| 1 |
نحوه ارزشیابی |
ارزشیابی در این درس دو مبنا دارد: ارزیابی پایان نمیسال و فعالیت های کلاسی در قالب پژوهش هایی که دانشجویان گرامی بر عهده می گیرند. |
| 2 |
فایل |
Pdf File |
| 3 |
جایگاه درس در برنامه درسی دوره |
این درس نیز همچون درس تاریخ تحولات حقوق کیفری در شمار دروس بنیادین و معرفت شناختی حقوق قرار دارد. |
| 4 |
هدف کلی |
دستیابی به یک ادراک تبارشناسانه از مجازات به عنوان یک پدیدار اجتماعی و بررسی تحولات آن |
| 5 |
شایستگی های پایه |
آشنایی با روش ادراک تاریخی |
| 6 |
اهداف یادگیری |
دستیابی به یک ادراک تبارشناسانه از مجازات به عنوان یک پدیدار اجتماعی و بررسی تحولات آن |
| 7 |
روش تدریس |
در این درس زمان کلاس به دو قسمت تقسیم میشود:
1 ارائه مباحث در خصوص درس مورد نظر
2 استفاده از نظریات کارشناسان و ارائه یافته های پژوهشی دانشجویان گرامی |
| 8 |
منبع |
در این زمینه منابعی به زبان فارسی وجود دارد نظیر: تاریخ حقوق دکتر امین
با این حال هیچ یک از منابع برای شناسایی حقوق و مجازات روش ادراک تاریخی یا تبارشناسانه را مورد توجه قرار نداده اند. به همین واسطه، مبنا یافته های پژوهشی و نیز آثار مدرس در این خصوص است. |
| 9 |
مواد و امکانات آموزشی |
استفاده از امکانات متعارف نظیر تخته و ...
استفاده از کارشناسان نظیر جامعه شناسان کیفری
استفاده از پاورپوینت |