طرح درس (براساس سرفصل)

طرح درس (براساس سرفصل)
# عنوان توضیحات
1 جایگاه درس در برنامه درسی دوره درس تخصصی الزامی
2 هدف کلی دانشجویان در این درس با مشخصات رسوب شناختی رخساره های کربناتی، شیمیایی/بیوشیمیایی غیرکربناتی (سولفاتی، سیلیسی، غنی از مواد آلی، فسفریت، و آهندار)، و کاربردهای این رخساره ها در بازسازی شرایط محیطی، مطالعات چینه نگاری سنگی، تجزیه و تحلیل کیفیت سنگ های کربناته، و رسوب شناسی زیست محیطی آشنا خواهند شد.
3 شایستگی های پایه رسوب شناسی، کانی شناسی، ژئوشیمی
4 اهداف یادگیری آشنایی با ماهیت و کیفیت سنگ های کربناته، آشنایی با چگونگی و مکانیزم تشکیل آن
5 روش تدریس سخنرانی، پرسش و پاسخ، ارائه سمینار
6 وظایف دانشجو شرکت منظم در کلاس، شرکت در مباحث و پرسش و پاسخ، ارائه سمینار
7 منبع Boggs, S. Jr., 2009, Petrology of sedimentary rocks. Cambridge University Press. Warren, J. 2006, Evaporites Sediments, Resources & Hydrocarbons. Springer Science and Business media, 1036pp. Schlager, W. 2005, Carbonate Sedimentology and Sequence Stratigraphy. SEPM, concepts in sedimentology and paleontology, #7. Tucker, M.E., and Wright, V.P., 1990. Carbonate sedimentology. Blackwell Scientific Publications, Oxford, 482P.
8 مواد و امکانات آموزشی ویدیو پروژکتور، پاور پوینت، وایت بورد
9 نحوه ارزشیابی ارزیابی شفاهی، کیفیت سمینار، امتحان کتبی پایان ترم
10 فایل Pdf File