| 1 |
جایگاه درس در برنامه درسی دوره |
روان شناسی بازی درسی تخصصی و بین رشته است |
| 2 |
هدف کلی |
تعمیق دانش در حوزه بازی و جایگاه و کاربردهای آن در تعلیم و تربیت و تمرین طراحی بازی های آموزشی |
| 3 |
شایستگی های پایه |
آَشنایی با روان شناسی رشد و روان شناسی تربیتی |
| 4 |
اهداف یادگیری |
تعمیق دانش در حوزه بازی و جایگاه و کاربردهای آن در تعلیم و تربیت و تمرین طراحی بازی های آموزشی |
| 5 |
روش تدریس |
روش سخنرانی فعالی و مشارکتی وهمراه ارایه تکالیف و یا کار عملی و یادگیری از طریق تحلیل و اصلاح تکالیف |
| 6 |
وظایف دانشجو |
حضور فعال در کلاس و انجام تکالیف و مطالعه منابع و مشارکت در مباحث کلاسی |
| 7 |
منبع |
روان شناسی بازی تالیف پیتر فرگاسن هیوز ترجمه دکتر کامران گنجی
و مقاله های معرفی شده در کلاس |
| 8 |
مواد و امکانات آموزشی |
تخته
دستگاه نمایش داده |
| 9 |
نحوه ارزشیابی |
تکالیف درسی 5 نمره
ارزشیابی کتبی پایانی 15 نمره |