طرح درس (براساس سرفصل)

طرح درس (براساس سرفصل)
# عنوان توضیحات
1 جایگاه درس در برنامه درسی دوره این درس در نیمسال اول مقطع کارشناسی ارشد مدیریت صنعتی ارائه می شود و پیش نیازی ندارد.
2 هدف کلی آشنایی دانشجویان با نحوه برنامه نویسی تکنیک های مختلف تحقیق در عملیات
3 شایستگی های پایه آشنایی با مباحث اولیه کامپیوتر آشنایی اولیه با الگوریتم نویسی آشنایی با مباحث بهینه سازی آشنایی با مباحث نظریه تصمیم
4 اهداف یادگیری توانایی کدنویسی مسائل اساسی رشته توانایی حل مسائل مختلف با کمک کدنویسی مطالب اساسی رشته
5 اهداف یادگیری آشنایی با کدهای کاربردی
6 اهداف یادگیری آشنایی با کدهای کاربردی
7 اهداف یادگیری آشنایی با نوشتن الگوریتم
8 اهداف یادگیری آشنایی با نوشتن الگوریتم
9 اهداف یادگیری آشنایی با نوشتن الگوریتم
10 اهداف یادگیری آشنایی با نوشتن الگوریتم
11 اهداف یادگیری آشنایی با نوشتن سودوکد
12 اهداف یادگیری آشنایی با نوشتن سودوکد
13 اهداف یادگیری آشنایی اولیه با متلب
14 اهداف یادگیری آشنایی اولیه با متلب
15 اهداف یادگیری ارزیابی
16 اهداف یادگیری آشنایی با رسم نمودارها
17 اهداف یادگیری آشنایی با طریقه حل یک مساله بهینه سازی در متلب
18 اهداف یادگیری آشنایی با برنامه نویسی حل مسائل چند شاخصه در متلب
19 اهداف یادگیری آشنایی با برنامه نویسی حل مسائل متاهیوریستیکها در متلب
20 اهداف یادگیری آشنایی با داده کاوی در متلب
21 روش تدریس ترکیب روش تعاملی و کار عملی از طریق: انجام تمرین در کلاس در قالب الگوریتم نویسی و کدنویسی کار عملی با کامپیوتر در سر کلاس انجام پروژه کامپیوتری توسط دانشجویان
22 روش تدریس ترکیب روش تعاملی و کار عملی از طریق: انجام تمرین در کلاس در قالب الگوریتم نویسی و کدنویسی کار عملی با کامپیوتر در سر کلاس
23 روش تدریس ترکیب روش تعاملی و کار عملی از طریق: انجام تمرین در کلاس در قالب الگوریتم نویسی
24 روش تدریس ترکیب روش تعاملی و کار عملی از طریق: انجام تمرین در کلاس در قالب الگوریتم نویسی
25 روش تدریس ترکیب روش تعاملی و کار عملی از طریق: انجام تمرین در کلاس در قالب الگوریتم نویسی
26 روش تدریس ترکیب روش تعاملی و کار عملی از طریق: انجام تمرین در کلاس در قالب الگوریتم نویسی
27 روش تدریس ترکیب روش تعاملی و کار عملی از طریق: انجام تمرین در کلاس در قالب الگوریتم نویسی
28 روش تدریس ترکیب روش تعاملی و کار عملی از طریق: انجام تمرین در کلاس در قالب الگوریتم نویسی و کدنویسی کار عملی با کامپیوتر در سر کلاس
29 روش تدریس ترکیب روش تعاملی و کار عملی از طریق: انجام تمرین در کلاس در قالب الگوریتم نویسی و کدنویسی کار عملی با کامپیوتر در سر کلاس
30 روش تدریس ترکیب روش تعاملی و کار عملی از طریق: انجام تمرین در کلاس در قالب الگوریتم نویسی و کدنویسی کار عملی با کامپیوتر در سر کلاس
31 وظایف دانشجو 1. حضور و شرکت در فعالیتهای کلاسی 2. انجام تکالیف و اجرای کدنویسی مثالها 3. انجام پروژه و کد کردن مسأله ای خاص
32 وظایف دانشجو ارائه
33 وظایف دانشجو ارائه
34 وظایف دانشجو 1. حضور و شرکت در فعالیتهای کلاسی 2. انجام تکالیف و اجرای کدنویسی مثالها
35 وظایف دانشجو 1. حضور و شرکت در فعالیتهای کلاسی 2. انجام تکالیف و اجرای کدنویسی مثالها
36 وظایف دانشجو 1. حضور و شرکت در فعالیتهای کلاسی 2. انجام تکالیف و اجرای کدنویسی مثالها
37 وظایف دانشجو 1. حضور و شرکت در فعالیتهای کلاسی 2. انجام تکالیف و اجرای کدنویسی مثالها
38 وظایف دانشجو 1. حضور و شرکت در فعالیتهای کلاسی 2. انجام تکالیف و اجرای کدنویسی مثالها
39 وظایف دانشجو 1. حضور و شرکت در فعالیتهای کلاسی 2. انجام تکالیف و اجرای کدنویسی مثالها
40 وظایف دانشجو 1. حضور و شرکت در فعالیتهای کلاسی 2. انجام تکالیف و اجرای کدنویسی مثالها
41 وظایف دانشجو 1. حضور و شرکت در فعالیتهای کلاسی 2. انجام تکالیف و اجرای کدنویسی مثالها
