| 1 |
اهداف یادگیری |
آشنایی با مبانی و مفاهیم مقدماتی پژوهش علمی |
| 2 |
اهداف یادگیری |
آشنایی با مبانی و مفاهیم مقدماتی پژوهش علمی |
| 3 |
اهداف یادگیری |
آشنایی با مبانی و مفاهیم مقدماتی پژوهش علمی |
| 4 |
اهداف یادگیری |
آشنایی با مبانی و مفاهیم مقدماتی پژوهش علمی |
| 5 |
اهداف یادگیری |
آشنایی با مبانی و مفاهیم مقدماتی پژوهش علمی |
| 6 |
اهداف یادگیری |
آشنایی با مبانی و مفاهیم مقدماتی پژوهش علمی |
| 7 |
اهداف یادگیری |
شناخت تاریخچه و محتوی دیدگاهها و روش های مختلف شناخت و دیدگاههای شناختی |
| 8 |
اهداف یادگیری |
شناخت تاریخچه و محتوی دیدگاهها و روش های مختلف شناخت و دیدگاههای شناختی |
| 9 |
اهداف یادگیری |
شناخت تاریخچه و محتوی دیدگاهها و روش های مختلف شناخت و دیدگاههای شناختی |
| 10 |
اهداف یادگیری |
شناخت تاریخچه و محتوی دیدگاهها و روش های مختلف شناخت و دیدگاههای شناختی |
| 11 |
اهداف یادگیری |
شناخت تاریخچه و محتوی دیدگاهها و روش های مختلف شناخت و دیدگاههای شناختی |
| 12 |
اهداف یادگیری |
شناخت تاریخچه و محتوی دیدگاهها و روش های مختلف شناخت و دیدگاههای شناختی |
| 13 |
اهداف یادگیری |
شناخت ماهیت روش علمی . مراحل روش علمی و مراحل روش تحقیق |
| 14 |
اهداف یادگیری |
شناخت ماهیت روش علمی . مراحل روش علمی و مراحل روش تحقیق |
| 15 |
اهداف یادگیری |
شناخت ماهیت روش علمی . مراحل روش علمی و مراحل روش تحقیق |
| 16 |
اهداف یادگیری |
شناخت ماهیت روش علمی . مراحل روش علمی و مراحل روش تحقیق |
| 17 |
اهداف یادگیری |
شناخت ماهیت روش علمی . مراحل روش علمی و مراحل روش تحقیق |
| 18 |
اهداف یادگیری |
شناخت ماهیت روش علمی . مراحل روش علمی و مراحل روش تحقیق |
| 19 |
اهداف یادگیری |
شناخت انواع پژوهش های علمی از حیث ماهیت، کاربرد و روش |
| 20 |
اهداف یادگیری |
شناخت انواع پژوهش های علمی از حیث ماهیت، کاربرد و روش |
| 21 |
اهداف یادگیری |
شناخت انواع پژوهش های علمی از حیث ماهیت، کاربرد و روش |
| 22 |
اهداف یادگیری |
شناخت انواع پژوهش های علمی از حیث ماهیت، کاربرد و روش |
| 23 |
اهداف یادگیری |
شناخت انواع پژوهش های علمی از حیث ماهیت، کاربرد و روش |
| 24 |
اهداف یادگیری |
شناخت انواع پژوهش های علمی از حیث ماهیت، کاربرد و روش |
| 25 |
اهداف یادگیری |
آشنایی با نحوه طرح و تدوین مسئله پژوهش |
| 26 |
اهداف یادگیری |
آشنایی با نحوه طرح و تدوین مسئله پژوهش |
| 27 |
اهداف یادگیری |
آشنایی با نحوه طرح و تدوین مسئله پژوهش |
| 28 |
اهداف یادگیری |
آشنایی با نحوه طرح و تدوین مسئله پژوهش |
| 29 |
اهداف یادگیری |
آشنایی با نحوه طرح و تدوین مسئله پژوهش |
| 30 |
اهداف یادگیری |
آشنایی با نحوه طرح و تدوین مسئله پژوهش |
| 31 |
اهداف یادگیری |
آشنایی با جایگاه فرضیه در پژوهش های علمی و انواع فرضیات با توجه به نوع و ماهیت پژوهش ها |
| 32 |
اهداف یادگیری |
آشنایی با جایگاه فرضیه در پژوهش های علمی و انواع فرضیات با توجه به نوع و ماهیت پژوهش ها |
| 33 |
اهداف یادگیری |
آشنایی با جایگاه فرضیه در پژوهش های علمی و انواع فرضیات با توجه به نوع و ماهیت پژوهش ها |
| 34 |
اهداف یادگیری |
آشنایی با جایگاه فرضیه در پژوهش های علمی و انواع فرضیات با توجه به نوع و ماهیت پژوهش ها |
| 35 |
اهداف یادگیری |
آشنایی با جایگاه فرضیه در پژوهش های علمی و انواع فرضیات با توجه به نوع و ماهیت پژوهش ها |
| 36 |
اهداف یادگیری |
