1 |
جایگاه درس در برنامه درسی دوره |
جبرانی |
2 |
هدف کلی |
آشنایی با مبانی و مفاهیم پیشرفته واجشناسی
اشنایی با واجشناسی زایا و شناختی
توانایی تحلیل داده ها براساس چارچوبهای مورد مطالعه |
3 |
شایستگی های پایه |
گذراندن دروس آواشناسی و واجشناسی در مقطع کارشناسی ارشد |
4 |
اهداف یادگیری |
شناخت واجشناسی زایا و شناختی و توانایی تحلیل داده ها با تکیه بر این چارچوبها |
5 |
روش تدریس |
ارائه سمینار توسط استاد درس
ارائه سمینار 20 دقیقه ای توسط دانشجویان
بحث و گفتگو |
6 |
وظایف دانشجو |
- ارائه یک مقاله درباره واجشناسی در کلاس
- ارائه مقاله پایان ترم )موضوع ان متعاقبا اعلام می گردد
- حضور فعال و منظم در کلاس
- انجام به موقع تکالیف کلاسی |
7 |
منبع |
Phonology, a cognitive grammar introduction. G. Nathan, 2008
phonology and language use. Bybee. 2003
منابع کمکی:
Understanding phonology, Gussenhoven & Jacobs, 2017
واجشناسی رویکردهای قاعده بنیاد؛ عالیه کرد زعفرانلو. سمت |
8 |
نحوه ارزشیابی |
سیاست استفاده از هوش مصنوعی:
استفاده از هوش مصنوعی به عنوان دستیار شناختی در انجام پژوهشها با ذکر استفاده از آن مجاز است.
استفاده از هوش مصنوعی برای انجام تکالیف مجاز نیست.
ارائه یک مقاله درباره واجشناسی در کلاس ) 2 نمره(
- ارائه مقاله پایان ترم )موضوع ان متعاقبا اعلام می گردد( ) 4 نمره(
-
- امتحان میان ترم و پایان ترم ) 14 نمره( |
9 |
فایل |
Pdf File |