| 1 |
جایگاه درس در برنامه درسی دوره |
این درس جزو دروس اصلی مهندسی برق است. پیشنیاز این درس ریاضی عمومی 2 و معادلات دیفرانسیل می باشد. ریاضیات مهندسی خود پیشنیاز درس تجزیه و تحلیل سیستمهااست. |
| 2 |
هدف کلی |
در این درس دانشجویان با حل معادلات با مشتقات جزیی که در دروس الکترومغناطیس و میدان ها و امواج استفاده میشوند و توابع مختلط که در بسیاری از مباحث از جمله بدست آوردن تابع انتقال و طراحی فیلترهای دیجیتال استفاده می شوند آشنا می گردند. |
| 3 |
شایستگی های پایه |
دانشجویان باید با ریاضیات پایه آشنایی داشته باشند. |
| 4 |
اهداف یادگیری |
مقدمه درس و سرفصل و منابع بیان میشود. |
| 5 |
اهداف یادگیری |
مقدمه درس و سرفصل و منابع بیان میشود. |
| 6 |
اهداف یادگیری |
مقدمه درس و سرفصل و منابع بیان میشود. |
| 7 |
اهداف یادگیری |
تبدیلات متغیر مستقل و مثالهای آن بیان میشود. |
| 8 |
اهداف یادگیری |
تبدیلات متغیر مستقل و مثالهای آن بیان میشود. |
| 9 |
اهداف یادگیری |
تبدیلات متغیر مستقل و مثالهای آن بیان میشود. |
| 10 |
اهداف یادگیری |
برای ورود به سری فوریه نیاز به تعریف چند سیگنال مهم میباشد. |
| 11 |
اهداف یادگیری |
برای ورود به سری فوریه نیاز به تعریف چند سیگنال مهم میباشد. |
| 12 |
اهداف یادگیری |
برای ورود به سری فوریه نیاز به تعریف چند سیگنال مهم میباشد. |
| 13 |
اهداف یادگیری |
برای ورود به سری فوریه نیاز به تعریف تابع نمایی متناوب میباشد. |
| 14 |
اهداف یادگیری |
برای ورود به سری فوریه نیاز به تعریف تابع نمایی متناوب میباشد. |
| 15 |
اهداف یادگیری |
برای ورود به سری فوریه نیاز به تعریف تابع نمایی متناوب میباشد. |
| 16 |
اهداف یادگیری |
آشنایی با ابزار سری فوریه پیوسته |
| 17 |
اهداف یادگیری |
آشنایی با ابزار سری فوریه پیوسته |
| 18 |
اهداف یادگیری |
آشنایی با ابزار سری فوریه پیوسته |
| 19 |
اهداف یادگیری |
آشنایی با ابزار سری فوریه مثلثاتی پیوسته |
| 20 |
اهداف یادگیری |
آشنایی با ابزار سری فوریه مثلثاتی پیوسته |
| 21 |
اهداف یادگیری |
آشنایی با ابزار سری فوریه مثلثاتی پیوسته |
| 22 |
اهداف یادگیری |
آشنایی بیشتر با سری فوریه و کاربردآن |
| 23 |
اهداف یادگیری |
آشنایی بیشتر با سری فوریه و کاربردآن |
| 24 |
اهداف یادگیری |
آشنایی بیشتر با سری فوریه و کاربردآن |
| 25 |
اهداف یادگیری |
آشنایی با ابزار تبدیل فوریه پیوسته |
| 26 |
اهداف یادگیری |
آشنایی با ابزار تبدیل فوریه پیوسته |
| 27 |
اهداف یادگیری |
آشنایی با ابزار تبدیل فوریه پیوسته |
| 28 |
اهداف یادگیری |
آشنایی بیشتر با تبدیل فوریه و کاربردآن |
| 29 |
اهداف یادگیری |
آشنایی بیشتر با تبدیل فوریه و کاربردآن |
| 30 |
اهداف یادگیری |
آشنایی بیشتر با تبدیل فوریه و کاربردآن |
| 31 |
اهداف یادگیری |
یادآوری تبدیل لاپلاس که در ریاضیات قبل معرفی شده به عنوان ابزار حل معادلات خطی. |
| 32 |
اهداف یادگیری |
یادآوری تبدیل لاپلاس که در ریاضیات قبل معرفی شده به عنوان ابزار حل معادلات خطی. |
| 33 |
اهداف یادگیری |
یادآوری تبدیل لاپلاس که در ریاضیات قبل معرفی شده به عنوان ابزار حل معادلات خطی. |
| 34 |
اهداف یادگیری |
مقدمه معادلات دیفرانسیل با مشتقات جزیی |
| 35 |
اهداف یادگیری |
مقدمه معادلات دیفرانسیل با مشتقات جزیی |
