| 1 |
هدف کلی |
مفهوم هلدینگ و کارکردهای آن
استراتژی در هلدینگ ها |
| 2 |
منبع |
استراتژیهای ارزش آفرین در شرکتهای هلدینگ، محسن سجادی نیا، انتشارات ترمه
استراتژیها و شیوه ها در شرکتهای مادر، حسین رحمان سرشت و افشین فتح الهی، انتشارات داوران |
| 3 |
جایگاه درس در برنامه درسی دوره |
این درس جزء دروس اصلی و تخصصی گرایش مدیریت استراتژیک می باشد |
| 4 |
شایستگی های پایه |
دانش پایه و مرتبط با موضوعات مدیریت مانند مبانی و اصول مدیریت، مفاهیم بازار یابی و مدیریت استراتژیک |
| 5 |
اهداف یادگیری |
آشنایی دانشجویان باموضوعات کاربردی مدیریت در هلدینگ، ساختار آنها و استراتژیهای شرکتهای هلدینگ و نحوه نظارت توسط هلدینگ مد نظر میباشد. |
| 6 |
روش تدریس |
تدریس بصورت سخنرانی-بحث و مشارکت گروهی کلاس-ارائه مفاهیم بصورت گروهی و یا انفرادی توسط دانشجو یان |
| 7 |
وظایف دانشجو |
تدوین و ارایه از یک سازمان هلدینگ بر اساس معیارهای طرح شده در کلاس و شرکت در امتحان |
| 8 |
مواد و امکانات آموزشی |
وایت برد- رایانه- پروژکتور |
| 9 |
نحوه ارزشیابی |
ارزشیابی از طریق آزمون در طی ترم و پایان ترم ارزیابی پروژه درسی تا 40 درصد |