طرح درس (براساس سرفصل)

طرح درس (براساس سرفصل)
# عنوان توضیحات
1 نحوه ارزشیابی ارزشیابی در این درس دو مبنا دارد: ارزیابی پایان نمیسال و فعالیت های کلاسی در قالب پژوهش هایی که دانشجویان گرامی بر عهده می گیرند.
2 فایل Pdf File
3 جایگاه درس در برنامه درسی دوره این درس نیز همچون درس تاریخ تحولات حقوق کیفری در شمار دروس بنیادین و معرفت شناختی حقوق قرار دارد.
4 هدف کلی دستیابی به یک ادراک تبارشناسانه از مجازات به عنوان یک پدیدار اجتماعی و بررسی تحولات آن
5 شایستگی های پایه آشنایی با روش ادراک تاریخی
6 اهداف یادگیری دستیابی به یک ادراک تبارشناسانه از مجازات به عنوان یک پدیدار اجتماعی و بررسی تحولات آن
7 روش تدریس در این درس زمان کلاس به دو قسمت تقسیم میشود: 1 ارائه مباحث در خصوص درس مورد نظر 2 استفاده از نظریات کارشناسان و ارائه یافته های پژوهشی دانشجویان گرامی
8 منبع در این زمینه منابعی به زبان فارسی وجود دارد نظیر: تاریخ حقوق دکتر امین با این حال هیچ یک از منابع برای شناسایی حقوق و مجازات روش ادراک تاریخی یا تبارشناسانه را مورد توجه قرار نداده اند. به همین واسطه، مبنا یافته های پژوهشی و نیز آثار مدرس در این خصوص است.
9 مواد و امکانات آموزشی استفاده از امکانات متعارف نظیر تخته و ... استفاده از کارشناسان نظیر جامعه شناسان کیفری استفاده از پاورپوینت