1 |
هدف کلی |
افزایش شناخت ادراکی و تحلیلی دانشجویان در درک ویژگیهای یادگیری سازمان و یادگیری در محل کار و نیز شناخت
ویژگیهای سازمان یادگیرنده |
2 |
شایستگی های پایه |
منظور از یادگیری سازمانی و سازمان یادگیرنده را میداند.
سطوح یادگیری سازمانی را تشخیص میدهد.
شرایط و زمینههای ایجاد یادگیری سازمانی را میشناسد.
ویژگیهای سازمان یادگیرنده را میداند.
میتواند نقش یادگیری در ارتقای بهرهوری سازمان را تحلیل نماید.
میتواند یادگیری سازمانی را مورد ارزشیابی قرار دهد
در عمل قادر باشد تا راهبردهای یادگیری موفق را در سراسر سازمان خود توسعه و پیادهسازی کند تا موجب رشد
کسبوکار گردد.
بتواند در عمل نظریههای یادگیری سازمانی را به کار بندد.
قادر به تجزیهوتحلیل زمینههای لازم برای گسترش یادگیری و دانش در سازمان باشد.
توانایی تنظیم و تعیین استراتژیهای مناسب برای توسعه و بهبود یادگیری سازمانی در محل کار باشد و دانش فردی
و سازمانی را بهمنظور تحقق اهداف استراتژیک را در برگیرد.
بتواند یادگیری در محل کار را فعال، ظرفیت یادگیری سازمانی را ارزیابی کرده و سپس راههای برای ایجاد یک
فرهنگ یادگیری استراتژیک را پیشنهاد دهد |
3 |
اهداف یادگیری |
آشنایی با تئوریهای یادگیری سازمانی
آشنایی با مفاهیم یادگیری سازمانی و یادگیری در محل کار
درک این پنداره که چگونه یک سازمان یاد میگیرد
آشنایی با سطوح یادگیری سازمانی
آشنایی با انواع یادگیری سازمانی
آشنایی با روشهای یادگیری سازمانی
شناخت ویژگیهای سازمان یادگیرنده |
4 |
روش تدریس |
تلفیقی از روش سخنرانی، مورد کاوی و مشارکت فردی و گروهی دانشجویان در بحثهای کلاس بهویژه برای
موضوعاتی که نیازمند مطالعه و مرور مقالات موردنظر و ارائه آن در کلاس درس میباشد |
5 |
فایل |
Pdf File |