1 |
جایگاه درس در برنامه درسی دوره |
تخصصی مشترک |
2 |
هدف کلی |
اشنایی دانشجویان به علم وظایف هر کدام از اعضا گیاهان زراعی و علت و چگونگی کارکرد انها |
3 |
شایستگی های پایه |
فتوسنتز و فیزیولوژی گیاهان زراعی |
4 |
اهداف یادگیری |
اشنایی دانشجویان با جزییات فرایندهای جذب تشعشع، تنفس، فتوسنتز و اکوفیزیولوژی انها |
5 |
روش تدریس |
تئوری |
6 |
وظایف دانشجو |
حضور در کلاس، شرکت در مباحث کلاسی |
7 |
منبع |
1- کافی، م.، ب. کامکار، ع. مهدوی دامغانی، م. جامی الاحمدی. 1394. فیزیولوژی و نمو گیاهی (تایز، زایگر، مولر و مورفی). جهاد دانشگاهی مشهد.
2- مقاله های جدید |
8 |
مواد و امکانات آموزشی |
درس به صورت تئوری ارایه می شود و لذا تامین امکانات جهت اجرای کلاس به صورت رایج کافی است. |
9 |
نحوه ارزشیابی |
ارزشیابی مستمر در کلاس و امتحان پایان ترم |