طرح درس (براساس سرفصل)

طرح درس (براساس سرفصل)
# عنوان توضیحات
1 جایگاه درس در برنامه درسی دوره این درس در مقطع دکتری برخی از گرایشهای مدیریت ارائه می گردد و در چارت درسی پیشنیازی برای آن تعریف نشده است.
2 هدف کلی آشنایی دانشجویان با نظریه مجموعه های فازی و به کارگیری روش های برنامه ریزی خطی فازی، تصمیم گیری فازی و داده کاوی فازی در مسائل مدیریت
3 شایستگی های پایه آشنایی اولیه دانشجویان با مباحث برنامه ریزی خطی، روشهای تصمیم گیری MODM , MADM
4 اهداف یادگیری 1.آشنایی با نظریه مجموعه های فازی 2.آشنایی با برنامه ریزی خطی فازی 3.آشنایی با تصمیم گیری چند هدفه و چندشاخصه فازی 4.آشنایی با داده کاوی فازی 5.آشنایی با کاربرد برنامه ریزی خطی فازی، تصمیم گیری فازی و داده کاوی فازی در مسائل مدیریت صنعت و سازمانها
5 روش تدریس 1. ترکیبی از روش توضیحی و مباحثه ای 2. ارائه مقالات کاربردی در زمینه کاربرد تکنیکهای فازی توسط دانشجویان
6 وظایف دانشجو 1. حضور و شرکت در فعالیتهای کلاسی 2. مطالعه مقالات کاربردی در زمینه تکنیکهای فازی و ارائه آن در کلاس 3. انجام پروژه ای با استفاده از تکنیکهای فازی در حل مسائل واقعی
7 منبع 1...H. J. Zimmerman, Fuzzy Set theory and its application, 1991. 2.عادل آذر، حجت فرجی، علم مدیریت فازی، چاپ چهارم، مرکز مطالعات مدیریت و بهره وری ایران، 1389. 3.سید محمود طاهری، آشنایی با نظریه مجموعه های فازی، انتشارات جهد دانشگاهی مشهد، 1378. 4. زهرا ناجی عظیمی، برنامه ریزی خطی فازی، انتشارات دانشگاه فردوسی مشهد. 5. مقالات بررسی شده در کلاس 6. جزوه درسی
8 مواد و امکانات آموزشی 1. وایت برد 2. ماژیک 3. ویدئو پروژکتور 4. رایانه 5. اینترنت 6. نرم فزارهای آموزش مجازی
9 نحوه ارزشیابی ارزشیابی بر اساس فعالیتهای پیشنهادی زیر می باشد: فعالیت کلاسی و انجام تمرینها ارائه کلاسی پروژه پایانی پایان ترم که نمرات آن با نظرخواهی از دانشجویان در هر ترم به طور جداگانه مشخص می شود.
10 فایل Pdf File