| 1 | جایگاه درس در برنامه درسی دوره | در این درس دانشجویان با انواع رآکتورهای شیمیایی و مبانی طراحی آنها آشنا می شوند. درس فوق پس از گذراندن دروس سینتیک واکنش های شیمیایی باعث آشنایی دانشجویان با کاربرد معادلات سینتیک در عمل می گردد. | 
																			
											| 2 | هدف کلی | 1-آنالیز داده های آزمایشگاهی واکنش ها
2-آشنایی با انواع رآکتورهای شیمیایی 
3- طراحی راکتورهای ناپیوسته و پیوسته ایده آل برای واکنش های مختلف | 
																			
											| 3 | شایستگی های پایه | آشنایی با مبانی شیمی فیزیک، سینتیک و ترمودینامیک | 
																			
											| 4 | اهداف یادگیری | 1-آنالیز داده های آزمایشگاهی واکنش ها
2-آشنایی با انواع رآکتورهای شیمیایی 
3- طراحی راکتورهای ناپیوسته و پیوسته ایده آل برای واکنش های مختلف | 
																			
											| 5 | روش تدریس | 1- بیان کامل مفاهیم اصلی درس همراه با ارایه مثال های مفهومی 
2- ایجاد زمینه جهت مشارکت فعالانه دانشجویان در حین تدریس با ایجاد فضای پرسش و پاسخ
3- تشریح مثال های متنوع حتی الامکان از نمونه های صنعتی و واقعی با مشارکت فعال دانشجویان | 
																			
											| 6 | وظایف دانشجو | 1- حضور مستمر در کلاس و رعایت نظم 2- توجه کامل در حین تدریس و مشارکت در پرسش و پاسخ 3- فراگیری مطالب درسی در طول نیمسال و همراهی با استاد و کلاس | 
																			
											| 7 | منبع | 1- طراحی رآکتورهای شیمیایی، اوکتاو لونشپیل | 
																			
											| 8 | مواد و امکانات آموزشی | کتاب و فایل های ارائه درس | 
																			
											| 9 | نحوه ارزشیابی | 1- امتحان میان ترم 2- امتحان پایان ترم 3- تکالیف 4- پرسش در حین درس | 
																			
											| 10 | فایل | Pdf File |