| 36 |
اهداف یادگیری |
مقدمه معادلات دیفرانسیل با مشتقات جزیی |
| 37 |
اهداف یادگیری |
حل معادله حرارت با سری فوریه |
| 38 |
اهداف یادگیری |
حل معادله حرارت با سری فوریه |
| 39 |
اهداف یادگیری |
حل معادله حرارت با سری فوریه |
| 40 |
اهداف یادگیری |
معادله لاپلاس و حل آن |
| 41 |
اهداف یادگیری |
معادله لاپلاس و حل آن |
| 42 |
اهداف یادگیری |
معادله لاپلاس و حل آن |
| 43 |
اهداف یادگیری |
حل معادله حرارت با تبدیل فوریه |
| 44 |
اهداف یادگیری |
حل معادله حرارت با تبدیل فوریه |
| 45 |
اهداف یادگیری |
حل معادله حرارت با تبدیل فوریه |
| 46 |
اهداف یادگیری |
معادله موج دوبعدی و حل آن |
| 47 |
اهداف یادگیری |
معادله موج دوبعدی و حل آن |
| 48 |
اهداف یادگیری |
معادله موج دوبعدی و حل آن |
| 49 |
اهداف یادگیری |
حل معادله حرارت با سری فوریه |
| 50 |
اهداف یادگیری |
حل معادله حرارت با سری فوریه |
| 51 |
اهداف یادگیری |
حل معادله حرارت با سری فوریه |
| 52 |
اهداف یادگیری |
حل معادلات موج و حرارت با تبدیل لاپلاس |
| 53 |
اهداف یادگیری |
حل معادلات موج و حرارت با تبدیل لاپلاس |
| 54 |
اهداف یادگیری |
حل معادلات موج و حرارت با تبدیل لاپلاس |
| 55 |
اهداف یادگیری |
آشنایی با توابع مختلط |
| 56 |
اهداف یادگیری |
آشنایی با توابع مختلط |
| 57 |
اهداف یادگیری |
آشنایی با توابع مختلط |
| 58 |
اهداف یادگیری |
آشنایی با توابع مختلط خاص |
| 59 |
اهداف یادگیری |
آشنایی با توابع مختلط خاص |
| 60 |
اهداف یادگیری |
آشنایی با توابع مختلط خاص |
| 61 |
اهداف یادگیری |
آشنایی با انتگرال مختلط |
| 62 |
اهداف یادگیری |
آشنایی با انتگرال مختلط |
| 63 |
اهداف یادگیری |
آشنایی با انتگرال مختلط |
| 64 |
اهداف یادگیری |
آشنایی با سری های مختلط |
| 65 |
اهداف یادگیری |
آشنایی با سری های مختلط |
| 66 |
اهداف یادگیری |
آشنایی با سری های مختلط |
| 67 |
اهداف یادگیری |
آشنایی با مشتق توابع مختلط و روابط کوشی ریمان |
| 68 |
اهداف یادگیری |
آشنایی با مشتق توابع مختلط و روابط کوشی ریمان |
| 69 |
اهداف یادگیری |
آشنایی با مشتق توابع مختلط و روابط کوشی ریمان |
| 70 |
اهداف یادگیری |
آشنایی با نگاشت |
| 71 |
اهداف یادگیری |
آشنایی با نگاشت |
| 72 |
اهداف یادگیری |
آشنایی با نگاشت |
| 73 |
اهداف یادگیری |
آشنایی باانتگرال مختلط |
| 74 |
اهداف یادگیری |
آشنایی با سری های مختلط |
| 75 |
اهداف یادگیری |
آشنایی با حل انتگرال با سری های مختلط |
| 76 |
اهداف یادگیری |
آشنایی با نگاشت توسط توابع مختلف |
| 77 |
اهداف یادگیری |
آمادگی برای دروس میدان ها و امواج و تجزیه و تحلیل سیستمها اهداف کلی هستند. |
| 78 |
روش تدریس |
کلیه مباحث بر روی تخته و یا با امکانات آموزش مجازی ارایه می گردد. |
| 79 |
روش تدریس |
کلیه مباحث بر روی تخته و یا با امکانات آموزش مجازی ارایه میگردد. |
| 80 |
روش تدریس |
کلیه مباحث بر روی تخته و یا با امکانات آموزش مجازی ارایه میگردد. |
| 81 |
روش تدریس |
کلیه مباحث بر روی تخته و یا با امکانات آموزش مجازی ارایه میگردد. |
| 82 |
وظایف دانشجو |
یادگیری عمیق با اتکا به تمرینهای دستی و کامپیوتری مورد انتظار است. |
| 83 |
وظایف دانشجو |
یادگیری عمیق با اتکا به تمرینهای دستی و کامپیوتری مورد انتظار است. |
