2 |
منبع |
پیش قدم، ر. (1386). افزایش تفکرانتقادی از طریق مباحثه ادبی در کلاسهای زبان انگلیسی. مجله دانشکده ادبیات و علوم انسانی، 4، 153-167.
پیش قدم، ر. (1387). ارتباط راهبردهای یادگیری زبان انگلیسی با جنسیت و راهبردهای غالب یادگیری زبان انگلیسی در زبان آموزان ایرانی. مجله دانشکده ادبیات و علوم انسانی دانشگاه تبریز، 51(127)، 23-52.
پیش قدم، ر. (1391الف، مهر). نگاهی انتقادی به نقشه¬ی هوش در ایران: نخبگی یا مخبگی؟ ارائه شده در نخستین هم اندیشی ملی در امور نخبگان کشور. تهران، ایران.
پیش قدم، ر. (1391ب). معرفی زباهنگ به عنوان ابزاری تحول گرا در فرهنگ کاوی زبان. مطالعات زبان و ترجمه، 45(4)، 47-62.
پیش قدم، ر.، طباطبائیان، م. و ناوری، ص. (1393). تحلیل انتقادی و کاربردی نظریه های فراگیری زبان اول: از پیدایش تا تکوین (ویراست دوم). مشهد: دانشگاه فردوسی مشهد.
پیش قدم، ر. و فرخنده فال، ا. (1395). از نوازش تا نوازه: نگاهی به مفهوم نوازیدن در آموزش زبان دوم. مطالعات زبان و ترجمه، 49 (4)، 1-13.
پیش قدم، ر.، فیروزیان پوراصفهانی، آ. و طباطبایی فارانی، س. (1395). آیندهپژوهی رشته آموزش زبان فارسی به غیرفارسیزبانان در پرتوی الگوی تحلیل لایهای علتها. پژوهش و نگارش کتب دانشگاهی، ۱۸، ۹۶-۱۲۰.
پیش قدم، ر. و معافیان، ف. (1386). نقش هوش چندگانه معلمان زبان انگلیسی دبیرستانها. پژوهش های زبانشناختی در زبان های خارجی، 42، ۵-۲۲.
حسینی فاطمی، آ. و پیش قدم، ر. (1387). تاثیر فرهنگ در سبک¬های غالب یادگیری ادراکی. مجله دانشکده ادبیات و علوم انسانی، 41(2)، 59-73.
خزاعی فرید، ع.، پیش قدم، ر. و ضیایی شیروان، س. (1390). اهمیت تفکر انتقادی در آموزش خواندن. نامه فرهنگستان، 12(45)، 19-37.
قهاری، ش.، پیش قدم، ر.، قبانچی، ض. و غضنفری، م. (1391). بررسی ارتباط میان برنامه های درسی زبانی و افزایش قابلیت های هیجانی-اجتماعی زبان آموزان در چارچوب نظریه آموزش زبان کاربردی. مطالعات زبان و ترجمه، ۴۵، ۹۳-۱۱۶.
محقق محجوبی، ف.، پیش قدم، ر. و حسینی فاطمی، آ. (1394). بررسی جامعه شناختی کارکردهای سکوت در متون دینی، ادبی و ضرب المثل های فرهنگ ایرانی با رویکردی میان رشته ای در آموزش زبان انگلیسی. مطالعات زبان و ترجمه، 48، ۲۷-۵۱ |