1 |
شناخت محورهای مطالعاتی اصلی مدیریت و رهبری آموزشی |
|
2 |
شناخت محورهای مطالعاتی اصلی مدیریت و رهبری آموزشی |
|
3 |
تحلیل مسائل و موضوعات روز مورد پژوهش در حیطه مدیریت و رهبری آموزشی |
|
4 |
معیارهای انتخاب یک حیطه پژوهشی در مدیریت و رهبری آموزشی |
|
5 |
تمرکز بر مسئله پژوهش |
|
6 |
تدوین چارچوب محتوایی و روششناختی پژوهش |
|
7 |
کاربرد روش مرور نظاممند در مطالعه مبانی نظری و پیشینه پژوهش در حوزه مطالعاتی منتخب |
|
8 |
کاربرد روش مرور نظاممند در مطالعه مبانی نظری و پیشینه پژوهش در حوزه مطالعاتی منتخب |
|
9 |
ارائه یک سمینار شفاهی |
|
10 |
تدوین یک گزارش پژوهش از مطالعه انجام شده |
|
11 |
گزارش مرحله ای مرور نظامند ادبیات پژوهش |
|
12 |
گزارش مرحله ای مرور نظامند ادبیات پژوهش |
|
13 |
گزارش مرحله ای مرور نظامند ادبیات پژوهش |
|
14 |
گزارش شفاهی نتایج |
|
15 |
ارائه گزارش نهایی |
|
16 |
بازخورد جهت اصلاح |
|