| 1 | آشنایی با دانشجویاان ، ارزیابی دانش اولیه ، بیان اهداف ، معرفی روش و منابع و وظایف دانشجو ، تعریف اختلالات ویژه یادگیری |  | 
																			
											| 2 | ملاک های شناسایی  اختلالات ویژه یادگیری و تبین مفهوم ناهمانگی و کاربرد آن در شناسایی |  | 
																			
											| 3 | علل و زمینه سازهای و رویکردهای تبین  اختلالات ویژه یادگیری |  | 
																			
											| 4 | شیوه های تشخیص و ابزارهای اموزشی و روان شناختی در تشخیص اختلالات یادگیری |  | 
																			
											| 5 | ادامه مبحث  شیوه های تشخیص و ابزارهای اموزشی و روان شناختی در تشخیص اختلالات یادگیری  و تمرین و بررسی تکالیف |  | 
																			
											| 6 | طبقه بندی اختلالات یادگیری و آشنایی با روش های طبقه بندی |  | 
																			
											| 7 | روش ارزیابی و تحلیل خطا و تشخیص اختلال خواندن  و ارایه تکالیف و تمرین عملی |  | 
																			
											| 8 | تبین ماهیت خواندن و طراحی مداخله برای اختلال ویژه خواندن مبتنی بر الگوی چند بعدی زبان- روان شناختی و انگیزشی |  | 
																			
											| 9 | ادامه و تکمیل و تمرین طراحی مداخله برای اختلال ویژه خواندن مبتنی بر الگوی چند بعدی زبان- روان شناختی و انگیزشی |  | 
																			
											| 10 | کار عملی و ادامه و تکمیل و تمرین طراحی مداخله برای اختلال ویژه خواندن مبتنی بر الگوی چند بعدی زبان- روان شناختی و انگیزشی |  | 
																			
											| 11 | مفهوم شناسی  اختلال ویژه املا و روش ارزیابی و تشخیص  و ارایه تکالیف و تمرین عملی |  | 
																			
											| 12 | طراحی مداخله برای اختلال ویژه املا مبتنی بر الگوی چند بعدی زبان- روان شناختی و انگیزشی |  | 
																			
											| 13 | مفهوم شناسی اختلال ویژه ریاضی  و  روش ارزیابی و تشخیص  و ارایه تکالیف و تمرین عملی |  | 
																			
											| 14 | طراحی مداخله برای اختلال ویژه رباضی مبتنی بر الگوی چند بعدی زبان- روان شناختی و انگیزشی |  | 
																			
											| 15 | ملاحظات پژوهشی و حرفه ای در حوزه اختلالات یادگیری |  | 
																			
											| 16 | ملاحظات پژوهشی و حرفه ای در حوزه اختلالات یادگیری |  |