| 1 |
بحث پیرامون شیوه نقد منابع تاریخی اعم از نوشتاری و غیر نوشتاری |
|
| 2 |
بحث پیرامون تقسیمات تاریخی با تاکید بر گونه های مختلف منابع برای هر یک ازدوره های پیشا تاریخی و تاریخی در ایران باستان |
|
| 3 |
ارزیابی توانمندی و دانش تاریخی و منبع شناسی دانشجویان و ارائه طرح درس و معرفی منابع مطالعاتی |
|
| 4 |
بررسی گونه های مختلف منابع اعم از نوشتاری و غیر نوشتاری برای مطالعات تاریخی |
|
| 5 |
آشنایی با منابع تاریخ ماد با تاکید به نقد منابع میانرودانی و یونانی |
|
| 6 |
آشنایی با منابع غیر نوشتاری تاریخ هخامنشیان با تاکید بر سنگ نگاره ها و آثار تمدنی |
|
| 7 |
آشنایی با مناابع نوشتاری دوره هخامنشیان با بررسی و نقد کتیبه های هخامنشی و منابع عبری |
|
| 8 |
امتحان میان ترم و ارزیابی دانشجویان |
|
| 9 |
آشنایی با منابع نوشتاری دوره هخامنشیان با بررسی و نقد منابع یونانی با تاکید بر نوشته های هردوت، گزنفون و کتزیاس |
|
| 10 |
بررسی و نقد منابع دوره سلوکیان و اشکانیان با تاکید بر علل کمبود منابع برای شناخت این دوره و نقد منابع رومی |
|
| 11 |
بحث پیرامون اهمیت اسناد و شواهد تاریخی برای مطالعات تاریخی |
|
| 12 |
بحث پیرامون منابع غیر نوشتاری و نوشتاری دوره ایلامی بعنوان نخستین تمندن ایرانی که وارد دوره تاریخی شد |
|
| 13 |
بحث پیرامون منابع و شواهد نوشتاری و غیر نوشتاری مرتبط با مهاجرت آریا ها به ایران |
|
| 14 |
تعطیلات نوروز |
|
| 15 |
معرفی و بررسی سنگ نگاره های و دیگر منابع غیر نوشتاری دوره ساسانیان |
|
| 16 |
|
|