1 |
جایگاه درس در برنامه درسی دوره |
از آنجایی که زبانشناسی کاربردی به عنوان یک حوزه بین رشته ای به حل مشکلات واقعی مربوط به زبان می پردازد، شناخت این حوزه برای دانشجویان زبانشناسی ضروری بوده و پایه و اساس دیگر دروس زبانشناسی نیز می باشد |
2 |
جایگاه درس در برنامه درسی دوره |
از آنجایی که زبانشناسی کاربردی به عنوان یک حوزه بین رشته ای به حل مشکلات واقعی مربوط به زبان می پردازد، شناخت این حوزه برای دانشجویان زبانشناسی ضروری بوده و پایه و اساس دیگر دروس زبانشناسی نیز می باشد |
3 |
جایگاه درس در برنامه درسی دوره |
از آنجایی که زبانشناسی کاربردی به عنوان یک حوزه بین رشته ای به حل مشکلات واقعی مربوط به زبان می پردازد، شناخت این حوزه برای دانشجویان زبانشناسی ضروری بوده و پایه و اساس دیگر دروس زبانشناسی نیز می باشد |
4 |
جایگاه درس در برنامه درسی دوره |
از آنجایی که زبانشناسی کاربردی به عنوان یک حوزه بین رشته ای به حل مشکلات واقعی مربوط به زبان می پردازد، شناخت این حوزه برای دانشجویان زبانشناسی ضروری بوده و پایه و اساس دیگر دروس زبانشناسی نیز می باشد |
5 |
هدف کلی |
آشنایی دانشجویان با حوزه های مختلف زبانشناسی |
6 |
هدف کلی |
آشنایی دانشجویان با حوزه های مختلف زبانشناسی |
7 |
هدف کلی |
آشنایی دانشجویان با حوزه های مختلف زبانشناسی |
8 |
هدف کلی |
آشنایی دانشجویان با حوزه های مختلف زبانشناسی |
9 |
شایستگی های پایه |
نیاز به آشنایی با مفاهیم کلی زبانشناسی و انواع حوزه های زبانشناسی |
10 |
شایستگی های پایه |
نیاز به آشنایی با مفاهیم کلی زبانشناسی و انواع حوزه های زبانشناسی |
11 |
شایستگی های پایه |
نیاز به آشنایی با مفاهیم کلی زبانشناسی و انواع حوزه های زبانشناسی |
12 |
شایستگی های پایه |
نیاز به آشنایی با مفاهیم کلی زبانشناسی و انواع حوزه های زبانشناسی |
13 |
اهداف یادگیری |
شناخت مطالعات زبانی که تمرکز آنها بر روی کاربرد زبان است. |
14 |
اهداف یادگیری |
شناخت مطالعات زبانی که تمرکز آنها بر روی کاربرد زبان است. |
15 |
اهداف یادگیری |
شناخت مطالعات زبانی که تمرکز آنها بر روی کاربرد زبان است. |
16 |
اهداف یادگیری |
شناخت مطالعات زبانی که تمرکز آنها بر روی کاربرد زبان است. |
17 |
روش تدریس |
استفاده از منابع مختلف از قبیل کتاب های فارسی و لاتین و مقاله های به روز |
18 |
روش تدریس |
استفاده از منابع مختلف از قبیل کتاب های فارسی و لاتین و مقاله های به روز |
19 |
روش تدریس |
استفاده از منابع مختلف از قبیل کتاب های فارسی و لاتین و مقاله های به روز |
20 |
وظایف دانشجو |
بررسی منابع معرفی شده و مقالات اخیر در زمینه موضوع هر جلسه همچنین مشارکت در کلاس و ارائه کلاسی |
21 |
وظایف دانشجو |
بررسی منابع معرفی شده و مقالات اخیر در زمینه موضوع هر جلسه همچنین مشارکت در کلاس و ارائه کلاسی |
22 |
وظایف دانشجو |
بررسی منابع معرفی شده و مقالات اخیر در زمینه موضوع هر جلسه همچنین مشارکت در کلاس و ارائه کلاسی |
23 |
وظایف دانشجو |
بررسی منابع معرفی شده و مقالات اخیر در زمینه موضوع هر جلسه همچنین مشارکت در کلاس و ارائه کلاسی |
24 |
منبع |
|
25 |
منبع |
|
26 |
منبع |
|
27 |
منبع |
|
28 |
مواد و امکانات آموزشی |
کتاب ها و مقالات فارسی و لاتین |
29 |
مواد و امکانات آموزشی |
کتاب ها و مقالات فارسی و لاتین |
30 |
مواد و امکانات آموزشی |
کتاب ها و مقالات فارسی و لاتین |
31 |
مواد و امکانات آموزشی |
کتاب ها و مقالات فارسی و لاتین |
32 |
نحوه ارزشیابی |
آزمون نهایی |
33 |
نحوه ارزشیابی |
آزمون نهایی |
34 |
نحوه ارزشیابی |
آزمون نهایی |
35 |
نحوه ارزشیابی |
آزمون نهایی |
36 |
فایل |
Pdf File |
37 |
فایل |
Pdf File |
38 |
فایل |
Pdf File |
39 |
فایل |
Pdf File |