| 1 | 
											جایگاه درس در برنامه درسی دوره | 
											یکی از چهار درس کارشناسی ارشد مخابرات است که دوتای آنان باید بصورت اجباری اخذ گردند. DSP دوره لیسانس همنیاز این درس است. | 
										
																			
											| 2 | 
											هدف کلی | 
											کسب دانش و تبحر در کاربرد پیشرفته سیگنال های دیجیتال در یک یا چند زمینه | 
										
																			
											| 3 | 
											شایستگی های پایه | 
											مباحث DSP و نرم افزار MATLAB مورد نیاز اموزش و حل مسائل هستند. | 
										
																			
											| 4 | 
											اهداف یادگیری | 
											کسب دانش و تبحر در کاربرد پیشرفته سیگنال های دیجیتال در چند زمینه خصوصا در زمینه رادار دهانه مصنوعی مورد نظر است. | 
										
																			
											| 5 | 
											اهداف یادگیری | 
											یادآوری تبدیل فوریه و سری فوریه | 
										
																			
											| 6 | 
											اهداف یادگیری | 
											اموزش DFT , روشهای بلوک کانولوشن | 
										
																			
											| 7 | 
											اهداف یادگیری | 
											ادامه بلوک کانولوشن به روش OSM | 
										
																			
											| 8 | 
											اهداف یادگیری | 
											یادآوری نمونه برداری و تجزیه چند فازه در پردازش سیگنال با چند نرخ نمونه برداری | 
										
																			
											| 9 | 
											اهداف یادگیری | 
											آموزش تبدیل هیلبرت | 
										
																			
											| 10 | 
											اهداف یادگیری | 
											ادامه تبدیل هیلبرت | 
										
																			
											| 11 | 
											اهداف یادگیری | 
											مقدمه SAR | 
										
																			
											| 12 | 
											اهداف یادگیری | 
											رزلوشن در جهت برد و نقش سیگنال چیرپ در آن | 
										
																			
											| 13 | 
											اهداف یادگیری | 
											مشخصات رزلوشن در جهت سمت در SAR | 
										
																			
											| 14 | 
											اهداف یادگیری | 
											روابط محاسبه Swath و محدودیتهای بالایی و پایینی prf | 
										
																			
											| 15 | 
											اهداف یادگیری | 
											روابط تاثیر لوچی در رزلوشن در جهت سمت | 
										
																			
											| 16 | 
											اهداف یادگیری | 
											روش آشکار سازی اهداف با استفاده از فیلتر منطبق | 
										
																			
											| 17 | 
											اهداف یادگیری | 
											اشنایی با روشهای مختلف در آشکارسازی اهداف در جهت برد | 
										
																			
											| 18 | 
											اهداف یادگیری | 
											آشنایی با روشهای مختلف در آشکارسازی اهداف در جهت برد | 
										
																			
											| 19 | 
											اهداف یادگیری | 
											آشنایی با تداخل سنجی در SAR | 
										
																			
											| 20 | 
											اهداف یادگیری | 
											آشنایی با معادله برد رادار، RCS و ماتریس پراکندگی | 
										
																			
											| 21 | 
											اهداف یادگیری | 
											آشنایی با معادله برد رادار، RCS و ماتریس پراکندگی | 
										
																			
											| 22 | 
											اهداف یادگیری | 
											آشنایی با اصلاح تصاویر SAR | 
										
																			
											| 23 | 
											اهداف یادگیری | 
											نویز ضربه ای در SAR و روش کاهش آن | 
										
																			
											| 24 | 
											اهداف یادگیری | 
											آشنایی با پردازش زمان - فرکانس و تعاریف اولیه | 
										
																			
											| 25 | 
											اهداف یادگیری | 
											آشنایی با روابط زمان متوسط و فرکانس متوسط، تابع مشخصه و تذکراتی در خصوص فرکانس لحظه ای | 
										
																			
											| 26 | 
											اهداف یادگیری | 
											آشنایی با قاعده عدم قطعیت | 
										
																			
											| 27 | 
											اهداف یادگیری | 
											تابع مشخصه و توابع دانسیته دو بعدی | 
										
																			
											| 28 | 
											اهداف یادگیری | 
											آشنایی با تبدیل فوریه زمان کوتاه و اسپکتروگرام | 
										
