| 1 |
جایگاه و مبانی مشاوره تحصیلی و کاربردهای روان شناسی تربیتی) |
|
| 2 |
مهارت های پایه در برقراری ارتباط مشاوره ای |
|
| 3 |
آشنایی با مدل عمومی مشاوره تحصیلی |
|
| 4 |
آشنایی با شبکه مسایل تحصیلی رایج و طیف ویژگی، مشکل و اختلال |
|
| 5 |
شرح حال و مصاحبه در حوزه مسایل آموزشی و تحصیلی |
|
| 6 |
برخی پرشنامه ها و ابزارهای رایج در حوزه مشاوره و هدایت تحصیلی |
|
| 7 |
فرمول بندی مشکلات تحصیلی و روانی تربیتی |
|
| 8 |
راهبردهای مطالعه و سیستم pq5r |
|
| 9 |
مهارتهای امنحان دادن ، مدیریت زمان و مدیریت هیجانی |
|
| 10 |
مسایل مرتبط با مهارتهای فراشناختی و کارکردهای اجرایی |
|
| 11 |
اختلالای یادگیری ، اختلالات هیجانی و رفتاری در بافت مدرسه |
|
| 12 |
راهبراهای توانمندسازی ، آموزش و مشاوره گروهی |
|
| 13 |
راهبردهای ارجاع و کارگروهی با متخصصان بین رشته ای |
|
| 14 |
ارایه و تحلیل مورد مشاوره تحصیلی |
|
| 15 |
ارایه و تحلیل مورد مشاوره تحصیلی |
|
| 16 |
نکات راهبردی در کار با تیم آموزشی و کلینیکی |
|
| 17 |
ارزیابی نهایی |
|