| 1 |
نقش عطار در عرصۀ ادبیات تعلیمی عرفانی و نوع نگاه و تفسیر |
|
| 2 |
معرفی ساختارمنطق الطیر و داستانهای مشابه رمزی |
|
| 3 |
اشاره به مضامین اصلی مثنویهای عطار و خواندن متن |
|
| 4 |
اشاره به نمادهای منطق الطیر و خواندن متن |
|
| 5 |
ادامه معرفی نمادها و خواندن متن |
|
| 6 |
ادامه معرفی نمادها و خواندن متن |
|
| 7 |
توضیح در بارۀ داستانها و مضامین دیگر مثنویها و خواندن متن |
|
| 8 |
ارائه خلاصه داستانهای اسرار نامه از سوی دانشجویان و خواندن متن |
|
| 9 |
ارائه خلاصه داستانهای اسرارنامه از سوی دانشجویان و خواندن متن |
|
| 10 |
ادامه گزارش حکایات و مضامین اسرار نامه و خواندن متن منطق الطیر |
|
| 11 |
امتحان میان ترم و ادامه خواندن متن منطق الطیر |
|
| 12 |
گزارش حکایات و مضامین الهی نامه و خواندن متن |
|
| 13 |
گزارش حکایات و مضامین الهی نامه و خواندن متن |
|
| 14 |
گزارش بخشهایی از مصیبت نامه و خواندن متن |
|
| 15 |
ادامه گزارش مصیبت نامه و خواندن متن و جمع بندی |
|