| 1 |
جایگاه درس در برنامه درسی دوره |
اجباری پایه |
| 2 |
هدف کلی |
آشنایی دانشجویان با مبانی فیزیولوژیک و زیست شناختی رفتار |
| 3 |
شایستگی های پایه |
دانش فیزیولوژی عمومی اعصاب و غدد |
| 4 |
اهداف یادگیری |
شناخت ساختار و عملکرد های سلول عصبی و ساختار و عملکردهای مغز و روش های پژوهش در روانشناسی فیزیولوژیک |
| 5 |
روش تدریس |
حضوری |
| 6 |
وظایف دانشجو |
مطالعات مرتبط و آمادگی برای پرسش و پاسخ های کلاسی |
| 7 |
منبع |
روانشناسی فیزیولوژیک کارلسون
روانشناسی فیزیولوژی گراهام
روانشناسی فیزیولوژی نیل |
| 8 |
مواد و امکانات آموزشی |
سیستم کامپیوتر و ویدئوپروژکتور |
| 9 |
نحوه ارزشیابی |
سوالات کلاسی
کوئیز ها
و امتحان پایان ترم |