| 84 |
وظایف دانشجو |
یادگیری عمیق با اتکا به تمرینهای دستی و کامپیوتری مورد انتظار است. |
| 85 |
وظایف دانشجو |
یادگیری عمیق با اتکا به تمرینهای دستی و کامپیوتری مورد انتظار است. |
| 86 |
منبع |
1- signals and systems
By: A. V. Oppenheim
2- Advance Engineering Mathematics
By: E. Kreyszig |
| 87 |
منبع |
signals and systems |
| 88 |
منبع |
signals and systems |
| 89 |
منبع |
signals and systems |
| 90 |
منبع |
signals and systems |
| 91 |
منبع |
signals and systems |
| 92 |
منبع |
signals and systems |
| 93 |
منبع |
signals and systems |
| 94 |
منبع |
signals and systems |
| 95 |
منبع |
signals and systems |
| 96 |
منبع |
signals and systems |
| 97 |
منبع |
signals and systems |
| 98 |
منبع |
signals and systems |
| 99 |
منبع |
signals and systems |
| 100 |
منبع |
signals and systems |
| 101 |
منبع |
signals and systems |
| 102 |
منبع |
signals and systems |
| 103 |
منبع |
signals and systems |
| 104 |
منبع |
signals and systems |
| 105 |
منبع |
signals and systems |
| 106 |
منبع |
signals and systems |
| 107 |
منبع |
signals and systems |
| 108 |
منبع |
signals and systems |
| 109 |
منبع |
signals and systems |
| 110 |
منبع |
signals and systems |
| 111 |
منبع |
signals and systems |
| 112 |
منبع |
signals and systems |
| 113 |
منبع |
signals and systems |
| 114 |
منبع |
Advance Engineering Mathematics |
| 115 |
منبع |
Advance Engineering Mathematics |
| 116 |
منبع |
Advance Engineering Mathematics |
| 117 |
منبع |
Advance Engineering Mathematics |
| 118 |
منبع |
Advance Engineering Mathematics |
| 119 |
منبع |
Advance Engineering Mathematics |
| 120 |
منبع |
Advance Engineering Mathematics |
| 121 |
منبع |
Advance Engineering Mathematics |
| 122 |
منبع |
Advance Engineering Mathematics |
| 123 |
منبع |
Advance Engineering Mathematics |
| 124 |
منبع |
Advance Engineering Mathematics |
| 125 |
منبع |
Advance Engineering Mathematics |
| 126 |
منبع |
Advance Engineering Mathematics |
| 127 |
منبع |
Advance Engineering Mathematics |
| 128 |
منبع |
Advance Engineering Mathematics |
| 129 |
منبع |
Advance Engineering Mathematics |
| 130 |
منبع |
Advance Engineering Mathematics |
| 131 |
منبع |
Advance Engineering Mathematics |
| 132 |
منبع |
Advance Engineering Mathematics |
| 133 |
منبع |
Advance Engineering Mathematics |
| 134 |
منبع |
Advance Engineering Mathematics |
| 135 |
منبع |
Advance Engineering Mathematics |
| 136 |
منبع |
Advance Engineering Mathematics |
| 137 |
منبع |
Advance Engineering Mathematics |
| 138 |
منبع |
Advance Engineering Mathematics |
| 139 |
منبع |
Advance Engineering Mathematics |
| 140 |
منبع |
Advance Engineering Mathematics |
| 141 |
منبع |
Advance Engineering Mathematics |
| 142 |
منبع |
Advance Engineering Mathematics |
| 143 |
منبع |
Advance Engineering Mathematics |
| 144 |
منبع |
