طرح درس (براساس سرفصل)

طرح درس (براساس سرفصل)
# عنوان توضیحات
1 هدف کلی افزایش شناخت ادراکی و تحلیلی دانشجویان در درک ویژگیهای یادگیری سازمان و یادگیری در محل کار و نیز شناخت ویژگیهای سازمان یادگیرنده
2 شایستگی های پایه منظور از یادگیری سازمانی و سازمان یادگیرنده را میداند. سطوح یادگیری سازمانی را تشخیص میدهد. شرایط و زمینههای ایجاد یادگیری سازمانی را میشناسد. ویژگیهای سازمان یادگیرنده را میداند. میتواند نقش یادگیری در ارتقای بهرهوری سازمان را تحلیل نماید. میتواند یادگیری سازمانی را مورد ارزشیابی قرار دهد در عمل قادر باشد تا راهبردهای یادگیری موفق را در سراسر سازمان خود توسعه و پیادهسازی کند تا موجب رشد کسبوکار گردد. بتواند در عمل نظریههای یادگیری سازمانی را به کار بندد. قادر به تجزیهوتحلیل زمینههای لازم برای گسترش یادگیری و دانش در سازمان باشد. توانایی تنظیم و تعیین استراتژیهای مناسب برای توسعه و بهبود یادگیری سازمانی در محل کار باشد و دانش فردی و سازمانی را بهمنظور تحقق اهداف استراتژیک را در برگیرد. بتواند یادگیری در محل کار را فعال، ظرفیت یادگیری سازمانی را ارزیابی کرده و سپس راههای برای ایجاد یک فرهنگ یادگیری استراتژیک را پیشنهاد دهد
3 اهداف یادگیری آشنایی با تئوریهای یادگیری سازمانی آشنایی با مفاهیم یادگیری سازمانی و یادگیری در محل کار درک این پنداره که چگونه یک سازمان یاد میگیرد آشنایی با سطوح یادگیری سازمانی آشنایی با انواع یادگیری سازمانی آشنایی با روشهای یادگیری سازمانی شناخت ویژگیهای سازمان یادگیرنده
4 روش تدریس تلفیقی از روش سخنرانی، مورد کاوی و مشارکت فردی و گروهی دانشجویان در بحثهای کلاس بهویژه برای موضوعاتی که نیازمند مطالعه و مرور مقالات موردنظر و ارائه آن در کلاس درس میباشد
5 فایل Pdf File