طرح درس (براساس سرفصل)

طرح درس (براساس سرفصل)
# عنوان توضیحات
1 اهداف یادگیری آشنایی با مبانی و مفاهیم مقدماتی پژوهش علمی
2 اهداف یادگیری آشنایی با مبانی و مفاهیم مقدماتی پژوهش علمی
3 اهداف یادگیری آشنایی با مبانی و مفاهیم مقدماتی پژوهش علمی
4 اهداف یادگیری آشنایی با مبانی و مفاهیم مقدماتی پژوهش علمی
5 اهداف یادگیری آشنایی با مبانی و مفاهیم مقدماتی پژوهش علمی
6 اهداف یادگیری آشنایی با مبانی و مفاهیم مقدماتی پژوهش علمی
7 اهداف یادگیری شناخت تاریخچه و محتوی دیدگاهها و روش های مختلف شناخت و دیدگاههای شناختی
8 اهداف یادگیری شناخت تاریخچه و محتوی دیدگاهها و روش های مختلف شناخت و دیدگاههای شناختی
9 اهداف یادگیری شناخت تاریخچه و محتوی دیدگاهها و روش های مختلف شناخت و دیدگاههای شناختی
10 اهداف یادگیری شناخت تاریخچه و محتوی دیدگاهها و روش های مختلف شناخت و دیدگاههای شناختی
11 اهداف یادگیری شناخت تاریخچه و محتوی دیدگاهها و روش های مختلف شناخت و دیدگاههای شناختی
12 اهداف یادگیری شناخت تاریخچه و محتوی دیدگاهها و روش های مختلف شناخت و دیدگاههای شناختی
13 اهداف یادگیری شناخت ماهیت روش علمی . مراحل روش علمی و مراحل روش تحقیق
14 اهداف یادگیری شناخت ماهیت روش علمی . مراحل روش علمی و مراحل روش تحقیق
15 اهداف یادگیری شناخت ماهیت روش علمی . مراحل روش علمی و مراحل روش تحقیق
16 اهداف یادگیری شناخت ماهیت روش علمی . مراحل روش علمی و مراحل روش تحقیق
17 اهداف یادگیری شناخت ماهیت روش علمی . مراحل روش علمی و مراحل روش تحقیق
18 اهداف یادگیری شناخت ماهیت روش علمی . مراحل روش علمی و مراحل روش تحقیق
19 اهداف یادگیری شناخت انواع پژوهش های علمی از حیث ماهیت، کاربرد و روش
20 اهداف یادگیری شناخت انواع پژوهش های علمی از حیث ماهیت، کاربرد و روش
21 اهداف یادگیری شناخت انواع پژوهش های علمی از حیث ماهیت، کاربرد و روش
22 اهداف یادگیری شناخت انواع پژوهش های علمی از حیث ماهیت، کاربرد و روش
23 اهداف یادگیری شناخت انواع پژوهش های علمی از حیث ماهیت، کاربرد و روش
24 اهداف یادگیری شناخت انواع پژوهش های علمی از حیث ماهیت، کاربرد و روش
25 اهداف یادگیری آشنایی با نحوه طرح و تدوین مسئله پژوهش
26 اهداف یادگیری آشنایی با نحوه طرح و تدوین مسئله پژوهش
27 اهداف یادگیری آشنایی با نحوه طرح و تدوین مسئله پژوهش
28 اهداف یادگیری آشنایی با نحوه طرح و تدوین مسئله پژوهش
29 اهداف یادگیری آشنایی با نحوه طرح و تدوین مسئله پژوهش
30 اهداف یادگیری آشنایی با نحوه طرح و تدوین مسئله پژوهش
31 اهداف یادگیری آشنایی با جایگاه فرضیه در پژوهش های علمی و انواع فرضیات با توجه به نوع و ماهیت پژوهش ها
32 اهداف یادگیری آشنایی با جایگاه فرضیه در پژوهش های علمی و انواع فرضیات با توجه به نوع و ماهیت پژوهش ها
33 اهداف یادگیری آشنایی با جایگاه فرضیه در پژوهش های علمی و انواع فرضیات با توجه به نوع و ماهیت پژوهش ها
