| 1 |
جایگاه درس در برنامه درسی دوره |
درس اصلی دوره دکترای علوم اعصاب شناختی است. |
| 2 |
هدف کلی |
عرفی منابع شناخت- شرح سازوکار حس بینایی و شنوایی، خطاهای حسی |
| 3 |
منبع |
کتاب علوم اعصاب کندل |
| 4 |
نحوه ارزشیابی |
سمینارهای کلاسی و آزمون پایان ترم |
| 5 |
شایستگی های پایه |
آشنایی با مباحث فیزیولوژی پایه |
| 6 |
اهداف یادگیری |
آشنایی با سازوکار تبدیل انرژی محرک به پیام عصبی در سطح گیرنده حسی (حواس بینایی، شنوایی، تعادل و ...) و زمینه بروز خطاهای حسی که موجب خطاهای شناختی می شود. |
| 7 |
روش تدریس |
ارائه مباحث در کلاس، ارائه سمینار |
| 8 |
وظایف دانشجو |
حضور و مشارکت فعالانه در مباحث کلاسی، ارائه سمینار |