1 |
جایگاه درس در برنامه درسی دوره |
دو واحد، نظری -اختیاری |
2 |
هدف کلی |
آشنایی با انواع اثرفسیل ها و رفتار موجودات اثرساز که منجر به تشکیل اثرفسیل شده است. |
3 |
شایستگی های پایه |
رسوب شناسی، آشنایی با ساخت های رسوبی و سنگ شناسی رسوبی |
4 |
اهداف یادگیری |
تشخیص انواع اثرفسیل ها و کاربرد آن در مطالعات رسوب شناسی و چینه شناسی |
5 |
روش تدریس |
با استفاده از کتب مرجع و نمونه های دستی |
6 |
وظایف دانشجو |
شرکت فعال در کلاس و همکاری در فعالیت های گروهی |
7 |
منبع |
|
8 |
مواد و امکانات آموزشی |
پاورپوینت، وایت برد، نمونه های دستی |
9 |
نحوه ارزشیابی |
بحث کلاسی، سوال و جواب، امتحان آخر ترم |
10 |
فایل |
Pdf File |