| 1 | 
											جایگاه درس در برنامه درسی دوره | 
											تخصصی | 
										
																			
											| 2 | 
											هدف کلی | 
											مطالعه و ارزیابی تنوع زیستی در کشاورزی با تاکید بر بوم نظام های زراعی | 
										
																			
											| 3 | 
											شایستگی های پایه | 
											توانایی در ارزیابی شاخص های تنوع زیستی کشاورزی
تجزیه و تحلیل سطوح مختلف تنوع زیستی در مقیاس های مختلف | 
										
																			
											| 4 | 
											اهداف یادگیری | 
											توانایی در ارزیابی شاخص های تنوع زیستی در بوم نظام های زراعی 
فراتحلیل تنوع زیستی و ارائه راهکارهای مناسب برای حفاظت از تنوع زیتی در بوم نظام های زراعی
طراحی روش های مدیریت برای حفاظت و ارتقای تنوع زیستی در بوم نظام های کشاورزی | 
										
																			
											| 5 | 
											روش تدریس | 
											بصورت تئوری | 
										
																			
											| 6 | 
											وظایف دانشجو | 
											حضور مستمر و فعال در کلاس و شرکت در مباحث کلاسی و ارائه سمینار | 
										
																			
											| 7 | 
											منبع | 
											1.	جایگاه تنوع اکولوژیکی در توسعه پایدار. 1382. علیرضا کوچکی و عبدالمجید مهدوی دامغانی. انتشارات دانشگاه فردوسی مشهد. 441 ص.
2.	تنوع زیستی کشاورزی. 1384. علیرضا کوچکی، عبدالمجید مهدوی دامغانی، بهنام کامکار، محمد فارسی، پرویز رضوانی مقدم و امیر بهزاد برزگر. انتشارات دانشگاه فردوسی مشهد.
3.	تنوع زیستی و کشاورزی پایدار. 1387. علیرضا کوچکی و سمانه نجیب نیا. انتشارات دانشگاه فردوسی مشهد.
4.	تنوع زیستی در نظام¬های تولید کشاورزی. 1390. علیرضا کوچکی، فرنوش فلاح پور و قربانعلی رسام. انتشارات دانشگاه فردوسی مشهد. | 
										
																			
											| 8 | 
											مواد و امکانات آموزشی | 
											نیاز به امکانات سمعی و بصری و کامپیوتر | 
										
																			
											| 9 | 
											نحوه ارزشیابی | 
											ارزشیابی مستمر 15%
میان ترم، ارائه سمینار و شرکت در مباحث کلاس۵۰ %
آزمونهای نهایی ۳۵% | 
										
																			
											| 10 | 
											فایل | 
											Pdf File |