34 اهداف یادگیری آشنایی با جایگاه فرضیه در پژوهش های علمی و انواع فرضیات با توجه به نوع و ماهیت پژوهش ها
35 اهداف یادگیری آشنایی با جایگاه فرضیه در پژوهش های علمی و انواع فرضیات با توجه به نوع و ماهیت پژوهش ها
36 اهداف یادگیری آشنایی با جایگاه فرضیه در پژوهش های علمی و انواع فرضیات با توجه به نوع و ماهیت پژوهش ها
37 اهداف یادگیری آشنایی با روش های نمونه گیری رایج در علوم اجتماعی و جغرافیا و چگونگی و روش های تعیین حجم نمونه
38 اهداف یادگیری آشنایی با روش های نمونه گیری رایج در علوم اجتماعی و جغرافیا و چگونگی و روش های تعیین حجم نمونه
39 اهداف یادگیری آشنایی با روش های نمونه گیری رایج در علوم اجتماعی و جغرافیا و چگونگی و روش های تعیین حجم نمونه
40 اهداف یادگیری آشنایی با روش های نمونه گیری رایج در علوم اجتماعی و جغرافیا و چگونگی و روش های تعیین حجم نمونه
41 اهداف یادگیری آشنایی با روش های نمونه گیری رایج در علوم اجتماعی و جغرافیا و چگونگی و روش های تعیین حجم نمونه
42 اهداف یادگیری آشنایی با روش های نمونه گیری رایج در علوم اجتماعی و جغرافیا و چگونگی و روش های تعیین حجم نمونه
43 اهداف یادگیری آشنایی با روش ها و ابزار های گرداوری اطلاعات و ابزار های اندازه گیری نگرش ها و ...
44 اهداف یادگیری آشنایی با روش ها و ابزار های گرداوری اطلاعات و ابزار های اندازه گیری نگرش ها و ...
45 اهداف یادگیری آشنایی با روش ها و ابزار های گرداوری اطلاعات و ابزار های اندازه گیری نگرش ها و ...
46 اهداف یادگیری آشنایی با روش ها و ابزار های گرداوری اطلاعات و ابزار های اندازه گیری نگرش ها و ...
47 اهداف یادگیری آشنایی با روش ها و ابزار های گرداوری اطلاعات و ابزار های اندازه گیری نگرش ها و ...
48 اهداف یادگیری آشنایی با روش ها و ابزار های گرداوری اطلاعات و ابزار های اندازه گیری نگرش ها و ...
49 اهداف یادگیری آشنایی با محوه جستجو و کسب مقالات و اطلاعات و داده ها از منابع مختلف اینترنتی شامل مجلات . سایت های آماری و. تحلیلی . کتابخانه های دیجیتال و ....
50 اهداف یادگیری آشنایی با محوه جستجو و کسب مقالات و اطلاعات و داده ها از منابع مختلف اینترنتی شامل مجلات . سایت های آماری و. تحلیلی . کتابخانه های دیجیتال و ....
51 اهداف یادگیری آشنایی با محوه جستجو و کسب مقالات و اطلاعات و داده ها از منابع مختلف اینترنتی شامل مجلات . سایت های آماری و. تحلیلی . کتابخانه های دیجیتال و ....
52 اهداف یادگیری آشنایی با محوه جستجو و کسب مقالات و اطلاعات و داده ها از منابع مختلف اینترنتی شامل مجلات . سایت های آماری و. تحلیلی . کتابخانه های دیجیتال و ....
53 اهداف یادگیری آشنایی با محوه جستجو و کسب مقالات و اطلاعات و داده ها از منابع مختلف اینترنتی شامل مجلات . سایت های آماری و. تحلیلی . کتابخانه های دیجیتال و ....
54 اهداف یادگیری آشنایی با محوه جستجو و کسب مقالات و اطلاعات و داده ها از منابع مختلف اینترنتی شامل مجلات . سایت های آماری و. تحلیلی . کتابخانه های دیجیتال و ....
