| 1 |
آشنایی با دانشجویان و ارزیابی توانمندی و دانش تاریخی و منبع شناسی دانشجویان |
|
| 2 |
بحث پیرامون اهمیت اسناد و شواهد تاریخی برا ی مطالعات تاریخی |
|
| 3 |
بررسی گونه های مختلف منابع اعم از نوشتاری و غیر نوشتاری برای مطالعات تاریخی |
|
| 4 |
شیوه نقد منابع تاریخی اعم از نوشتاری و غیر نوشتاری |
|
| 5 |
بحث پیرامون تقسیمات تاریخی با تاکید بر دوره های پیشا تاریخی و تاریخی در ایران باستان وآشنایی با گونه های منابع برای هر دوره |
|
| 6 |
بحث پیرامون منابع شناخت ایران فرهنگ و تمدن ایران در دوره پیشا تاریخی با تاکید بر منابع غیر نوشتاری و معرفی سایت های باستانی پیشا تاریخی |
|
| 7 |
بحث پیرامون منابع شناخت دوره ایلامی بعنوان نخستین تمندن ایرانی که وارد دوره تاریخی شد و توضیح در مورد مهاجرت آریا ها و منابع مربوطه |
|
| 8 |
آشنایی با منابع تاریخ ماد با تاکید به نقد منابع میانرودانی و یونانی |
|
| 9 |
آشنایی با منابع غیر نوشتاری تاریخ هخامنشیان |
|
| 10 |
آشنایی با مناابع نوشتاری دوره هخامنشیان با بررسی و نقد کتیبه های هخامنشی و منابع یونانی+ منابع عبری |
|
| 11 |
بررسی و نقد منابع دوره سلوکیان و اشکانیان با توضیح علل کمبود منابع در این دوره وتکیه بر نقد منابع رومی |
|
| 12 |
بررسی و نقد منابع دوره ساسانی: منابع غیر نوشتاری |
|
| 13 |
ررسی و نقد منابع دوره ساسانی: منابع نوشتاری( کتیبه ها و متون پهلوی |
|
| 14 |
ررسی و نقد منابع دوره ساسانی: منابع نوشتار( متون تاریخی و جغرافیایی) |
|