آشنایی با جایگاه فرضیه در پژوهش های علمی و انواع فرضیات با توجه به نوع و ماهیت پژوهش ها |
| 37 |
اهداف یادگیری |
آشنایی با روش های نمونه گیری رایج در علوم اجتماعی و جغرافیا و چگونگی و روش های تعیین حجم نمونه |
| 38 |
اهداف یادگیری |
آشنایی با روش های نمونه گیری رایج در علوم اجتماعی و جغرافیا و چگونگی و روش های تعیین حجم نمونه |
| 39 |
اهداف یادگیری |
آشنایی با روش های نمونه گیری رایج در علوم اجتماعی و جغرافیا و چگونگی و روش های تعیین حجم نمونه |
| 40 |
اهداف یادگیری |
آشنایی با روش های نمونه گیری رایج در علوم اجتماعی و جغرافیا و چگونگی و روش های تعیین حجم نمونه |
| 41 |
اهداف یادگیری |
آشنایی با روش های نمونه گیری رایج در علوم اجتماعی و جغرافیا و چگونگی و روش های تعیین حجم نمونه |
| 42 |
اهداف یادگیری |
آشنایی با روش های نمونه گیری رایج در علوم اجتماعی و جغرافیا و چگونگی و روش های تعیین حجم نمونه |
| 43 |
اهداف یادگیری |
آشنایی با روش ها و ابزار های گرداوری اطلاعات و ابزار های اندازه گیری نگرش ها و ... |
| 44 |
اهداف یادگیری |
آشنایی با روش ها و ابزار های گرداوری اطلاعات و ابزار های اندازه گیری نگرش ها و ... |
| 45 |
اهداف یادگیری |
آشنایی با روش ها و ابزار های گرداوری اطلاعات و ابزار های اندازه گیری نگرش ها و ... |
| 46 |
اهداف یادگیری |
آشنایی با روش ها و ابزار های گرداوری اطلاعات و ابزار های اندازه گیری نگرش ها و ... |
| 47 |
اهداف یادگیری |
آشنایی با روش ها و ابزار های گرداوری اطلاعات و ابزار های اندازه گیری نگرش ها و ... |
| 48 |
اهداف یادگیری |
آشنایی با روش ها و ابزار های گرداوری اطلاعات و ابزار های اندازه گیری نگرش ها و ... |
| 49 |
اهداف یادگیری |
آشنایی با محوه جستجو و کسب مقالات و اطلاعات و داده ها از منابع مختلف اینترنتی شامل مجلات . سایت های آماری و. تحلیلی . کتابخانه های دیجیتال و .... |
| 50 |
اهداف یادگیری |
آشنایی با محوه جستجو و کسب مقالات و اطلاعات و داده ها از منابع مختلف اینترنتی شامل مجلات . سایت های آماری و. تحلیلی . کتابخانه های دیجیتال و .... |
| 51 |
اهداف یادگیری |
آشنایی با محوه جستجو و کسب مقالات و اطلاعات و داده ها از منابع مختلف اینترنتی شامل مجلات . سایت های آماری و. تحلیلی . کتابخانه های دیجیتال و .... |
| 52 |
اهداف یادگیری |
آشنایی با محوه جستجو و کسب مقالات و اطلاعات و داده ها از منابع مختلف اینترنتی شامل مجلات . سایت های آماری و. تحلیلی . کتابخانه های دیجیتال و .... |
| 53 |
اهداف یادگیری |
آشنایی با محوه جستجو و کسب مقالات و اطلاعات و داده ها از منابع مختلف اینترنتی شامل مجلات . سایت های آماری و. تحلیلی . کتابخانه های دیجیتال و .... |
| 54 |
اهداف یادگیری |
آشنایی با محوه جستجو و کسب مقالات و اطلاعات و داده ها از منابع مختلف اینترنتی شامل مجلات . سایت های آماری و. تحلیلی . کتابخانه های دیجیتال و .... |
| 55 |
اهداف یادگیری |
آشنایی با مفاهیم اساسی در تحلیل داد ها . تحلیل داده های کمی و کیفی . روش های آماری توصیفی و استنباطی |
| 56 |
اهداف یادگیری |
آشنایی با مفاهیم اساسی در تحلیل داد ها . تحلیل داده های کمی و کیفی . روش های آماری توصیفی و استنباطی |
| 57 |
اهداف یادگیری |
آشنایی با مفاهیم اساسی در تحلیل داد ها . تحلیل داده های کمی و کیفی . روش های آماری توصیفی و استنباطی |
| 58 |
اهداف یادگیری |
