رایانه |
| 176 |
مواد و امکانات آموزشی |
وایت برد
2. ماژیک
3. ویدئو پروژکتور
4. رایانه |
| 177 |
مواد و امکانات آموزشی |
وایت برد
2. ماژیک
3. ویدئو پروژکتور
4. رایانه |
| 178 |
مواد و امکانات آموزشی |
وایت برد
2. ماژیک
3. ویدئو پروژکتور
4. رایانه |
| 179 |
مواد و امکانات آموزشی |
وایت برد
2. ماژیک
3. ویدئو پروژکتور
4. رایانه |
| 180 |
مواد و امکانات آموزشی |
وایت برد
2. ماژیک
3. ویدئو پروژکتور
4. رایانه |
| 181 |
مواد و امکانات آموزشی |
وایت برد
2. ماژیک
3. ویدئو پروژکتور
4. رایانه |
| 182 |
مواد و امکانات آموزشی |
وایت برد
2. ماژیک
3. ویدئو پروژکتور
4. رایانه |
| 183 |
مواد و امکانات آموزشی |
وایت برد
2. ماژیک
3. ویدئو پروژکتور
4. رایانه |
| 184 |
مواد و امکانات آموزشی |
وایت برد
2. ماژیک
3. ویدئو پروژکتور
4. رایانه |
| 185 |
مواد و امکانات آموزشی |
وایت برد
2. ماژیک
3. ویدئو پروژکتور
4. رایانه |
| 186 |
مواد و امکانات آموزشی |
وایت برد
2. ماژیک
3. ویدئو پروژکتور
4. رایانه |
| 187 |
مواد و امکانات آموزشی |
وایت برد
2. ماژیک
3. ویدئو پروژکتور
4. رایانه |
| 188 |
مواد و امکانات آموزشی |
وایت برد
2. ماژیک
3. ویدئو پروژکتور
4. رایانه |
| 189 |
مواد و امکانات آموزشی |
وایت برد
2. ماژیک
3. ویدئو پروژکتور
4. رایانه |
| 190 |
مواد و امکانات آموزشی |
وایت برد
2. ماژیک
3. ویدئو پروژکتور
4. رایانه |
| 191 |
مواد و امکانات آموزشی |
وایت برد
2. ماژیک
3. ویدئو پروژکتور
4. رایانه |
| 192 |
مواد و امکانات آموزشی |
وایت برد
2. ماژیک
3. ویدئو پروژکتور
4. رایانه |
| 193 |
مواد و امکانات آموزشی |
وایت برد
2. ماژیک
3. ویدئو پروژکتور
4. رایانه |
| 194 |
مواد و امکانات آموزشی |
وایت برد
2. ماژیک
3. ویدئو پروژکتور
4. رایانه |
| 195 |
مواد و امکانات آموزشی |
وایت برد
2. ماژیک
3. ویدئو پروژکتور
4. رایانه |
| 196 |
مواد و امکانات آموزشی |
وایت برد
2. ماژیک
3. ویدئو پروژکتور
4. رایانه |
| 197 |
مواد و امکانات آموزشی |
وایت برد
2. ماژیک
3. ویدئو پروژکتور
4. رایانه |
| 198 |
مواد و امکانات آموزشی |
وایت برد
2. ماژیک
3. ویدئو پروژکتور
4. رایانه |
| 199 |
مواد و امکانات آموزشی |
وایت برد
2. ماژیک
3. ویدئو پروژکتور
4. رایانه |
| 200 |
مواد و امکانات آموزشی |
وایت برد
2. ماژیک
3. ویدئو پروژکتور
4. رایانه |
| 201 |
مواد و امکانات آموزشی |
وایت برد
2. ماژیک
3. ویدئو پروژکتور
4. رایانه |
| 202 |
مواد و امکانات آموزشی |
وایت برد
2. ماژیک
3. ویدئو پروژکتور
4. رایانه |
| 203 |
مواد و امکانات آموزشی |
وایت برد
2. ماژیک
3. ویدئو پروژکتور
4. رایانه |
| 204 |
مواد و امکانات آموزشی |
وایت برد
2. ماژیک
3. ویدئو پروژکتور
4. رایانه |
| 205 |
مواد و امکانات آموزشی |
وایت برد
2. ماژیک
3. ویدئو پروژکتور
4. رایانه |
| 206 |
مواد و امکانات آموزشی |
وایت برد
2. ماژیک
3. ویدئو پروژکتور
4. رایانه |
| 207 |
مواد و امکانات آموزشی |
