| 1 | تبین جایگاه درس و نیاز سنجی و مفاهیم بنیادی رفتار درمانی |  | 
																			
											| 2 | بررسی دانش پایه و بسط و گسترش مبانی نظر نظریه های رفتار درمانی |  | 
																			
											| 3 | فنون برخاسته از نظریه های شرطی شدن کلاسیک |  | 
																			
											| 4 | فنون برخاسته از نظریه های شرطی شدن کنشگر |  | 
																			
											| 5 | تحلیل کاربردی رفتار و شیوه برنامه ریزی و مداخله |  | 
																			
											| 6 | درمانگری رفتاری شناختی برای کودکان با نیاز ویژه |  | 
																			
											| 7 | برنامه های پرکاربرد در رفتاردرمانی کودکان با نیاز ویژه |  | 
																			
											| 8 | بررسی و اصلاح فعالیت های عملی |  | 
																			
											| 9 | بررسی و اصلاح فعالیت های عملی |  |