Advance Engineering Mathematics |
| 145 |
منبع |
Advance Engineering Mathematics |
| 146 |
منبع |
Advance Engineering Mathematics |
| 147 |
منبع |
Advance Engineering Mathematics |
| 148 |
منبع |
Advance Engineering Mathematics |
| 149 |
منبع |
Advance Engineering Mathematics |
| 150 |
منبع |
Advance Engineering Mathematics |
| 151 |
منبع |
Advance Engineering Mathematics |
| 152 |
منبع |
Advance Engineering Mathematics |
| 153 |
منبع |
Advance Engineering Mathematics |
| 154 |
منبع |
Advance Engineering Mathematics |
| 155 |
منبع |
Advance Engineering Mathematics |
| 156 |
منبع |
Advance Engineering Mathematics |
| 157 |
مواد و امکانات آموزشی |
کامپیوتردر حل تمرینها و یا آموزش مجازی استفاده میشود. |
| 158 |
نحوه ارزشیابی |
سه امتحان در طول ترم برگزار میشود 1- بخش سری فوریه 30% 2- بخش معادلات دیفرانسیل با مشتقات جزئی 20% 3- بخش توابع مختلط تا انتها 40% نمره را دارند
حل تمرین دستی و کامپیوتری 10% نمره کل را دارا میباشد. |
| 159 |
اهداف یادگیری |
دسته بندی سیگنالها |
| 160 |
اهداف یادگیری |
دسته بندی سیگنالها |
| 161 |
اهداف یادگیری |
دسته بندی سیگنالها |
| 162 |
اهداف یادگیری |
آشنایی با اعداد مختلط |
| 163 |
اهداف یادگیری |
آشنایی با اعداد مختلط |
| 164 |
اهداف یادگیری |
آشنایی با اعداد مختلط |
| 165 |
اهداف یادگیری |
مقدمه معادلات دیفرانسیل با مشتقات جزیی |
| 166 |
اهداف یادگیری |
مقدمه معادلات دیفرانسیل با مشتقات جزیی |
| 167 |
اهداف یادگیری |
مقدمه معادلات دیفرانسیل با مشتقات جزیی |
| 168 |
اهداف یادگیری |
مدل سازی معادله موج |
| 169 |
اهداف یادگیری |
مدل سازی معادله موج |
| 170 |
اهداف یادگیری |
مدل سازی معادله موج |
| 171 |
اهداف یادگیری |
حل معادله موج با جداسازی متغیرها |
| 172 |
اهداف یادگیری |
حل معادله موج با جداسازی متغیرها |
| 173 |
اهداف یادگیری |
حل معادله موج با جداسازی متغیرها |
| 174 |
اهداف یادگیری |
حل معادله موج با روش دالامبر |
| 175 |
اهداف یادگیری |
حل معادله موج با روش دالامبر |
| 176 |
اهداف یادگیری |
حل معادله موج با روش دالامبر |
| 177 |
اهداف یادگیری |
مشتق توابع مختلط و روابط کوشی ریمان |
| 178 |
اهداف یادگیری |
مشتق توابع مختلط و روابط کوشی ریمان |
| 179 |
اهداف یادگیری |
مشتق توابع مختلط و روابط کوشی ریمان |
| 180 |
منبع |
Advance Engineering Mathematics |
| 181 |
منبع |
Advance Engineering Mathematics |
| 182 |
منبع |
Advance Engineering Mathematics |
| 183 |
منبع |
Advance Engineering Mathematics |
| 184 |
منبع |
Advance Engineering Mathematics |
| 185 |
منبع |
Advance Engineering Mathematics |
| 186 |
منبع |
Advance Engineering Mathematics |
| 187 |
منبع |
Advance Engineering Mathematics |
| 188 |
منبع |
Advance Engineering Mathematics |
| 189 |
منبع |
Advance Engineering Mathematics |
| 190 |
منبع |
Advance Engineering Mathematics |
| 191 |
منبع |
Advance Engineering Mathematics |
| 192 |
منبع |
Advance Engineering Mathematics |
| 193 |
منبع |
Advance Engineering Mathematics |
| 194 |
منبع |
Advance Engineering Mathematics |