وایت برد
2. ماژیک
3. ویدئو پروژکتور
4. رایانه |
| 208 |
مواد و امکانات آموزشی |
وایت برد
2. ماژیک
3. ویدئو پروژکتور
4. رایانه |
| 209 |
مواد و امکانات آموزشی |
وایت برد
2. ماژیک
3. ویدئو پروژکتور
4. رایانه |
| 210 |
مواد و امکانات آموزشی |
وایت برد
2. ماژیک
3. ویدئو پروژکتور
4. رایانه |
| 211 |
مواد و امکانات آموزشی |
وایت برد
2. ماژیک
3. ویدئو پروژکتور
4. رایانه |
| 212 |
مواد و امکانات آموزشی |
وایت برد
2. ماژیک
3. ویدئو پروژکتور
4. رایانه |
| 213 |
مواد و امکانات آموزشی |
وایت برد
2. ماژیک
3. ویدئو پروژکتور
4. رایانه |
| 214 |
مواد و امکانات آموزشی |
وایت برد
2. ماژیک
3. ویدئو پروژکتور
4. رایانه |
| 215 |
مواد و امکانات آموزشی |
وایت برد
2. ماژیک
3. ویدئو پروژکتور
4. رایانه |
| 216 |
مواد و امکانات آموزشی |
وایت برد
2. ماژیک
3. ویدئو پروژکتور
4. رایانه |
| 217 |
مواد و امکانات آموزشی |
وایت برد
2. ماژیک
3. ویدئو پروژکتور
4. رایانه |
| 218 |
مواد و امکانات آموزشی |
وایت برد
2. ماژیک
3. ویدئو پروژکتور
4. رایانه |
| 219 |
منبع |
1...H. J. Zimmerman, Fuzzy Set theory and its application, 1991.
2.عادل آذر، حجت فرجی، علم مدیریت فازی، چاپ چهارم، مرکز مطالعات مدیریت و بهره وری ایران، 1389.
3.سید محمود طاهری، آشنایی با نظریه مجموعه های فازی، انتشارات جهد دانشگاهی مشهد، 1378.
4. زهرا ناجی عظیمی، برنامه ریزی خطی فازی، انتشارات دانشگاه فردوسی مشهد.
5. مقالات بررسی شده در کلاس
6. جزوه درسی |
| 220 |
منبع |
1...H. J. Zimmerman, Fuzzy Set theory and its application, 1991.
2.عادل آذر، حجت فرجی، علم مدیریت فازی، چاپ چهارم، مرکز مطالعات مدیریت و بهره وری ایران، 1389.
3.سید محمود طاهری، آشنایی با نظریه مجموعه های فازی، انتشارات جهد دانشگاهی مشهد، 1378.
4. زهرا ناجی عظیمی، برنامه ریزی خطی فازی، انتشارات دانشگاه فردوسی مشهد.
5. مقالات بررسی شده در کلاس
6. جزوه درسی |
| 221 |
منبع |
1...H. J. Zimmerman, Fuzzy Set theory and its application, 1991.
2.عادل آذر، حجت فرجی، علم مدیریت فازی، چاپ چهارم، مرکز مطالعات مدیریت و بهره وری ایران، 1389.
3.سید محمود طاهری، آشنایی با نظریه مجموعه های فازی، انتشارات جهد دانشگاهی مشهد، 1378.
4. زهرا ناجی عظیمی، برنامه ریزی خطی فازی، انتشارات دانشگاه فردوسی مشهد.
5. مقالات بررسی شده در کلاس
6. جزوه درسی |
| 222 |
منبع |
1...H. J. Zimmerman, Fuzzy Set theory and its application, 1991.
2.عادل آذر، حجت فرجی، علم مدیریت فازی، چاپ چهارم، مرکز مطالعات مدیریت و بهره وری ایران، 1389.
3.سید محمود طاهری، آشنایی با نظریه مجموعه های فازی، انتشارات جهد دانشگاهی مشهد، 1378.
4. زهرا ناجی عظیمی، برنامه ریزی خطی فازی، انتشارات دانشگاه فردوسی مشهد.
5. مقالات بررسی شده در کلاس
6. جزوه درسی |
| 223 |
منبع |
1...H. J. Zimmerman, Fuzzy Set theory and its application, 1991.
