طرح درس (براساس سرفصل)

طرح درس (براساس سرفصل)
# عنوان توضیحات
1 جایگاه درس در برنامه درسی دوره با توجه به اینکه در دروس دیگر این دوره عمدتا به مکانیزم ها و کارکرد های فیزیولوژی گیاهان زراعی در مقیاس فراتر از سلول تدریس نمی شود در این درس به مباحث مولکولی پرداخته می شود و مبنای بسیاری از پژوهش های مرتبط با رساله دانشجویان می شود
2 هدف کلی آشنایی دانشجویان با منابع و پایگاههای علمی و پژوهشی مرتبط با فیزیولوژی مولکولی در گیاهان زراعی و هم چنین ارتباط پاسخ گیاهان به محرک های محیطی در سطح زیر سلولی است
3 شایستگی های پایه دانشجویان این درس باید با مبانی فیزیولوژی گیاهی و هم چنین ژنتیک گیاهان زراعی آشنا باشند
4 اهداف یادگیری هدف این است که ذهن دانشجو از سطح کانوپی و گیاه سالم به سطح درون سلولی برده شود و به ندیده ها اعتماد پیدا کند
5 روش تدریس در این درس از قبل منابع تعیین و به دانشجو معرفی خواهد شد هم چنین در هر جلسه یک ارائه همراه با فایل پاورپواینت گذاشته خواهد شد و در جلسات پایانی درس که دانشجویان با مبانی اصلی و روش تدریس آشنا شدند هر دانشجو یک جلسه یکی از مباحث مرتبط بادرس را ارائه خواهد کرد.
6 وظایف دانشجو مطالعه مطالب جلسه بعد قبل از حضور در کلاس الکترونیکی ارائه یکی از مباحث درس در یک جلسه آماده نمودن و مستند کردن سمینار ارائه شدهدر قالب فایل ورد
7 منبع Physiology, Biochemistry and Molecular Biology of Plant Lipids Editors: Williams, John Peter, Khan, Mobashsher Uddin, Wan Lem, Nora (Eds.) Biochemistry and Molecular Biology of Plants, 2nd Edition Bob B. Buchanan (Editor), Wilhelm Gruissem (Editor), Russell L. Jones (Editor) ISBN: 978-0-470-71421-8 Encyclopaedia Of Plant Molecular Physiology Paperback – January 1, 2010 by I.M.KHAN
8 مواد و امکانات آموزشی امکانات سمعی و بصری متعارف
9 نحوه ارزشیابی سوالات و بحث کلاسی ارائه سمینار و امتحان پایان ترم
10 فایل Pdf File