1 |
جایگاه درس در برنامه درسی دوره |
الزامی |
2 |
هدف کلی |
آشنا شدن با روش های کار در طبیعت و آزمایشگاه، آشنایی با واقعیت ها، ثبت و گردآوری داده ها، نمونه بردار، کار با نمونه ها در طبیعت و انتقال نمونه ها به آزمایشگاه و گرد و آماده سازی داده ها برای تحلیل های بیوسیستماتیکی با رویکرد های ریختی شناختی، ریخت سنجی، ژنتیکی آماری و بازنگری و ارتقاء روش های تحلیلی و بیوانفورماتیکی |
3 |
شایستگی های پایه |
- |
4 |
اهداف یادگیری |
افزایش توانایی و قابلیت دانشجویان در طراحی و انجام طرح های تحقیقاتی و بویژه رساله |
5 |
روش تدریس |
توضیحات استاد، نمایش، ارایه های دانشجویی |
6 |
وظایف دانشجو |
حضور فعال در کلاس و ارایه |
7 |
منبع |
|
8 |
مواد و امکانات آموزشی |
کامپیوتر –ویدیو پروژکتورـ تخته وایت برد به همراه امکانات آزمایشگاهی جهت انجام مراحل شناسایی نمونه های جمع آوری شده دانشجویان |
9 |
نحوه ارزشیابی |
ارزشیابی مستمر،آزمون های نهایی 50%، پروژه 50% |