2.عادل آذر، حجت فرجی، علم مدیریت فازی، چاپ چهارم، مرکز مطالعات مدیریت و بهره وری ایران، 1389.
3. زهرا ناجی عظیمی، برنامه ریزی خطی فازی، انتشارات دانشگاه فردوسی مشهد.
4. مقالات بررسی شده در کلاس
5. جزوه درسی |
| 224 |
منبع |
1...H. J. Zimmerman, Fuzzy Set theory and its application, 1991.
2.عادل آذر، حجت فرجی، علم مدیریت فازی، چاپ چهارم، مرکز مطالعات مدیریت و بهره وری ایران، 1389.
3. زهرا ناجی عظیمی، برنامه ریزی خطی فازی، انتشارات دانشگاه فردوسی مشهد.
4. مقالات بررسی شده در کلاس
5. جزوه درسی |
| 225 |
منبع |
2.عادل آذر، حجت فرجی، علم مدیریت فازی، چاپ چهارم، مرکز مطالعات مدیریت و بهره وری ایران، 1389.
3. زهرا ناجی عظیمی، برنامه ریزی خطی فازی، انتشارات دانشگاه فردوسی مشهد.
4. مقالات بررسی شده در کلاس
5. جزوه درسی |
| 226 |
منبع |
2.عادل آذر، حجت فرجی، علم مدیریت فازی، چاپ چهارم، مرکز مطالعات مدیریت و بهره وری ایران، 1389.
3. زهرا ناجی عظیمی، برنامه ریزی خطی فازی، انتشارات دانشگاه فردوسی مشهد.
4. مقالات بررسی شده در کلاس
5. جزوه درسی |
| 227 |
منبع |
1...H. J. Zimmerman, Fuzzy Set theory and its application, 1991.
2.عادل آذر، حجت فرجی، علم مدیریت فازی، چاپ چهارم، مرکز مطالعات مدیریت و بهره وری ایران، 1389.
3. زهرا ناجی عظیمی، برنامه ریزی خطی فازی، انتشارات دانشگاه فردوسی مشهد.
4. مقالات بررسی شده در کلاس
5. جزوه درسی |
| 228 |
منبع |
1...H. J. Zimmerman, Fuzzy Set theory and its application, 1991.
2.عادل آذر، حجت فرجی، علم مدیریت فازی، چاپ چهارم، مرکز مطالعات مدیریت و بهره وری ایران، 1389.
3. زهرا ناجی عظیمی، برنامه ریزی خطی فازی، انتشارات دانشگاه فردوسی مشهد.
4. مقالات بررسی شده در کلاس
5. جزوه درسی |
| 229 |
منبع |
1...H. J. Zimmerman, Fuzzy Set theory and its application, 1991.
2.عادل آذر، حجت فرجی، علم مدیریت فازی، چاپ چهارم، مرکز مطالعات مدیریت و بهره وری ایران، 1389.
3. زهرا ناجی عظیمی، برنامه ریزی خطی فازی، انتشارات دانشگاه فردوسی مشهد.
4. مقالات بررسی شده در کلاس
5. جزوه درسی |
| 230 |
منبع |
1...H. J. Zimmerman, Fuzzy Set theory and its application, 1991.
2.عادل آذر، حجت فرجی، علم مدیریت فازی، چاپ چهارم، مرکز مطالعات مدیریت و بهره وری ایران، 1389.
3. زهرا ناجی عظیمی، برنامه ریزی خطی فازی، انتشارات دانشگاه فردوسی مشهد.
4. مقالات بررسی شده در کلاس
5. جزوه درسی |
| 231 |
منبع |
1.عادل آذر، حجت فرجی، علم مدیریت فازی، چاپ چهارم، مرکز مطالعات مدیریت و بهره وری ایران، 1389.
2. زهرا ناجی عظیمی، برنامه ریزی خطی فازی، انتشارات دانشگاه فردوسی مشهد.
3. مقالات بررسی شده در کلاس
4. جزوه درسی |
| 232 |
منبع |
1.عادل آذر، حجت فرجی، علم مدیریت فازی، چاپ چهارم، مرکز مطالعات مدیریت و بهره وری ایران، 1389.
2. زهرا ناجی عظیمی، برنامه ریزی خطی فازی، انتشارات دانشگاه فردوسی مشهد.
