طرح درس (براساس سرفصل)

طرح درس (براساس سرفصل)
# عنوان توضیحات
1 هدف کلی آشنایی با واکنش های کیفری به عنوان یکی از پدیدارهای اجتماعی و چرایی تحول در نظام واکنش های کیفری
2 اهداف یادگیری دستیابی به این ادراک که مجازات یک ماهیت فلسفی و انتزاعی نیست، بلکه پدیداری اجتماعی است که تحول در آن، تحت تاثیر دگرگونی در سایر پدیدارهای اجتماعی صورت می گیرد.
3 منبع به دشواری می توان در این درس از منابع موجود بهره گرفت. زیرا منابع موجود از یک ایراد مفهوم شناختی در این زمینه رنج می برند. این منابع اغلب به بحث در مورد تاریخ تحول در اندیشه های کیفری می پردازند. در حالی که موضوع بحث در این درس تاریخ تحولات حقوق کیفری است. به همین واسطه، مبنای بحث، یافته ها و پژوهش های مدرس است. مرکز این پژوهش ها نیز کتاب زیر است: مجازات و کنترل اجتماعی؛ تبارشناسی پیوند قدرت و واکنش های کیفری
4 مواد و امکانات آموزشی استفاده از امکانات مرسوم آموزش مجازی استفاده از کارشناسان نظیر جامعه شناسان و فیلسوفان کیفری استفاده از پاورپوینت
5 نحوه ارزشیابی در این درس ارزشیابی دو مبنا دارد: ارزیابی پایان ترم و نیز فعالیت های کلاسی که دانشجویان گرامی بر عهده می گیرند. لازم به ذکر است که 15 نمره به ارزیابی نهائی و 5 نمره به فعالیت مستمر در طول نیمسال اختصاص می یابد.
6 جایگاه درس در برنامه درسی دوره این درس در شمار دروس معرفت شناختی و بنیادین حقوق کیفری است.
7 شایستگی های پایه تلاش برای یادگیر ادراک جامعه شناختی و تاریخی تلاش برای یادگیری ادراک تبارشناسانه و نظام وار از تحولات واکنش های کیفری
8 روش تدریس در این درس زمان کلاس به دو بخش تقسیم می شود: 1 ارائه مباحث بر اساس ساختار ارائه شده 2 استفاده از نظر کارشناسان و ارائه یافته های پژوهشی توسط دانشجویان گرامی
9 وظایف دانشجو تلاش برای دستیابی به ادراک تبارشناسانه و نظام وار از مجازات و تحول در واکنش های کیفری
10 فایل Pdf File