| 1 | طبقه بندی متون نثر به متن مغلوب و متن متمکن و متن تذکره ای و ارائۀ نمونه و بیان تمایز آنها |  | 
																			
											| 2 | تعطیل |  | 
																			
											| 3 | ویژگیهای متون مغلوب و پرداختن به آنها با توجه ه اطلاعات فرم تهیه شدهب |  | 
																			
											| 4 | خواندن  نمونه هایی متون گروه اول آثار شطحی |  | 
																			
											| 5 | معرفی  ویژگیهای متون تعلیمی و انواع این متون از نظر روش و موضوع |  | 
																			
											| 6 | خواندن و بررسی نمونه های گروه دوم (آثار تعلیمی) |  | 
																			
											| 7 | معرفی و بررسی ویژگیهای گروه سوم (طبقات و مقامات صوفیه) |  | 
																			
											| 8 | آثار و افراد شاخص در گروههای سه گانه:1. سهروردی و داستان رمزی |  | 
																			
											| 9 | آثارو افراد شاخص در گروههای سه گانه:2.آثار جامع تعلیمی (کشف المحجوب، رسالۀ قشیریه، مصباح الهدایه) |  | 
																			
											| 10 | بررسی پژوهشهای مربوط به متون نثر در حوزۀ کتابها |  | 
																			
											| 11 | بررسی پژوهشهای مربوط به متون نثر در حوزۀ مقالات |  | 
																			
											| 12 | بحث در بارۀ زمینه های پژوهشی مربوط به متون نثر |  | 
																			
											| 13 | دسته بندی موضوعی و انتخاب متون معتبر هر دسته |  | 
																			
											| 14 | سیر تاریخی و جریانهای تصوف و نمونه های متنی هر جریان |  | 
																			
											| 15 | بیان کلیات و منابع و تاریخچه متون نثر |  | 
																			
											| 16 | جمع بندی و رفع اشکال و پاسخ به سوالات |  |