3. مقالات بررسی شده در کلاس
4. جزوه درسی |
| 233 |
منبع |
1.عادل آذر، حجت فرجی، علم مدیریت فازی، چاپ چهارم، مرکز مطالعات مدیریت و بهره وری ایران، 1389.
2. زهرا ناجی عظیمی، برنامه ریزی خطی فازی، انتشارات دانشگاه فردوسی مشهد.
3. مقالات بررسی شده در کلاس
4. جزوه درسی |
| 234 |
منبع |
1.عادل آذر، حجت فرجی، علم مدیریت فازی، چاپ چهارم، مرکز مطالعات مدیریت و بهره وری ایران، 1389.
2. زهرا ناجی عظیمی، برنامه ریزی خطی فازی، انتشارات دانشگاه فردوسی مشهد.
3. مقالات بررسی شده در کلاس
4. جزوه درسی |
| 235 |
منبع |
1.عادل آذر، حجت فرجی، علم مدیریت فازی، چاپ چهارم، مرکز مطالعات مدیریت و بهره وری ایران، 1389.
2. زهرا ناجی عظیمی، برنامه ریزی خطی فازی، انتشارات دانشگاه فردوسی مشهد.
3. مقالات بررسی شده در کلاس
4. جزوه درسی |
| 236 |
منبع |
1.عادل آذر، حجت فرجی، علم مدیریت فازی، چاپ چهارم، مرکز مطالعات مدیریت و بهره وری ایران، 1389.
2. زهرا ناجی عظیمی، برنامه ریزی خطی فازی، انتشارات دانشگاه فردوسی مشهد.
3. مقالات بررسی شده در کلاس
4. جزوه درسی |
| 237 |
منبع |
1.عادل آذر، حجت فرجی، علم مدیریت فازی، چاپ چهارم، مرکز مطالعات مدیریت و بهره وری ایران، 1389.
2. زهرا ناجی عظیمی، برنامه ریزی خطی فازی، انتشارات دانشگاه فردوسی مشهد.
3. مقالات بررسی شده در کلاس
4. جزوه درسی |
| 238 |
منبع |
1.عادل آذر، حجت فرجی، علم مدیریت فازی، چاپ چهارم، مرکز مطالعات مدیریت و بهره وری ایران، 1389.
2. زهرا ناجی عظیمی، برنامه ریزی خطی فازی، انتشارات دانشگاه فردوسی مشهد.
3. مقالات بررسی شده در کلاس
4. جزوه درسی |
| 239 |
منبع |
1.عادل آذر، حجت فرجی، علم مدیریت فازی، چاپ چهارم، مرکز مطالعات مدیریت و بهره وری ایران، 1389.
2. زهرا ناجی عظیمی، برنامه ریزی خطی فازی، انتشارات دانشگاه فردوسی مشهد.
3. مقالات بررسی شده در کلاس
4. جزوه درسی |
| 240 |
منبع |
1.عادل آذر، حجت فرجی، علم مدیریت فازی، چاپ چهارم، مرکز مطالعات مدیریت و بهره وری ایران، 1389.
2. زهرا ناجی عظیمی، برنامه ریزی خطی فازی، انتشارات دانشگاه فردوسی مشهد.
3. مقالات بررسی شده در کلاس
4. جزوه درسی |
| 241 |
منبع |
1.عادل آذر، حجت فرجی، علم مدیریت فازی، چاپ چهارم، مرکز مطالعات مدیریت و بهره وری ایران، 1389.
2. زهرا ناجی عظیمی، برنامه ریزی خطی فازی، انتشارات دانشگاه فردوسی مشهد.
3. مقالات بررسی شده در کلاس
4. جزوه درسی |
| 242 |
منبع |
1.عادل آذر، حجت فرجی، علم مدیریت فازی، چاپ چهارم، مرکز مطالعات مدیریت و بهره وری ایران، 1389.
2. زهرا ناجی عظیمی، برنامه ریزی خطی فازی، انتشارات دانشگاه فردوسی مشهد.
3. مقالات بررسی شده در کلاس
4. جزوه درسی |
| 243 |
منبع |
1.عادل آذر، حجت فرجی، علم مدیریت فازی، چاپ چهارم، مرکز مطالعات مدیریت و بهره وری ایران، 1389.
2. زهرا ناجی عظیمی، برنامه ریزی خطی فازی، انتشارات دانشگاه فردوسی مشهد.