55 اهداف یادگیری آشنایی با مفاهیم اساسی در تحلیل داد ها . تحلیل داده های کمی و کیفی . روش های آماری توصیفی و استنباطی
56 اهداف یادگیری آشنایی با مفاهیم اساسی در تحلیل داد ها . تحلیل داده های کمی و کیفی . روش های آماری توصیفی و استنباطی
57 اهداف یادگیری آشنایی با مفاهیم اساسی در تحلیل داد ها . تحلیل داده های کمی و کیفی . روش های آماری توصیفی و استنباطی
58 اهداف یادگیری آشنایی با مفاهیم اساسی در تحلیل داد ها . تحلیل داده های کمی و کیفی . روش های آماری توصیفی و استنباطی
59 اهداف یادگیری آشنایی با مفاهیم اساسی در تحلیل داد ها . تحلیل داده های کمی و کیفی . روش های آماری توصیفی و استنباطی
60 اهداف یادگیری آشنایی با مفاهیم اساسی در تحلیل داد ها . تحلیل داده های کمی و کیفی . روش های آماری توصیفی و استنباطی
61 اهداف یادگیری آشنایی با نحوه تدوین پیشنهاده و همچنین مراحل تدوین گزارش نهایی پژوهش
62 اهداف یادگیری آشنایی با نحوه تدوین پیشنهاده و همچنین مراحل تدوین گزارش نهایی پژوهش
63 اهداف یادگیری آشنایی با نحوه تدوین پیشنهاده و همچنین مراحل تدوین گزارش نهایی پژوهش
64 اهداف یادگیری آشنایی با نحوه تدوین پیشنهاده و همچنین مراحل تدوین گزارش نهایی پژوهش
65 اهداف یادگیری آشنایی با نحوه تدوین پیشنهاده و همچنین مراحل تدوین گزارش نهایی پژوهش
66 اهداف یادگیری آشنایی با نحوه تدوین پیشنهاده و همچنین مراحل تدوین گزارش نهایی پژوهش
67 اهداف یادگیری بررسی و ارزیابی کارهای عملی دانشجویان در رابطه با مطالب آموزش داده شده
68 اهداف یادگیری بررسی و ارزیابی کارهای عملی دانشجویان در رابطه با مطالب آموزش داده شده
69 اهداف یادگیری بررسی و ارزیابی کارهای عملی دانشجویان در رابطه با مطالب آموزش داده شده
70 اهداف یادگیری بررسی و ارزیابی کارهای عملی دانشجویان در رابطه با مطالب آموزش داده شده
71 اهداف یادگیری بررسی و ارزیابی کارهای عملی دانشجویان در رابطه با مطالب آموزش داده شده
72 اهداف یادگیری بررسی و ارزیابی کارهای عملی دانشجویان در رابطه با مطالب آموزش داده شده
73 اهداف یادگیری بررسی و ارزیابی کارهای عملی دانشجویان در رابطه با مطالب آموزش داده شده
74 اهداف یادگیری بررسی و ارزیابی کارهای عملی دانشجویان در رابطه با مطالب آموزش داده شده
75 اهداف یادگیری بررسی و ارزیابی کارهای عملی دانشجویان در رابطه با مطالب آموزش داده شده
76 اهداف یادگیری بررسی و ارزیابی کارهای عملی دانشجویان در رابطه با مطالب آموزش داده شده
77 اهداف یادگیری بررسی و ارزیابی کارهای عملی دانشجویان در رابطه با مطالب آموزش داده شده
78 اهداف یادگیری بررسی و ارزیابی کارهای عملی دانشجویان در رابطه با مطالب آموزش داده شده
79 روش تدریس روش تدریس ترکیبی در جلسات اولیه سخنرانی و در جلسات بعدی مشارکتی و استفاده از روش های فعال یادگیری پرسش و پاسخ . طوفان فکری و ...
80 وظایف دانشجو مطالعه و آشنایی اولیه با مباحث هر جلسه قبل از آمدن به کلاس. محور مطالب جلسات آینده در جلسه قبل در کلاس به طور مشخص و روشن به دانشجو معرفی می گردد
81 منبع 1- مقدمه ای بر روش تحقیق در علوم انسانی. دکتر حافظ نیا. انتشارات سمت 2-روش های تحقیق در علوم انسانی . دکتر عزت الله نادری .مریم سیف نراقی 3-روش شناسی و تکنیک های تحقیق علمی در علوم انسانی با تاکیذ بر جغرافیا 4- کاربرد جغرافیا در روش تحقیق شهر و روستا دکتر یدالله فرید انتشارات دانشگاه تبریز
82 مواد و امکانات آموزشی کتاب مقالات مرتبط تبدیل محتوی درسی به فایل پاور پوینت ارزیابی پایان نامه ها
83 نحوه ارزشیابی 1- بخش نظری و ارزشیابی کتبی 2- ارزشیابی کارهای عملی دانشجویان از جلسه سوم به بعد 3-تدوین پروپوزال به عنوان کار عملی پایانی
84 فایل Pdf File