طرح درس (براساس سرفصل)

طرح درس (براساس سرفصل)
# عنوان توضیحات
1 جایگاه درس در برنامه درسی دوره درس تخصصی
2 هدف کلی اشنایی دانشجویان با فیزیولوژی عملکرد گیاهان زراعی
3 شایستگی های پایه دروس فیزیولوژی و اکولوژی
4 اهداف یادگیری تاکید بر روابط فنولوژی، مورفولوژی و فیزیولوژی گیاهان و تاثیر آنها بر بهبود عملکرد گیاهان زراعی
5 روش تدریس تئوری، تکالیف درسی و ارایه سمینار
6 وظایف دانشجو ارایه سمینار، مشارکت در فعالیت های کلاسی و امتحان
7 منبع 1. امام، ی. و م.ج. ثقه الاسلامی. 1384. عملکرد گیاهان زراعی، فیزیولوژی و فرایند ها. دانشگاه شیراز. 2. رحیمیان، ح. و م. بنایان. 1375. مبانی فیزیولوژیکی اصلاح نباتات. جهاد دانشگاهی مشهد. 3. رحیمیان، ح.، ع. کوچکی، و ا. زند. 1377. تکامل، سازگاری و عملکرد گیاهان زراعی. نشر آموزش کشاورزی. 4. کافی، م.، ا. جعفرنژاد و . جامی الاحمدی. 1383. گندم: اکولوژی، فیزیولوژی و براورد عملکرد. دانشگاه فردوسی مشهد. 5- مقاله های جدید
8 مواد و امکانات آموزشی نرم افزارپاور پوینت و مقاله های علمی مرتبط
9 نحوه ارزشیابی تکالیف درسی ارزشیابی مستمر ارایه سمینار ازمون نهایی