3. مقالات بررسی شده در کلاس
4. جزوه درسی |
| 244 |
منبع |
1.عادل آذر، حجت فرجی، علم مدیریت فازی، چاپ چهارم، مرکز مطالعات مدیریت و بهره وری ایران، 1389.
2. زهرا ناجی عظیمی، برنامه ریزی خطی فازی، انتشارات دانشگاه فردوسی مشهد.
3. مقالات بررسی شده در کلاس
4. جزوه درسی |
| 245 |
منبع |
1.عادل آذر، حجت فرجی، علم مدیریت فازی، چاپ چهارم، مرکز مطالعات مدیریت و بهره وری ایران، 1389.
2. زهرا ناجی عظیمی، برنامه ریزی خطی فازی، انتشارات دانشگاه فردوسی مشهد.
3. مقالات بررسی شده در کلاس
4. جزوه درسی |
| 246 |
منبع |
1.عادل آذر، حجت فرجی، علم مدیریت فازی، چاپ چهارم، مرکز مطالعات مدیریت و بهره وری ایران، 1389.
2. زهرا ناجی عظیمی، برنامه ریزی خطی فازی، انتشارات دانشگاه فردوسی مشهد.
3. مقالات بررسی شده در کلاس
4. جزوه درسی |
| 247 |
منبع |
1.عادل آذر، حجت فرجی، علم مدیریت فازی، چاپ چهارم، مرکز مطالعات مدیریت و بهره وری ایران، 1389.
2. زهرا ناجی عظیمی، برنامه ریزی خطی فازی، انتشارات دانشگاه فردوسی مشهد.
3. مقالات بررسی شده در کلاس
4. جزوه درسی |
| 248 |
منبع |
1.عادل آذر، حجت فرجی، علم مدیریت فازی، چاپ چهارم، مرکز مطالعات مدیریت و بهره وری ایران، 1389.
2. زهرا ناجی عظیمی، برنامه ریزی خطی فازی، انتشارات دانشگاه فردوسی مشهد.
3. مقالات بررسی شده در کلاس
4. جزوه درسی |
| 249 |
منبع |
3. مقالات و منابع معرفی شده در کلاس
4. جزوه درسی |
| 250 |
منبع |
3. مقالات و منابع معرفی شده در کلاس
4. جزوه درسی |
| 251 |
منبع |
3. مقالات و منابع معرفی شده در کلاس
4. جزوه درسی |
| 252 |
منبع |
3. مقالات و منابع معرفی شده در کلاس
4. جزوه درسی |
| 253 |
منبع |
3. مقالات و منابع معرفی شده در کلاس
4. جزوه درسی |
| 254 |
منبع |
3. مقالات و منابع معرفی شده در کلاس
4. جزوه درسی |
| 255 |
منبع |
3. مقالات و منابع معرفی شده در کلاس
4. جزوه درسی |
| 256 |
منبع |
3. مقالات و منابع معرفی شده در کلاس
4. جزوه درسی |
| 257 |
منبع |
3. مقالات و منابع معرفی شده در کلاس
4. جزوه درسی |
| 258 |
منبع |
3. مقالات و منابع معرفی شده در کلاس
4. جزوه درسی |
| 259 |
منبع |
3. مقالات و منابع معرفی شده در کلاس
4. جزوه درسی |
| 260 |
منبع |
3. مقالات و منابع معرفی شده در کلاس
4. جزوه درسی |
| 261 |
منبع |
3. مقالات و منابع معرفی شده در کلاس
4. جزوه درسی |
| 262 |
منبع |
3. مقالات و منابع معرفی شده در کلاس
4. جزوه درسی |
| 263 |
منبع |
3. مقالات و منابع معرفی شده در کلاس
4. جزوه درسی |
| 264 |
منبع |
3. مقالات و منابع معرفی شده در کلاس
4. جزوه درسی |
| 265 |
منبع |
3. مقالات و منابع معرفی شده در کلاس
4. جزوه درسی |
| 266 |
منبع |
3. مقالات و منابع معرفی شده در کلاس
4. جزوه درسی |
| 267 |
منبع |
3. مقالات و منابع معرفی شده در کلاس
4. جزوه درسی |
| 268 |
منبع |
3. مقالات و منابع معرفی شده در کلاس
4. جزوه درسی |
| 269 |
منبع |
3. مقالات و منابع معرفی شده در کلاس
4. جزوه درسی |
| 270 |
منبع |
3. مقالات و منابع معرفی شده در کلاس
4. جزوه درسی |