																			
											| 29 | 
											اهداف یادگیری | 
											آشنایی با توزیع ویگنر | 
										
																			
											| 30 | 
											اهداف یادگیری | 
											مثالهایی از توزیع ویگنر و اسپکتروگرام در پردازش زمان فرکانس | 
										
																			
											| 31 | 
											اهداف یادگیری | 
											مثالهایی از توزیع ویگنر و اسپکتروگرام در پردازش زمان فرکانس | 
										
																			
											| 32 | 
											اهداف یادگیری | 
											آشنایی با تبدیل ویولت | 
										
																			
											| 33 | 
											اهداف یادگیری | 
											آشنایی با تبدیل ویولت | 
										
																			
											| 34 | 
											روش تدریس | 
											درصورت حضوری بودن کلیه مطالب درس بر روی تخته نوشته و توضیح داده میشوند. | 
										
																			
											| 35 | 
											روش تدریس | 
											درصورت حضوری بودن کلیه مطالب درس بر روی تخته نوشته و توضیح داده میشوند. | 
										
																			
											| 36 | 
											وظایف دانشجو | 
											حضور بموقع در کلاس و تحویل تمرینات مورد انتظار است. | 
										
																			
											| 37 | 
											وظایف دانشجو | 
											حضور بموقع در کلاسها و تحویل تمرینات مورد انتظار است. | 
										
																			
											| 38 | 
											منبع | 
											 | 
										
																			
											| 39 | 
											منبع | 
											 | 
										
																			
											| 40 | 
											منبع | 
											 | 
										
																			
											| 41 | 
											منبع | 
											 | 
										
																			
											| 42 | 
											منبع | 
											 | 
										
																			
											| 43 | 
											منبع | 
											 | 
										
																			
											| 44 | 
											منبع | 
											 | 
										
																			
											| 45 | 
											منبع | 
											 | 
										
																			
											| 46 | 
											منبع | 
											 | 
										
																			
											| 47 | 
											منبع | 
											 | 
										
																			
											| 48 | 
											منبع | 
											 | 
										
																			
											| 49 | 
											منبع | 
											 | 
										
																			
											| 50 | 
											منبع | 
											 | 
										
																			
											| 51 | 
											منبع | 
											 | 
										
																			
											| 52 | 
											منبع | 
											 | 
										
																			
											| 53 | 
											منبع | 
											 | 
										
																			
											| 54 | 
											منبع | 
											 | 
										
																			
											| 55 | 
											منبع | 
											 | 
										
																			
											| 56 | 
											منبع | 
											 | 
										
																			
											| 57 | 
											منبع | 
											 | 
										
																			
											| 58 | 
											منبع | 
											 | 
										
																			
											| 59 | 
											منبع | 
											 | 
										
																			
											| 60 | 
											منبع | 
											 | 
										
																			
											| 61 | 
											منبع | 
											 | 
										
																			
											| 62 | 
											منبع | 
											 | 
										
																			
											| 63 | 
											منبع | 
											 | 
										
																			
											| 64 | 
											منبع | 
											 | 
										
																			
											| 65 | 
											منبع | 
											 | 
										
																			
											| 66 | 
											منبع | 
											 | 
										
																			
											| 67 | 
											منبع | 
											 | 
										
																			
											| 68 | 
											مواد و امکانات آموزشی | 
											امکانات خاصی مورد نیاز نمیباشد. | 
										
																			
											| 69 | 
											مواد و امکانات آموزشی | 
											امکانات خاصی در سرفصلهای زیر مورد نیاز نمیباشد. | 
										
																			
											| 70 | 
											نحوه ارزشیابی | 
											نحوه ی ارزیابی با درصد های ذیل انجام میشود:
میان ترم 30%
پایان ترم 50%
تکالیف 20% | 
										
																			
											| 71 | 
											اهداف یادگیری | 
											تبدیل ویولت دوبعدی | 
										
																			
											| 72 | 
											اهداف یادگیری | 
											آشنایی با Wavelet Packets | 
										
																			
											| 73 | 
											اهداف یادگیری | 
											کاربردهای ویولت | 
										
																			
											| 74 | 
											منبع | 
											 | 
										
																			
											| 75 | 
											منبع | 
											 | 
										
																			
											| 76 | 
											منبع | 
											 |