آشنایی با مفاهیم اساسی در تحلیل داد ها . تحلیل داده های کمی و کیفی . روش های آماری توصیفی و استنباطی |
| 59 |
اهداف یادگیری |
آشنایی با مفاهیم اساسی در تحلیل داد ها . تحلیل داده های کمی و کیفی . روش های آماری توصیفی و استنباطی |
| 60 |
اهداف یادگیری |
آشنایی با مفاهیم اساسی در تحلیل داد ها . تحلیل داده های کمی و کیفی . روش های آماری توصیفی و استنباطی |
| 61 |
اهداف یادگیری |
آشنایی با نحوه تدوین پیشنهاده و همچنین مراحل تدوین گزارش نهایی پژوهش |
| 62 |
اهداف یادگیری |
آشنایی با نحوه تدوین پیشنهاده و همچنین مراحل تدوین گزارش نهایی پژوهش |
| 63 |
اهداف یادگیری |
آشنایی با نحوه تدوین پیشنهاده و همچنین مراحل تدوین گزارش نهایی پژوهش |
| 64 |
اهداف یادگیری |
آشنایی با نحوه تدوین پیشنهاده و همچنین مراحل تدوین گزارش نهایی پژوهش |
| 65 |
اهداف یادگیری |
آشنایی با نحوه تدوین پیشنهاده و همچنین مراحل تدوین گزارش نهایی پژوهش |
| 66 |
اهداف یادگیری |
آشنایی با نحوه تدوین پیشنهاده و همچنین مراحل تدوین گزارش نهایی پژوهش |
| 67 |
اهداف یادگیری |
بررسی و ارزیابی کارهای عملی دانشجویان در رابطه با مطالب آموزش داده شده |
| 68 |
اهداف یادگیری |
بررسی و ارزیابی کارهای عملی دانشجویان در رابطه با مطالب آموزش داده شده |
| 69 |
اهداف یادگیری |
بررسی و ارزیابی کارهای عملی دانشجویان در رابطه با مطالب آموزش داده شده |
| 70 |
اهداف یادگیری |
بررسی و ارزیابی کارهای عملی دانشجویان در رابطه با مطالب آموزش داده شده |
| 71 |
اهداف یادگیری |
بررسی و ارزیابی کارهای عملی دانشجویان در رابطه با مطالب آموزش داده شده |
| 72 |
اهداف یادگیری |
بررسی و ارزیابی کارهای عملی دانشجویان در رابطه با مطالب آموزش داده شده |
| 73 |
اهداف یادگیری |
بررسی و ارزیابی کارهای عملی دانشجویان در رابطه با مطالب آموزش داده شده |
| 74 |
اهداف یادگیری |
بررسی و ارزیابی کارهای عملی دانشجویان در رابطه با مطالب آموزش داده شده |
| 75 |
اهداف یادگیری |
بررسی و ارزیابی کارهای عملی دانشجویان در رابطه با مطالب آموزش داده شده |
| 76 |
اهداف یادگیری |
بررسی و ارزیابی کارهای عملی دانشجویان در رابطه با مطالب آموزش داده شده |
| 77 |
اهداف یادگیری |
بررسی و ارزیابی کارهای عملی دانشجویان در رابطه با مطالب آموزش داده شده |
| 78 |
اهداف یادگیری |
بررسی و ارزیابی کارهای عملی دانشجویان در رابطه با مطالب آموزش داده شده |
| 79 |
روش تدریس |
روش تدریس ترکیبی
در جلسات اولیه سخنرانی و در جلسات بعدی مشارکتی و استفاده از روش های فعال یادگیری پرسش و پاسخ . طوفان فکری و ... |
| 80 |
وظایف دانشجو |
مطالعه و آشنایی اولیه با مباحث هر جلسه قبل از آمدن به کلاس. محور مطالب جلسات آینده در جلسه قبل در کلاس به طور مشخص و روشن به دانشجو معرفی می گردد |
| 81 |
منبع |
1- مقدمه ای بر روش تحقیق در علوم انسانی. دکتر حافظ نیا. انتشارات سمت
2-روش های تحقیق در علوم انسانی . دکتر عزت الله نادری .مریم سیف نراقی
3-روش شناسی و تکنیک های تحقیق علمی در علوم انسانی با تاکیذ بر جغرافیا
4- کاربرد جغرافیا در روش تحقیق شهر و روستا دکتر یدالله فرید انتشارات دانشگاه تبریز |
| 82 |
مواد و امکانات آموزشی |
کتاب
مقالات مرتبط
تبدیل محتوی درسی به فایل پاور پوینت
ارزیابی پایان نامه ها |
| 83 |
نحوه ارزشیابی |
1- بخش نظری و ارزشیابی کتبی
2- ارزشیابی کارهای عملی دانشجویان از جلسه سوم به بعد
3-تدوین پروپوزال به عنوان کار عملی پایانی |
| 84 |
فایل |
Pdf File |