42 وظایف دانشجو 1. حضور و شرکت در فعالیتهای کلاسی 2. انجام تکالیف و اجرای کدنویسی مثالها
43 وظایف دانشجو 1. حضور و شرکت در فعالیتهای کلاسی 2. انجام تکالیف و اجرای کدنویسی مثالها
44 وظایف دانشجو 1. حضور و شرکت در فعالیتهای کلاسی 2. انجام تکالیف و اجرای کدنویسی مثالها
45 منبع جعفرنژاد, عین الله(1395)، مبانی کامپیوتر و الگوریتم ها، ناشر: علوم رایانه. صادقی، ایرج(1394)، الگوریتم و فلوچارت: راهنمای سودمندی برای کلیه علاقه مندان به برنامه نویسی، انتشارات ناقوس. کوشا، مجتبی و شادکام انور، حسن، آموزش نرم افزار MATLAB، انتشارات موسسه فرهنگی هنری دیباگران فایلهای ارائه شده در کلاس جهت الگوریتم نویسی جزوه کلاسی راجع به برنامه نویسی انواع فایلها و فیلمهای آموزشی موجود در اینترنت
46 منبع کوشا، مجتبی و شادکام انور، حسن، آموزش نرم افزار MATLAB، انتشارات موسسه فرهنگی هنری دیباگران جزوه کلاسی راجع به برنامه نویسی انواع فایلها و فیلمهای آموزشی موجود در اینترنت
47 منبع جعفرنژاد, عین الله(1395)، مبانی کامپیوتر و الگوریتم ها، ناشر: علوم رایانه. صادقی، ایرج(1394)، الگوریتم و فلوچارت: راهنمای سودمندی برای کلیه علاقه مندان به برنامه نویسی، انتشارات ناقوس.
48 منبع جعفرنژاد, عین الله(1395)، مبانی کامپیوتر و الگوریتم ها، ناشر: علوم رایانه. صادقی، ایرج(1394)، الگوریتم و فلوچارت: راهنمای سودمندی برای کلیه علاقه مندان به برنامه نویسی، انتشارات ناقوس.
49 منبع جعفرنژاد, عین الله(1395)، مبانی کامپیوتر و الگوریتم ها، ناشر: علوم رایانه. صادقی، ایرج(1394)، الگوریتم و فلوچارت: راهنمای سودمندی برای کلیه علاقه مندان به برنامه نویسی، انتشارات ناقوس.
50 منبع جزوه
51 منبع جزوه
52 منبع کوشا، مجتبی و شادکام انور، حسن، آموزش نرم افزار MATLAB، انتشارات موسسه فرهنگی هنری دیباگران جزوه کلاسی راجع به برنامه نویسی انواع فایلها و فیلمهای آموزشی موجود در اینترنت
53 منبع کوشا، مجتبی و شادکام انور، حسن، آموزش نرم افزار MATLAB، انتشارات موسسه فرهنگی هنری دیباگران جزوه کلاسی راجع به برنامه نویسی انواع فایلها و فیلمهای آموزشی موجود در اینترنت
54 منبع تمام منابع
55 مواد و امکانات آموزشی 1. وایت برد 2. ماژیک 3. ویدئو پروژکتور 4. رایانه 5. بسته نرم افزاری Matlab 6. اینترنت 7. نرم افزارهای آموزش مجازی
56 مواد و امکانات آموزشی 1. رایانه 2. اینترنت 3. نرم افزارهای آموزش مجازی
57 مواد و امکانات آموزشی 1. رایانه 2. اینترنت 3. نرم افزارهای آموزش مجازی
58 مواد و امکانات آموزشی 1. رایانه 2. اینترنت 3. نرم افزارهای آموزش مجازی
59 مواد و امکانات آموزشی 1. رایانه 2. اینترنت 3. نرم افزارهای آموزش مجازی
60 مواد و امکانات آموزشی 1. رایانه 2. اینترنت 3. نرم افزارهای آموزش مجازی
61 مواد و امکانات آموزشی 1. رایانه 2. اینترنت 3. نرم افزارهای آموزش مجازی
62 مواد و امکانات آموزشی 1. رایانه 2. اینترنت 3. نرم افزارهای آموزش مجازی
63 مواد و امکانات آموزشی 1. رایانه 2. اینترنت 3. نرم افزارهای آموزش مجازی
64 مواد و امکانات آموزشی 1. رایانه 2. اینترنت 3. نرم افزارهای آموزش مجازی
65 مواد و امکانات آموزشی 1. رایانه 2. اینترنت 3. نرم افزارهای آموزش مجازی
66 مواد و امکانات آموزشی 1. رایانه 2. اینترنت 3. نرم افزارهای آموزش مجازی
67 مواد و امکانات آموزشی 1. رایانه 2. اینترنت 3. نرم افزارهای آموزش مجازی
68 مواد و امکانات آموزشی 1. رایانه 2. اینترنت 3. نرم افزارهای آموزش مجازی
69 مواد و امکانات آموزشی 1. رایانه 2. اینترنت 3. نرم افزارهای آموزش مجازی
70 مواد و امکانات آموزشی 1. رایانه 2. اینترنت 3. نرم افزارهای آموزش مجازی
71 مواد و امکانات آموزشی 1. رایانه 2. اینترنت 3. نرم افزارهای آموزش مجازی
72 نحوه ارزشیابی حضور، فعالیت کلاسی و تمرینها: طبق توافق کلاسی میان ترم(انجام پروژه نرم افزاری): طبق توافق کلاسی پایان ترم (کتبی): طبق توافق کلاسی
73 فایل Pdf File