| 1 |
جایگاه درس در برنامه درسی دوره |
تکمیل آشنایی با مهمتریم مسائل فلسفی از دیدگاه جکمت اشراق و پیشینه حکمت متعایه |
| 2 |
هدف کلی |
شناسایی حکمت ایران باستان و یکی از تفاسیر حکمت نوافلاطونی |
| 3 |
شایستگی های پایه |
معرفی مهمترین مباحث و شیوه حکمت ذوقی اشراقی |
| 4 |
اهداف یادگیری |
تکمیل آشنایی با حکمت اشراقی |
| 5 |
روش تدریس |
سخنرانی، استفاده از ابزارهای بصری، گفتگوی مشترک با دانشجو، تحلیل متن |
| 6 |
وظایف دانشجو |
مطالعه مقالات مربوط به موضوع درس و ارائه خلاصه آنها |
| 7 |
منبع |
کتاب حکمت الاشراق سهروردی |
| 8 |
مواد و امکانات آموزشی |
کتاب، مجله، وسایل الکترونیکی بصری |
| 9 |
نحوه ارزشیابی |
فعالیت کلاسی، بررسی تکالیف، آزمون پایان نیمسال |